neděle 15. září 2019

Svíčkový haul: Vosky od Janky, Kouzlokoupele.cz, Pepco, New Garden

Krásný den vám přeji!

Opět po týdnu vás vítám u článku s videem. Vyšlo mi to a všechna plánovaná videa jsem natočila, takže jsem měla čas připravit i nekosmetický haul týkající se svíček a vosků. A tentokrát se úplně vyhneme značce Yankee Candle a mrkneme se na trochu méně slavné značky, které však určitě stojí za vyzkoušení! Takže dnes to bude plné vosků z e-shopu Od Janky, Busy Bee z e-shopu Kouzlo koupele a pár svíček z Pepca a New Garden z Rossmanna. Tak se pojďte mrknout a třeba inspirovat :)



Video jsem se snažila natočit na první dobrou kvůli mrňousovi, takže tam možná sem tam něco žbleptnu a melu fakt rychle, ale aspoň to odsejpá.. tak doufám, že vás bude bavit. No a koho ne, opět sjeďte dolů, kde je vše i nafoceno a sepsáno ;)


Vosky Od Janky znám už od Vánoc, kdy jsem dostala první vosky na zkoušku. Ségra mi pořídila celou zkušební sadu, kde bylo nasáčkováno po 3g vosku od 36 vůní. No a když jsem některé vyzkoušela, zamilovala jsem se! Vosky jsou sójové, hodně intenzivní a k tomu vydrží vonět opravdu strašně dlouho! Ideální je, když sójové vosky pálíte v elektrické rozehřívačce vosků, protože v nich se nepřepalují, jako tomu může být u klasické aromalampy na svíčku. A jelikož mi taková rozehřívačka chyběla, tak kromě spoustu vosků, mi ji Janka také zaslala. Mám tedy opravdu co zkoušet, protože mi přišlo osm plných balení vosků v krabičkách a tři v sáčcích (při objednávce si můžete vybrat i způsob balení ;)) a vše v krásných (převážně jídelních) vůních. Jedna lepší než druhá! Za mě určitě vede Jahodový moučník a Broskvový nektar, které jsou fakt tak věrohodné, že se začnete olizovat :) a hned v závěsu se mi líbí Egyptský jantar, tam se sice neolizujete, ale taky se zamilujete, to mi věřte! Ideální na léto (které sice končí, ale proč si ho nepřipomenout) je Margarita nebo Ostružiny s vanilkou. Na podzim naopak Chuť podzimu, Hrušky v brandy, Jablečný závin, Brusinkovo-jablečná marmeláda nebo Horký punč. No a trochu jemnější pak je Sakura, která bude ideální zejména na jaro, ale víte jak, já si s ročním obdobím moc hlavu nelámu a pálím podle nálady, takže brzy vyzkouším všechno a postupně vám o nich dám vědět.


Další testovačka plná novinek pro mě bude značka Busy Bee, z e-shopu Kouzlo koupele. Tuto značku znám z Instagramu a když jsem zjistila, že mají velké letní slevy, neodolala jsem. Vosky kolem 25 Kč, svíčky za polovic.. No neberte to! :D Na zkoušku jsem objednala pár druhů jejich pověstných fazolek, dva klasické vosky a jednu středně velkou svíčku. Tahle značka vyrábí též ze sójových vosků, takže je to taky intenzita jako hrom a dlouhá výdrž. Zase vyhrálo hodně jídelních vůní, ve fazolkách například Cucumber & Melon, Vanilla Dream, Just Honey nebo Banana Nut Bread. Na zklidnění a relax jsem si vzala i fazolky Lavender Pillow. Fazolky mám ještě ve větším duo balení ve vůni Bonfire a Treats, které se ke mně však dostaly nejspíš omylem, protože jsem objednávala vůni Marshmallows :D To mě trochu mrzí, protože zrovna tahle varianta mi nevoní, zatímco maršmeláci by se nám doma určitě líbily :D Ale nevadí. Dva vosky jsem vzala v jemných "prádelních" vůních - Angel a Fairy Dust a neodolala jsem ani svíčce. Na vyzkoušení jsem hodila do košíku jednu ve střední velikosti a to Rebarboru s vanilkou a trefila jsem se parádně, ta vůně je skvělá! :) Zatím jsem zkoušela jen pár fazolek a jsem spokojená, takže tohle je taky něco!


A pak tu máme ještě něco málo ze svíček. Jednu naprosto krásnou designovou jsem si koupila v Pepcu. Tu tedy nemám primárně na pálení, ale na výzdobu. Však mrkněte, jak je parádní! K sehnání je ve třech variantách - tahle Fresh Cotton, pak ještě jedna prádelní v šedé barvě a růžová s vůní růží. Všechny tři nejen hezky vypadají, ale i dobře voní a jako bonus stojí pár kaček. No neberte to za 59 Kč! :D Zatím mám jen tuhle, ale nejspíš si tam skočím ještě pro tu růžovou, abych i vyzkoušela, jak voní. Máte někdo se svíčkami z Pepca zkušenosti? Já jich tu mám několik, ale všechny beru spíš jako výzdobu a pálit se mi nechtějí :D


Poslední úlovky byly dárky od ségry a mamky a pak jsem je náhodou objevila sama v Rossmannovi ve výprodeji za 14,90 Kč :D Tyhle drobounké svíčky New Garden nejen hezky vypadají, ale taky dost dobře voní. Zejména ten banán tedy stojí za to! Pokud je ještě potkáte, tak minimálně přičichněte, je to fakt věrohodný banán a já doufám, že tak hezky bude vonět i za tepla :)


No a to je pro tentokrát vše! Tentokrát opravdu žádná Yankee a upřímně, ani mi to nevadí. Tyhle vosky se mi líbí nejen díky tomu, že jsou sójové, ale taky těmi vůněmi, které jsou možná o něco přímočařejší a jednodušší než u Yankee, ale o to silnější :) Takže za mě paráda a já už se těším, až všechny vyzkouším. Určitě se opět můžete těšit na tradiční Vypáleno, kde vám jednotlivé vůně představím blíže. 

A vy mi dejte dolů do komentářů vědět, zda tyto značky znáte a něco jste od nich zkoušeli! :)


*Vosky od Janky mi byly zaslané jako PR vzorky k vyzkoušení

6 komentářů:

  1. To je ráj, já teď nekupovala dlouho žádné svíčky ani vosky. Fakt skvěle vypadají Vosky od Janky a určitě bych ráda také zkusila Busy Bee.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky dlouho nekupovala, říkala jsem, že už ani kupovat nebudu a spotřebuji ty zásoby, co tu mám.. a pak to přišlo :D

      Vymazat
  2. Tak to jsou krásné přírůstky, já pořád kupuji jen Yankee, ale chci je teď omezit a trochu zaexperimentovat, je tolik jiných méně znamých nebo i neznámých značek, které třeba nejsou o nic horší.. Rozhodně až zahučím do Rossmanna, tak se kouknu i po těch New Garden, já jsem velká milovnice banánů:-D Díky moc za tipy:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem byla taky pořád jen na Yankee a najednou mě to nějak zničehonic omrzelo.. Přijde mi, že hodně vůní se opakuje a většinou mě spíš nalákali na samolepku a barvu vosku než vůni :D

      Vymazat
  3. Ty vosky vypadají super, musí fakt nádherně vonět. Busy bee značku neznám a v Pepcu nakupuju svíčky taky jen na ozdobu :D na pálení mám třeba z Ikei nebo tak :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ony se ty svíčky z Pepca pálí s těžkým srdcem, většinou totiž fakt moc hezky vypadají :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)