neděle 29. března 2020

Kosmetické novinky | Únor a březen 2020

Krásný den vám přeji!

Jelikož únor se nám strašně rychle přehoupl a já nestihla natočit Kosmetické novinky, a březen se nám pomalu také chýlí ke konci, rozhodla jsem se, že pro tentokrát to spojím a ukážu vám nejnovější kosmetické přírůstky rovnou za oba měsíce. Za ty dva měsíce se tu novinek sešlo dost, takže se pohodlně usaďte a jdeme na to! Jako bonus pro vás pak na konci článku mám i dva nekosmetické tipy ;)



*Začátkem února mi přišel nadupaný balíček od Ziaji, který obsahoval produkty z řady Jeju. O této řadě jistě mnozí z vás slyšeli, protože sklízí chválu ze všech stran. Já jsem samozřejmě byla také zvědavá, takže jsem se na testování moc těšila a musím říci, že jsem nadšená! Tohle se strašně povedlo! Brzy pro vás chystám podrobnější recenzi, protože už nějakou dobu poctivě zkouším. Mám tu micelární vodu, mikroexfoliační pastu, dva cukrové tělové peelingy a tělovou pěnu a ani na jeden produkt nemůžu říct křivého slova. Tohle se neuvěřitelně moc povedlo! Jako dárek jsem v balíčku měla ještě vlasovou péči GdanSkin.


*A druhý, snad ještě více nadupaný balíček, přišel nedlouho poté. Ve spolupráci s e-shopem Elnino.cz chystám důkladné recenze na high-end bestsellery. Vybírala jsem poctivě takové kousky, které potkávám nejčastěji a podrobuji je důkladnému testování. Což dělám vždy, ale u těchto produktů snad přímo s náboženskou úctou :D Brzy se tak můžete těšit na recenzi na make-up Estée Lauder Double Wear Nude, slavné Météorites od Guerlain, produkty na obočí od Benefitu či řasenku Blackout od Diora. Jak si jednotlivé kousky vedou, co myslíte? :)


*Opět nezahálela ani Alcina a tentokrát představila limitovanou edici produktů na rty. Přišla mi jedna krémová a jedna perleťová rtěnka a také tónovaný balzám Lip Shaker. Krémová rtěnka je na rtech neuvěřitelně příjemná a odstín 03 Rosy Peach je svěží jarní, takže z té mám opravdu radost. Příjemným překvapením je pro mne perleťová rtěnka! Říkala jsem si, že tohle není nic pro mne, ale po prvním použití jsem se do ní zamilovala! Odstín Pink rty opticky zvětší a dodá jim na plnosti a fakt vypadá moc pěkně! Lip Shaker je pak něco mezi leskem a balzámem se slabým tónováním, je to ideál na takové to rychlo-přetření rtů, kdy potřebujete spíše něco pečujícího než dlouhodržícího a výrazného. Navíc odstín Strawberry nádherně voní po jahodách!


*Poslední PR balíček s kosmetikou tu mám od Ladybio. Vybrala jsem si na testování čtyři kousky. První z nich je hennová barva na vlasy CosmetikaBio, kterou už mám momentálně na hlavě a něco málo jsem vám k ní říkala na Instagramu. Mám rozepsaný podrobný článek ohledně barvení, takže se máte na co těšit. Kdo mne sleduje a čte déle, tak ví, jaké jsem dřevo, takže můžete hádat, jak barvení vypadalo v mém podání :D Abych udržela vlasy v kondici, mám tu ještě sérum na konečky s ceramidy od značky Antonin B. A pak dva kousky z dekorativní kosmetiky od Ere Perez. Přírodní dekorativní kosmetika mne moc neláká, ale tuhle značku miluju! Měla jsem před rokem na návštěvě v sídle Ladybio možnost všechny jejich produkty prozkoumat a u spousty produktů byste netipovali, že jde o přírodní kosmetiku ;) Mám tu rýžový bronzer v odstínu Tulum a tint na rty a tváře v zářivě růžovém Fun a oba kousky jsou prostě skvělé!


Pak tu mám jednu specialitku a to je výhra. Usmálo se na mě po hodně dlouhé době štěstí a na IG e-shopu Pink Panda a jsem vyhrála paletku Revolution PRO New Neutral Blushed Palette. Vtipné je, že zrovna nějakou z paletek New Neutral jsem si přála k narozeninám, takže mé přání se mi splnilo a já si teď můžu vyhrát s touto krasavicí. Určitě všichni poznáte, čím je paletka inspirovaná, o to zajímavější bude recenze, kde je mohu mezi sebou porovnat :)


A pak tu mám nějaké ty dárky.. K narozkám jsem dostala trochu kosmetiky v podobě sprchového gelu Aphrodite a vůně So Tempting od Oriflame a koupelový olej A moment for you (Nanu Nana), který krásně květinově voní a navíc to vypadá na zajímavý vyživující kousek. Na jaro ideální, tak už se těším, až jej ve vaně vyzkouším!


Nákupy teď byly minimální, dokoupila jsem si jenom šampony - na fotce posilující šampon s keratinem Kozí mléko od Ziaji, o kterém se teď také hodně mluví, takže bylo třeba vyzkoušet :) Nově celá řada (nejen vlasová) Kozí mléko k sehnání v drogériích DM! A pár dní předtím jsem si kupovala ještě novinku od Alverde pro jemné a slabé vlasy s výtažky z kiwi a máty (není na fotce). Mám trochu pocit, že je to náhrada za původní objemový šampon, který jsem milovala. Tak uvidíme, jak si povede :) Do košíku jsem z výprodeje značky 183 Days přihodila ještě černou tužku na oči. Díkybohu, že je z výprodeje, protože stojí za starou bačkoru :D Masky mi pak přivezla kamarádka, kterou jsem tu měla v únoru na návštěvě, kdy byl svět ještě v pořádku. Textilní Aqua Bomb od Garnier už jsem měla a je to sázka na jistotu, ale těším se i na masku pod oči Fresh Look. To se u mě doma nikdy neztratí.


*Jako bonus tu mám dva další přírůstky z nekosmetické sféry. Prvně testovací balík od Drogerie ZDE. Sáhla jsem samozřejmě po několika produktech Sidolux a Perlux, ale také jsem nemohla vynechat nano houbičky nebo tolik oblíbenou aviváž s kokosem Softlan. A co mne zaujalo už kdysi jsou svíčky Home Aroma, které na e-shopu také najdete. Vybrala jsem si tři vůně a velikosti a brzy se o nich dozvíte ve Vypálenu, které chystám. Zatím mi dejte do komentářů vědět, jak si myslíte, že si svíčky vedly :)


Poslední tip je na šikovnou Andrejku, která vyrábí ty nejkrásnější náušnice. Dlouho jsem jejím výrobkům odolávala, ale pak když jsem viděla tyhle nádherné pecky, neodolala jsem a předběžně si k narozeninám udělala radost. Navíc jedny vyšly na pár kaček, takže nebylo o čem! Pokud sháníte neokoukané vzory, barvy či tvary náušnic, určitě k Andrejce mrkněte, vyrábí fakt krásné kousky! 


Tak a jsme na konci. Uvidíme, zda se u tohoto videa sejdeme i za měsíc, protože karanténa novinkám úplně nenahrává, ale mám pár kousků v merku a asi se on-line nákupům nevyhnu, takže věřím, že to dopadne :)


A vy mi dejte dolů do komentářů vědět, co z výše zmíněných vás zaujalo a na co si teď děláte zálusk vy? Nakupujete nyní více z pohodlí domova? :)

* Balíčky označené hvězdičkou mi byly zaslány v rámci spolupráce s e-shopy/značkami

12 komentářů:

  1. Andrejka má opravdu nádherné výrobky, ať už naušnice, tak třeba mýdla. Z Elnina sis vybral vážně luxusní produkty a Ziaja mě docela láká, nedá se těm ódám uniknout :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mýdla má taky krásná, taky jsem se kochala :) Určitě to nebyla první objednávka, už tam má zase novinky a oči mi z toho lezou z důlků :D Ta řada Jeju je fakt povedená, chci zkusit i ten šampon a kondiš ve spreji, co jsou věčně vyprodaný :D

      Vymazat
  2. Mě nejvíce zaujala výhra. Paletka je nádherná. Já jsem momentálně podlehla online nákupům. Ale kupovala jsem hlavně oblečení.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já mám v merku taky několik věcí ke koupi, tak uvidíme :D

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Děkuji :) Už se těším, až o všech poreferuji ♥

      Vymazat
  4. Moc se mi líbí novinky od Ziaji, už jen proto, že jsem té nové řadě Jeju neodolala a mám ji doma, Ziaja fakt jede:-) A pak se mi líbí produkty Alcina, paletka jako výhra a balík od drogerie Zde. A vůně So Tempting voní za mně úžasně, nemůžu se jí nabažit:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Tak to ji brzy neodolám :) Já jsem vůni zatím nerozdělala, protože jich tu mám pěknou zásobu, ale když říkáš, že hezky voní.. :) Jeju se fakt povedla, to je prostě pecka! A teď mají na léto ananasovou limitku :-O Tu musím taky zkusit :D

      Vymazat
  5. Samé super veci. :) Hrozne sa mi zapáčila tá sada od Ziaja, nakoľko mám túto značku mega rada.

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A tahle řada je fakt pecka, tu za sebe mohu doporučit! :)

      Vymazat
  6. Ziaja se nějak rozjíždí, těším se na recenze. :) A ta výhra, takovou božskou paletku. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas, Ziaja je čím dál tím lepší! :) Teď mají krásnou letní limitku s ananasem! :-O :)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)