pondělí 18. června 2018

Natura Siberica - Pleťový peeling + Šampon na vlasy

Krásný den vám přeji a vítám vás u nového článku!

Zase mi to trochu trvalo, ale týdenní dovolená mi snad dovolí zase něco sepsat a přichystat :) Začnu dneska recenzí na dva produkty značky Natura Siberica, kterou určitě hodně z vás zná a nejspíš máte i vyzkoušeno. Však už je na našem trhu nějaký ten pátek a ve svých začátcích vzbudila velký rozruch. Přeci jenom ruské kosmetiky tady není zas tolik, navíc je přírodní a založena na síle právě sibiřských bylin. A její nabídka je opravdu široká, že si vybere snad každý. Já už něco málo měla dříve, ale nyní se mi doma sešly rovnou dva kousky. Shodou okolností oba od sestřičky, takže díky, ségra! Vloni k Vánocům jsem si sama vybrala Peeling na obličej pro mastnou a smíšenou pleť, letos jsem pro změnu dostala Šampon na vlasy pro mastné vlasy, protože jedu na přírodních šamponech, přeci. A jako musím říci, že obojí je trefa do černého. Tak to pojďme podrobněji rozpitvat.



Peeling na obličej pro mastnou a smíšenou pleť

Oficiální popis: Peeling pokožce dodává svěží vzhled. Pleť je hloubkově vyčištěná, přebytečný kožní maz odstraněn a odumřelé buňky obroušeny bez nepříjemného podráždění či přebytečného vysušování. Jemný peeling na základě jerlinu japonského, semen maliny arktické a bisabololu jemně čistí, obnovuje a regeneruje pleť. Vyživuje, zlepšuje buněčné dýchání, udělá pleť hladkou a pružnou. Extrakt z jerlínu japonského obsahuje až 30% rutinu (vitaminu P), díky čemuž přispívá k posílení pokožky, urychluje regeneraci, reguluje bilanci lipidu. Semena arktické maliny pečlivě masírují a čistí pokožku. Bisabolol uklidňuje a léčí pokožku. Bez alkoholu, lepku, éterických olejů, parabenů, SLS a SLES. Vegan.



Tak jo, popis dlouhý, ale tenhle kousek si to zaslouží. Peeling je ve fialové tubě, vymáčknout jde bez problémů, protože tuba je jím narvaná. Má nafialovělou barvu, zrníčka jsou jemně namletá, takže je z toho trochu hrubší a hutnější pasta. Bez potíží se po pleti rozetře, dokonale ji vyčistí, lehce i vydrhne, ale ne natolik, aby byla podrážděná, začervenalá nebo vysušená. Tohle u něho rozhodně nečekejte. Pleť je vyčištěná, jemná a zároveň nacucaná, snad oleje či co. Efekt je naprosto super a zalíbil se mi natolik, že peeling v poslední době používám téměř denně. A vůbec to pleti nevadí, ba naopak. Je v mnohem lepším stavu. V kombinaci s dalšími pleťovými pomocníky mi neskutečně svědčí. Nemám pleť tak mastnou, nedělají se mi žádné pupínky a znatelně ubylo černých teček. Prostě paráda a věřím, že na tom má svůj podíl i tenhle kousek. Parfemaci má velmi jemnou, takovou "bobulovou", trochu mi připomíná vůni peelingu od Biofficina Toscana, jen je mnohem slabší a jemnější. Jo a to balení vydrží hodně dlouho. Stačí ho velmi malé množství, takže tahle tuba vám bude dělat společnost pěkně dlouho. 

Za mě určitě moc povedený výrobek a určitě plánuji do budoucna koupit znovu a nebo zkusit něco podobného od této značky. Objednávala jsem ho tady, cena je 155 Kč za 150 ml.




Šampon na vlasy pro mastné vlasy

Oficiální popis: Jako osvěžující šampon plný přírodních ingrediencí, speciálně připravený pro mastný vlasy, jim dodává svěží vzhled a zvětší jejich přirozený objem. Bez lepku, parabenů, silikonů, SLS a SLES, vhodné pro vegany.



Asi víte, jakému šamponu dávám přednost a na který nedám dopustit (a kdo neví, tak mrkne tady), ale občas musím vybočit ze zajetých kolejí, aby mi nezevšedněl. Navíc tomuhle se nedalo dlouho odolávat. Líbil se mi už svým balením. Natura má své obaly celkem vymazlené, takové lehce elegantní, nepřeplácané a praktické. Šampon má velkou štíhlou lahev, takové to zacvakávací víčko, kterým lehce nalijete šampon dle potřeby. Je hodně tekutý, tak aby vás to nepřekvapilo. Má velmi jemnou, hodně nenápadnou bylinkovou parfemaci, která však z vlasů nijak zvlášť cítit není. Pění málo (jojo žádné sulfáty) a chce to mít opravdu důkladně namočenou hlavu. Umyje ale velmi dobře i bez kupy bílé pěny. Vlasy jsou po umytí zbaveny nečistot a přebytečné mastnoty, jsou lesklé, jemné a vážně trochu nadýchanější-objemnější. Zároveň ale nejsou nespoutané a rozlítané na všechny strany, ale drží tvar a jsou na pohled i na dotek "pevné". Navíc efekt vydrží celkem dlouho a vlasy jsou čisté a svěží na několik dní. Teď v těch vedrech je u mne nutnost mýt hlavu častěji, takže každý třetí den, ale když je venku příjemněji, tak zvládnu i čtyři-pět dní. Tedy vcelku spokojenost. 

Šampon mile překvapil a dalšímu balení bych se nebránila, i když pořád mu něco chybí, aby byl dokonalý jako Rassul. Ten má prostě něco navíc, něco nepojmenovatelného a těžko definovatelného, co tady prostě chybí, abych řekla WOW. Najdete ho například tady, cena je 205 Kč za 400 ml.



A co vy a Natura Siberica? Máte s ní zkušenosti? Co mi od nich můžete doporučit k vyzkoušení? :)

18 komentářů:

  1. Asi jsem jedna z mála, kdo tuhle značku zná jen z doslechu a žádnou zkušenost nemá. Na pleťové peelingy moc nejsem a používám je jen zřídka, ale tady na tenhle bych si fakt dala říct, už jen kvůli efektu na černé tečky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S černýma tečkama jsem mívala poslední roky dost potíže (však jsem pořád zkoušela všechny ty pásky na nos, atd.), ale teď už mám pár týdnů/měsíců klid :) Vůbec to nechápu :D :)

      Vymazat
  2. Z týchto produktov by som asi vyskúšala práve peeling, vyzerá parádne. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage
    VEĽKÁ GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  3. Značku znám z blogů, ale zatím jsem nic nezkoušela :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už se dlouho chystám na pleťovou péči od nich, ale vždycky než se k tomu dostanu, tak mám zásobu dalších deseti krémů :D :)

      Vymazat
  4. Ten peeling bych zkusila, ale ten šampon mě nějak neláká. Mám svoje favority a v tomto moc neměnim :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se u šamponů držím taky stálic, ale do tohoto jsem šla a nelituji, je vážně celkem fajn :)

      Vymazat
  5. Šampon vůbec nevypadá zle, nějaký na mastné vlasy bych potřebovala. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je moc fajn, navíc ta lahvička na té vaně vypadá faaakt dobře! :) :D

      Vymazat
  6. O značce Natura Siberica jsem už slyšela, ale zkušenosti s ní nemám. Bohužel musím říct, že tyto produkty, co ve článku představuješ mě nezaujaly.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  7. Už jsem o této značce slyšela ale nemám s ní žádné zkušenosti každopádně nejvíce mě zaujal šampón má nádherný obal :).

    TheBlondieTale

    OdpovědětVymazat
  8. Ja mám od NS rakytníkový šampón na objem a som s ním strašne spokojná, za mňa ideálka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé tak to jsi mě navnadila, budu se po něm muset podívat :) Rakytník miluju a kdyby byl tak super jako tenhle, tak by to šlo! :)

      Vymazat
  9. Vůbec kosmetiku neznám, ale klidně bych, díky obalům, po ní sáhla:-).

    Pokud máš chuť, u mně na blogu právě běží soutěž s Dermacolem, tak se neváhej zúčastnit.

    Měj se krásně!
    papa ByGabra

    http://www.bygabra.cz/2018/06/opojne-vune-dalek-soutez-dermacol.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obaly mají pěkné, taky mě to už kvůli nim k téhle kosmetice táhne :) :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)