úterý 27. října 2020

Oblíbenosti z Drogerie ZDE

Krásný den vám přeji!

Tak jsem si říkala, že bych mohla připravit článek, kde bych vám ukázala moje naše oblíbence na úklid i neúklid, které jsem vyzkoušela z e-shopu Drogerie ZDE. Některé věci opravdu stojí za zkoušku, takže mi přijde škoda se o tipy nepodělit. Snad vás tedy bude bavit i jiná tématika než jen ta kosmetická :)




Samozřejmě nemůžu začít ničím jiným, než dobře známým Sidoluxem! Doma jsem jejich univerzálních čističů měla už několik a jak můžete vidět dle fotky, tak jej doma hojně používáme. Miluju ty jejich vůně! Na výběr jich mají spoustu, takže svoji vůni si vybere opravdu každý. Já jsem si nejvíc zamilovala Baltic Amber, ale líbí se mi i ostatní. V každém případě už je to součást našeho úklidu, protože není nic lepšího než hezky provoněný byt po úklidu. Je to taková satisfakce za tu "dřinu" :D




A znovu Sidolux. V první objednávce jsem si nechala k vyzkoušení zaslat i jejich mycí prostředek na nádobí a musím říct, že snad nic voňavějšího jsem na nádobí neměla. Je tedy fakt, že na nádobí člověk chce i víc než jen vůni. Ale s tímhle není problém nádobí ani rychle umýt a odmastit. Tedy nebudu tvrdit, že nejsou přípravky, které odmastí o něco jednodušeji, ale s tímhle si hravě poradím a to, že jej mám doma ve všech variacích a už poněkolikáté, mluví za vše :D Fakt krásně voní a člověk si to o to víc užívá. Navíc nevysušuje ruce a vyhovuje mi i pumpička. Líbí se mi úplně všechny varianty, ale pokud bych si měla vybrat jednu, tak doporučuji bílou - heřmánek. 



Do třetice všeho dobrého. Jak je vidno, Sidolux to umí! Na zkoušku jsem si vzala ještě univerzální ubrousky na rychlý úklid. Ubrousky jsem nepoužívala než se narodil prcek, ale od té doby jsou mými občasnými pomocníky při rychlém úklidu. Tyhle hezky citrónově voní a jsou poměrně velké, že jich nepotřebujete tolik. Já je ráda používám na rychlé setření konferenčního stolku a nábytku. Rychle a snadno setřou nepořádek, nelepí, jsou akorát tak mokré (ne zbytečně moc, ale nejsou ani suché) a hezky voní. Při dalších nákupech jsem po nich opět sáhla, abych tu aspoň jedno balení do zásoby měla.




Z klasické drogérie tu mám ještě Softlan aviváže. Zaznamenala jsem je už předtím na sítích, takže jsem musela zjistit, zda jsou vážně tak voňavé. Navíc kokosová a levandulová aviváž, chápete :) A musím tedy říci, že je to fakt pecka! Obě krásně voní, perfektně provoní prádlo a vůně se na oblečení drží až do jeho nošení. Takže tohle už je taky součást naší domácnosti. Jen bych brala mnohem větší balení :D




A teď tu mám pár tipů na jídlo. Ano, slyšíte správně, na jídlo. Protože toho na Drogerii najdete vážně spoustu! Samé dobrůtky, co vám budu povídat. Například čokoládové pomazánky! Mňam!!!! Přiznám se, že na sladké jsem nikdy nebyla, ale čoko pomazánkám se odolává jen těžce. No a hádáte správně, že jsem je nejedla namazané v tenké vrstvě na pečivu, ale pěkně lžičkou :D Krémová pomazánka s mlékem (nalevo) je opravdu výborná. Není to zdravé, ale dobré jo a jako bonus vám po ní zůstane krásný hrníček :) Lískooříšková byla taky moc dobrá, taková ta klasika, ale spapala jsem ji taky moc ráda. Já už mám tedy s podobnýma dobrůtkama útrum, ale vy se na ně rozhodně mrkněte, mají jich tam dost. 



Můj poslední tip jsou sardinky :D Všimla jsem si jich na IG, kde je doporučovalo nezávisle na sobě několik lidí, takže jsem si řekla, že je zkusím, i když rybičkám, natož těm v plechu, moc nedám. Jenže tyhle sardinky nejsou jako ty, které můžete zakoupit v našich obchodech - plné kostí a malý mrňky, ale je tam pár opravdu krásně velkých kousků, bez ocásků, bez hlav. Chutnají skvěle a pořád nechápu, jak je možný, že kousek za hranicemi se dají nakoupit takové dobroty a u nás ne. Pokud byste udělali objednávku, tak je vezměte, ať taky ochutnáte. Já je snědla na posezení :D



Tak a to by pro tentokrát bylo všechno. Doufám, že se vám článek líbil a něco z toho vás třeba zaujalo, i když je mi jasné, že většinu z toho znáte, páč jsou to fakt ikonické kousky :) No a dejte mi určitě do komentářů vědět:

Objednáváte na Drogerie ZDE? Co bych určitě neměla minout příště?

*Některé produkty mi byly dle vlastního výběru zaslány v rámci barterové spolupráce s Drogerii ZDE

11 komentářů:

  1. Miluji Sidoluxy, ať už univerzální čističe, nebo na okna, nábytek, podlahy, koupelny, kuchyně, prostě Sidolux u mě doma jede, zrovna teď jsem doumývala okna, asi nemusím říkat s čím:-)
    Jen tedy na nádobí jsem ještě neměla. Jo a Softlany jsou taky pecka, ale mám ráda i aviváže Vernel, nebo ty s tím krkolomným názvem Kuschelweich:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tu mám ještě i aviváže Perlux, ty taky hodně voní, ale ty Softlany mají takové hezčí a jednodušší vůně :) A určitě budu objevovat i dál, protože mě ta domácnost nějak víc baví, od té doby, co jsme ve svým :D

      Vymazat
  2. Ahoj Klárko, kokosový Softlan znám, kupovala jsem a ten fialový je levandulový, wau, to bych netipla dle obrázku, budu muset ozkoušet. Za tip na sardinky určitě děkuji, na IG jsem opět nic nezaznamenala, jsem marná. Bílá čoko nátěrka je mou oblíbenou, děsně nezdravou - vím, ale ta chuť. Přeji krásný sváteční den. ☺♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On je ten fialový magnolie s levandulí, takže je to spíš sladká květinovka, ale stačilo, abych viděla, že tam někde ta levandule je a musela jsem koupit :D A ty sardinky jsou fakt boží, doporučuji! :) Přeji hezký zbytek večera ♥

      Vymazat
  3. Neobjednávám u nich, ale zaujaly mě hlavně ty čokoládové pomazánky. Mňam.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty pomazánky jsou fakt výborný, ta bílá zmizela hned :-O :D

      Vymazat
  4. Sidolux používám mam teda zatím jen tři vůně, jelikož to nemám kde skladovat :D Mám i na okna a ten je super. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pěkně vyzkoušíš postupně :D Já teď doma mám taky asi tři, ať toho nemám plnou skříň :D

      Vymazat
  5. Klárko drogerie ZDE je můj oblíbený eshop. Sidolux s ambrou je můj favorit! Pak ještě ten bílý s marseilským mýdlem...ten se ale dá sehnat i v drogerii.

    Jinak když tam nakupuji tak také přihodím i jídlo :D třeba knedlíky gut and gunstig, nevím zda jsou stále v nabídce, ale měli jsme bramborové i kynuté a byly oboje moc dobré. A jen se hodí do vařící vody a pak vyjmou z obalu. To bylo fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Luci, souhlasím, Sidolux s ambrou je top! A marseillske je taky moc voňavé. Ale mně voní vlastně všechny! :D Teď i ta vánoční limitka má něco do sebe.. :) A jídlo mají taky super, díky za tip, knedlíky koupím příště manželovi :D

      Vymazat
  6. Já také kupuji drogerii z Německa. Někdy v eshopu z DE někdy na Malechas. Každopádně prací prášky a gely z Německa jsou bez debat mnohem lepší. Pořád se mluví o dvojí kvalitě jídla a drogerii, ale pokud si chcete něco koupit, musíte do Německa nebo nakoupit online na eshopu :-(

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)