pondělí 21. května 2018

Soutěž o novinky Essence! - UKONČENO

Krásný den vám přeji!

V posledních dnech mi nezbývalo sil a času na články, ale doufám, že se to brzy zase všechno zklidní a já tak budu moci přispívat častěji :) Jako omluvu ode mne přijměte soutěž o pořádně nabitý balíček novinek od Essence :)



V balíčku najdete:

  • Bázi pod make-up You Better Work
  • Rozjasňovač Glow Like a Mermaid
  • Rozjasňující tyčinku Holo Wow
  • Rozjasňující tyčinky 3D Dewy Look
  • Bázi pod třpytky
  • Třpytky - varianta 01
  • Samolepky na nehty
  • Paletku očních stínů - odstín 03
  • Řasenku Volume Hero
  • Tekutou rtěnku Colour Boost - odstín 07
  • Konturku na rty - odstín 05

Co pro výhru musíte udělat?

1. Přidejte komentář pod tento příspěvek a uveďte svůj e-mail, na kterém vás budu kontaktovat v případě výhry.
2. A napište mi, jaká novinka z updatu vás zaujala nejvíce :)

Soutěž poběží přesně týden, tj. do 28. 5. 2018, zapojit se mohou všichni z ČR a SR. A výherce vyberu náhodně přes Random.org jako vždy. Vyhlášen pak bude tady a v příspěvku na Facebooku.

Hodně štěstí! :)

Výherce:


38 komentářů:

  1. Ahoj, můj email je hanicka.cica@seznam.cz a nejvíce mě asi zaujala řasenka, ty mám celkově ráda a baví mě jejich testování:-)

    OdpovědětVymazat
  2. mňa najviac zaujal ten Mermaid rozjasňovač a tekutý rúž, tými som troška posadnutá... :D

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Mně zaujala paletka a rozjasňovač, vypadají fakt roztomile.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj Klárko, ráda čtu příspěvky o pejscích, zaujal mě primer a mermaid rozjasňovač :)
    katerina.kalabova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. jaanka74@gmail.com a najviacc ma zaujal rozjasńovač, určite je super

    OdpovědětVymazat
  6. Mě nejvíc zaujala tyčinka Holo Wow...mě ty holografické efekty baví...a baví i dcerku, která už mi zničila dvě rtěnky :D jinak můj mail je: me.monula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Zajímal by mě asi právě tento primer a taky rozjasňovač, kterých jsem velkým milovníkem. ♥
    terezka.sabackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Nejvíce mě zaujala báze pod make-up :-) ráda bych ho vyzkoušela :-)
    klouckovapavlina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Tekuta rtenka,kdyz uz nic, hrozne se mi libi ten obal :D email je- miska5555@post.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Najviac ma zaujal tekuty ruz a primer, tie by som chcela vyskusat :)
    Email: michaela.rojakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, mě by se líbily rozjasňující tyčinky, protože jsem je ještě nikdy nezkoušela, petabr2@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Klari:) nejvice me zaujala ta podkladova baze, asi hlavne proto, ze ted zadnou nemam a tahle vypada dobre.:) magdajablko11@gmail.com Paa Magda Cirelli

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, rada bych vyzkousela bazi pod make-up, ma oblibena mi brzo dojde, tak by bylo fajn mit nejakou v zaloze :) m.kondelkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. mne se nejvic libi ten rozjasnovac, to je proste nadhera! email mam v profilu :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, nejvíc mě zaujala báze pod třpytky, protože jsem ji zatím u jiné drogerkové značky nezaznamenala. Je moc fajn že nám Essence takhle pěkně rozšiřuje drogerkové portfolio. deenov@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj �� Me se tedy uplne nejvic libi rozjasnovac a rozjasnovaci tycinky ��chci zaaaarit, uaaaa���� dencamalcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Zdravím, mě nejvíce zaujaly tyčinky rozjasňovačů, protože jsem si poslední dobou používání rozjasňovače oblíbila. surikatka000@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj Klárko :) já jsem zatížená na tekuté rtěnky... sice mi nejvíce vyhovují od NYXu, ale i tuto od Essence bych s radostí vyzkoušela ;) petulka.setinova @ gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj, nejvíc mne zaujal rozjasňovač Glow Like a Mermaid. Krásně zpracovaný disagne, připomíná mi šupiny mořské panny. kvetoslava.tomaskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Mně se nejvíc líbí rozjasňovač Mermaid, ten design je parádní a báze pod make-up, na tu už jsem se dívala u stojanu a opravdu by mně lákala:-)
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Mě zaujal rozjasnovač :)
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj Klárko, mne nejvíce zaujal rozjasňovač.
    Lenka (lenka_jas@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  23. Mě nejvíce zaujala báze pod make up :)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  24. mě se líbí řasenka volume hero. líbí se mi název a řasenky celkově ráda testuju :) cervenkova.barbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj, mě nejvíce zaujal rozjasňovač Mermaid. ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Krásná soutěž! Zaujal mě nejvíce rozjasňovač Mermaid. Sleduji přes GFC jako LSG. E mail: lucie.gondorcinova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Misa.Pavlikova15@gmail.com
    Mě zaujala paletka :)

    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  28. andreabalazova24@gmail.com
    Určitě báze pod makeup!

    OdpovědětVymazat
  29. Mňa najviac zaujala rozjasňujúca tyčinka Holo Wow :)
    lubeznablog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Mě se z jarních novinek nejvíce líbí paletka rtěnek...
    philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. mňa zaujal Rozjasňovač Glow Like a Mermaid
    krajmerova.monika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Nemusíš nám dávat nějaké omluvy, jsi skvělá, že máš pejska v dočasce, to určitě nějaký čas zabere...
    Jinak mě tedy zaujal Rozjasňovač Glow Like a Mermaid
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Mňa najviac asi zaujali tie glitre keďže sa blíži festivalové obdobie. Ale ako sa poznám nemala by som s nimi problém ani na každodenné nosenie.
    mail: alexcuchorova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Mě nejvíce zaujaly rozjasňovače, jak ten klasický, tak ty v tyčince! Miluju lesklé tváře a další kamarády bych doma uvítala. :)
    marketa.gintherova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Určitě paletka očních stínů:o) c.ram@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Najviac ma zaujala baza pod trblietky.
    skalinky(zavinac)post.sk

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)