středa 6. září 2017

Soutěž s Treaclemoon! UKONČENO

Krásný den vám přeji!

Mám pro vás další soutěž! Jupí, mám radost, že vám můžu udělat radost! :) Odměňovat budu rovnou tři z vás a to balíčkem nové pečující kosmetiky Treaclemoon! Získat můžete stejný balíček, jaký přišel na testování mně, takže pak můžeme porovnat dojmy! ;)




V balíčku naleznete:

  • Sprchový gel One Ginger Morning - 500 ml
  • Tělové mléko Wild Cherry Magic - 350 ml
  • Tělové mléko Pretty Rose Hearts - 60 ml
  • Krém na ruce The Raspberry Kiss - 75 ml

Co pro výhru musíte udělat?

Téměř nic! Stačí když zanecháte pod tímto článkem komentář s e-mailem, na kterém vás budu kontaktovat v případě výhry. Zapojit se mohou tentokrát pouze čtenáři z České republiky. Soutěžit budeme do 15. 9. 2017, poté náhodně vyberu tři vítěze přes Random.org.

Držím palce a přeji hodně štěstí!

Výherci:


72 komentářů:

  1. Nádherný balíček, ráda zkusím štěstí:-)
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je skvělá pastelová pětice pro "velké" dámy :-) petabr2@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ráda bych tuto kosmetiku vyzkoušela :) info zavináč zakosmetikou.cz Děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty obaly jsou prostě boží!
    vera.p@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Moje oblíbená značka.
    a.pocepicka@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Uz som tuto znacku okukovala v Dmku :) vierka.sedlakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné produkty! Moc ráda se soutěže zúčastním :-))) Ráda bych je vyzkoušela.
    Můj email: misa.machalikova@seznam.cz :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Můj email: denisasedlakova@seznam.cz🤗🤗

    OdpovědětVymazat
  9. Zatím jsem neměla možnost vyzkoušet! :)
    stepanka.tuckova(zavináč)seznam.cz

    Corculum | Stepanka_T
    Instagram

    OdpovědětVymazat
  10. Tak třeba budu mít štěstí :) kiss.iii(zavinac)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Tuhle značku ještě neznám. Evusak1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, je to lákavé:-) Můj email je hanicka.cica@seznam.cz.

    OdpovědětVymazat
  13. klouckovapavlina@seznam.cz ��

    OdpovědětVymazat
  14. Jůůů, to je ale krásná soutěž :-)
    email: simonetablog@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Tak uvidíme, jestli bude štěstí :) mikulackovad@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. marketa.valisova@seznam.cz. Balíček vypadá opravdu parádně!

    OdpovědětVymazat
  17. Variantu ginger jsem potkala v DM, vůní mi to připomnělo colu. A ano, neodolala jsem a je doma :D Když voní tohle hezky, zbytek by mohl též, tak proč to nezkusit. :)
    pechusse@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Zázvorový sprcháč, tak to by mě teda zajímalo...a ten krém na ruce má super balení.
    macu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Vždycky, když jsme v drogérii přemýšlím, že si tuhle nádheru koupím.. :) Tak snad budu mít štěstí :)
    barush.turkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Děkujeme za pěknou soutěž. l.jerlingova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Tahle značka mě láká už dlouho, hezká soutěž :)
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Tak tohle tedy ano...artepotka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Taky zkusím štěstí. :)
    lucie.kohoutova16@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Díky za super soutěž.�� Vypadají moc hezky, mají takové veselé obaly. Zkusím také štěstí �� hezké dny, Klárko. ☺lenka.cervenova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Nekdo je na trpytive veci, ja na vonave - kutnarovak@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Super, provoněné věci doma vždy uvítám :-)
    Paja.Kopuleta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Takový balíček bych si dala líbit. ;-) maata001(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Wau. Jdu polechtat štěstěnu :) tina.l@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Miluju vuni ginger morning 😀 holcova.vendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj Kláry, díky za super soutěž :-) držím si palce! abryst@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Balíček vypadá dobře, ráda bych ho vyzkoušela.
    Ivanka.Andryskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. To je mile prekvapko, takova soutez :-)
    hm153@email.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Znacku vubec neznam
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Na tuhle značku jsem hrozně zvědavá! verca.starova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Ahojky,

    mě velice zaujal a je mi moc sympatický ten krémík na ruce.

    spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Ahoj Klárko, také zkusím štěstí :)
    lenka_jas@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Díky za možnost zúčastnit se, třeba se poštěstí :)
    Můj mail je nicol.fleisig@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  38. Slaďoučké dárečky! :)
    Přeji krásné babí léto! :)
    hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. marushenka.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Tuhle kosmetiku jsem chtěla vždycky zkusit, tak snad se na mě usměje štěstí :) Kdyby ano, kontaktuj mě na ell-inka.m@seznam.cz ;)

    OdpovědětVymazat
  41. Tuhle kosmetiku znám z Anglie a je moc fajn :) bylo by super jí znovu vyzkoušet :)

    voneva88@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Akurát som si zakúpila krém na ruky na skúšku :) e-mail: paneska.sulanova@gmail.com
    Slovenka žijúca v ČR :)

    OdpovědětVymazat
  43. tuhle kosmetiku bych chtěla vyzkoušet. MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Teda, to je fajn, ze uz se da sehnat i v CR, musim vyzkouset :) meggy89@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Vyzkoušela bych ráda, takže se zapojuji :-) Přeji hezký den a šťastnou ruku při losování :-)
    barthova.m@email.cz

    OdpovědětVymazat
  46. jééé, děkujeme za soutěž o takové ultraroztomilosti, Škodulko.
    Velmi ráda se zapojím :-)
    mishaoriflame@post.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Super soutěž, krásná výhra.
    brazdova.p@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Super soutěž a značka taky super :).
    prochalucka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Ahoj Klárko, okoukávala a očuchávala:-D jsem je nedávno v dmku a jako, nevadilo by mi vyhrát :-))).
    Pěkný den všem!
    papaaaya@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. Ahoj Klárko, to jsou ale lákavé ceny :-)
    lajiv@seznam.cz
    Ahoj Alča

    OdpovědětVymazat
  51. Super soutěž! :)
    va.lucinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Jsou to pěkné letní barvičky :)
    Roza.dobrovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. Tak třeba se poštěstí :)

    gabcai@seznam.cz

    https://gabulka-lovelygirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  54. Tak s touhle značkou nemám žádné zkušenosti, takže bych jí moc ráda vyzkoušela :)
    cumanelka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. Už jsem okukovala, ale ceny mi přijdou přepálené. :)
    zejzen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. Vypadá to hezky :)
    sulakova.ela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  57. Tuto značku znám. :)
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. Tato značka mě velmi láká :-). ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Jůůů produkty vypadají nádherně. Už dlouho sem si něco od této značky chtěla koupit, ale ještě sem se k tomu nedostala třeba mi tato giveaway poskytně příležitost O:)
    reninan@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Ahoj, velmi ráda si zasoutěžím :).
    seluo531@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)