čtvrtek 19. září 2019

Líčení: Přivítejme podzim s burgundy!

Krásný den vám přeji!

O kosmetice si tu povídáme stále, ale líčení jako takové tady nebylo hodně dlouho. Ostatně není divu, poslední rok jsem se líčila hodně střídmě. Moje rutina zahrnovala v podstatě jen tužku, řasenku, něco na obočí a konturování. Žádné rtěnky, žádné stíny. Ale teď se ta láska k líčení zase vrátila. Vyžívám se v tom více než kdy dřív. No a občas mám i čas to trochu nafotit jako třeba předevčírem. Barevných paletek už doma moc nemám, ale vylovila jsem tuhle Burgundy. No a kdy jindy vytáhnout vínové stíny než právě teď, s přicházejícím podzimem..? :)




Na líčení není nic extra složitého či zajímavého, já vím. V podstatě jsem zkombinovala hnědo-zlaté stíny z paletky s vínovým rozblenděným nad obloukem (pro mě novinka, většinou jsem dávala nahoru světlý a dolů tmavý stín) a poté výraznější červenou linkou na spodním víčku. Vše završeno oční linkou. A víte co? Docela spokojenost!



K tomu ještě doladit rtěnku. Tentokrát jsem sáhla po krémové vínovo-fialové od Alciny z jarních novinek. Momentálně jsem ji i zahlídla ve výprodeji na Elnino.cz za stovku! :)





Tak co na to říkáte? Používáte také některé barvy jen v určitém ročním období?

14 komentářů:

  1. Moc Ti sluší, krásné oční linky:-) O výprodejích Elnino radši nemluvit, o víkendu jsem utrácela v rámci dnů Marianne, hned po něm slevy 50% na dekorativku v Rossmannu a završila jsem to právě výprodeji Elnino..a jsem švorcová:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ještě pořád mám linky nahoře nějaké ujeté, ale přes ty jemné vrásky se to kreslí blbě :D A jako neboj, nakonec jsem taky neodolala a včera na Elninu objednala.. takže jsem taky švorc :D

      Vymazat
  2. Tento make-up od Rimmelu som pred casom tiez skusala, no na zmiesanu plet sa vobec nehodil. V buducnosti sa mu urcite vyhnem :-)
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám smíšenou a jsem s ním spokojená :) v mastné t-zóně drží a sušší tváře nevysuší :)

      Vymazat
  3. Tento makeup vypadá super :) líbí se mi takové barvy

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé líčení, Škodulko :-)
    Sluší Ti to.
    Na podzim i dle mého názoru nej volba..... vínovou barvu/burgundy v tomhle ročním období volím nejčastěji (hlavně v šatníku).... Děkuji za tip na paletku....
    Přeji pěkný zbytek odpoledne
    PS: řasenka Miss Sporty vlastno-očně otestnutá.... a je super :-) Jen díky Tvému tipu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Míšo, tak to jsem ráda, že řasenka sedí! :) Já teď pořídila další dvě MS, tak brzy budou další tipy ;) :D

      Vymazat
  5. Moc hezké :) Já měla (mám) tuto paletku v jiných odstínech, už tedy dlouho, ale hned zpočátku se mi vysypaly tři pánvičky. Vzala jsem si ji do práce, protože ráno se většinou doma nestíhám malovat. Tak bud vadný kus nebo prostě nejsou na na nošení v kabele. A zrovna tato by se mi moc líbila. Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám v téhle jednu pánvičku také vysypanou :-/ Ty stíny tam nějak mizerně drží :(

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)