neděle 25. června 2017

Velká narozeninová soutěž! UKONČENO

Krásný ba přímo nejkrásnější den vám přeji!

Mám pro vás překvapení v podobě velké narozeninové soutěže, která se váže přímo k dnešnímu dni ♥ 25. 6. 2011 totiž vznikl tenhle virtuální koutek, na kterém od té doby s láskou pracuji. V loňském roce jsem se obávala, že dalších narozenin se blog nedožije a ejhle, je to tady a šest let je za námi.. :) A momentálně píšu radši než kdy dřív a mám spoustu plánů i do budoucna. Tak snad mi to vydrží a za rok bude zase možnost se tu takhle sejít. Já v to budu věřit a doufat, že to tu vydržím nejen já, ale i vy :) Moc vám všem děkuji za přízeň, kterou mému blogu věnujete. Vašich komentářů, postřehů, sdílení i dalších projevů přízně si neskutečně vážím. Děkuji!


Jako malé díky tu pro vás mám soutěž o dva kosmetické balíčky. Najdete v nich značky jako Catrice, L'oréal Paris, Maybelline, Garnier, Dermacol, ale také třeba Castelbel nebo Le Petit Olivier, ať můžete vyzkoušet také něco jiného :) Za ceny děkuji všem značkám, které mne stále zásobují novinkama.

Pravidla této soutěže nechám maximálně jednoduchá:

1. Sledovat můj blog a je jedno jestli přes GFC, Facebook nebo Instagram (zkontroluji po slosování).
2. Zanechat v komentáři svůj e-mail, na kterém vás budu kontaktovat v případě výhry a číslo balíčku, který by vás potěšil více.
3. A zajímá mě odpověď na otázku: Jaká země či město je vaší vysněnou destinací?



A pak už si jen držte palečky, ať přesně za týden, tj. 2.7.2017 při losování vyberu zrovna vaše jméno. Vybírat budeme náhodně přes Random.org. Zapojit se mohou všichni z ČR a SR.

Hodně štěstí a ještě jednou velké DÍKY! ♥

Výherci:


83 komentářů:

  1. 2
    Fb Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz
    Novy Zeland :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,
    asi se mi po dlouhých úvahách líbí více balíček č. 2. Sleduji tě jako Hanka Blažková a mlj email je hanicka.cica@seznam.cz. Chtěla bych na Island a do Grónska.
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Sleduji jako Vendula Janků
    Za mě jsou to Male Divy
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Sri Lanka :) ale najradšej by som sa pozrela úplne všade! :)
    Viac by sa mi asi páčil balíček č. 1 :)
    Sledujem FB ako Ľú Bezná, lubeznablog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Klárko, dnes jsem na stejnou otázku odpovídala v givce u Verči z Blueberrypink :-) Takže za mě je to Grónsko, Antarktida a Island, i když letos letím na Krétu :-)
    lajiv@seznam.cz
    balíček 2

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj moj email je stefani1235549@azet.sk paci sa mi balicek cislo 1 a chcela by som ist aspon raz do Brazilie

    OdpovědětVymazat
  7. Víc se mi líbí balíček 2 a ráda bych do Vietnamu ;-)
    Sleduji na fb (Renata Ševčíková)
    PavlikovaRenata@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Balíček dva, sleduji na fb jako Alexandra Pavlíková a email je Michel.ova@seznam.cz
    A co mě láká? Úplně vše asi ... nejvíce asi Čína ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Sleduji na FB, GFC i IG :) prostě všude a ráda :)
    Ráda bych jednou ve dvou jela do Paříže, ovšem nyní mi chybí ten druhý :D
    kaerina.kalabova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Mám dva sny:Řím a Maledivy.Doufám,že jednou uvidím oba dva.
    Balíček bych si vybrala ten s číslem 2.
    marketa.valisova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. ja sleduju pres bloglovin :) email mam v profilu, asi radsi dvojku, ale je mi to jedno, oba jsou skvely

    a vysnenou destinaci nemam jen jednu, ale asi milion, i kdyz pro me vede severni pol, Lofoty

    OdpovědětVymazat
  12. FB i GFC ŠárInka Dvořáčková, instagram cherrynqa :)
    sarka.dvorackova96@gmail.com
    Mým snem je Austrálie :) a potěšil by mne druhý balíček :)

    OdpovědětVymazat
  13. Sleduji GFC - Petra Brázdová.
    Více by mě potěšil balíček č.1 a moje vysněná destinace je Sardinie.
    brazdova.p@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj :-)
    Mou vysněnou zemí k návštěvě je jednoznačně Japonsko, ale doufám, že si sen brzy splním.
    2
    ancovicka.ao@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Mým momentálně vytouženým místem až do září je Praha (bude zde Interbeauty), jinak se nemohu moc rozhodnout, ale ráda bych aspoň jednou někam, kde je vidět moře. :)
    Balíčky se mi děsně líbí oba, pokud by šlo, tak dvojku, ale určitě bych nepohrdla ani jedničkou. :)
    pechusse@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Potěšil by mne baíček č.2
    San Francisco
    FB Lusy Mrázková
    lucka.mra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. stepaneklosik@seznam.cz
    sleduju te na fb, jako Michael la
    no podivat bych se chtela do New Orleans a zajem mam o balicek cislo dve :)

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj :)
    hrozně moc se chci podívat do New Yorku, už od malička, tak doufám, že se mi to brzy splní :)
    kali.petra(zavináč)seznam.cz
    a potěšil by mě balíček číslo jedna

    OdpovědětVymazat
  19. Ahojky, ráda bych se jednou podívala do Skotska/Irska.
    vybrala jsem si balíček č.2
    elicia@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  20. FB Mirka Škampová
    Město byl Berlín, ten už jsem viděla. Země je Kuba,to asi zůstane jen jako sen...
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj, děkujeme za pěknou soutěž. Já bych moc chtěla do Kanady :-) Nejvíc se mi líbí balíček 2. Přeji krásný den. Lenka l.jerlingova, FB Lenka Jarošová, IG moje_tvoreni_muj_relax

    OdpovědětVymazat
  22. GFC Miška
    Misa.Pavlikova15@gmail.com
    Jednou bych ráda jela na Maledivy, balíček číslo 2

    OdpovědětVymazat
  23. 2
    GFC Blog Betka
    Vždy som chcela navštíviť Taliansko a konkrétne ostrov Capri

    OdpovědětVymazat
  24. Ahojky,

    nejdříve ti chci popřát, že jsi tady s námi tak dlouho.
    Aby jsi to vydržela aspoň do tech kulatin.
    Sleduji tě ráda jak zde na blogu přes GFC tak na facebooku a instagramu pod jménem Lenka Špryslová.
    Moje vysněné místo kam bych jela na dovolenou je Seychely, ale tam se bohužel z finančních důvodů nikdy nepodívám.
    pokud bych vyhrála balíček č.2 bych byla moc ráda, ale pokud by to byl balíček č.1 tak také.

    Zde je můj email:spryslik@seznam.cz (kdyby se na mě štěstí usmálo)

    OdpovědětVymazat
  25. 1, sleduji jako Elis Minarová nebo Eliška Minarová. Mým snem je Nice ve Francii, doufám, že se mi to splní :)

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj Klárko, za mě je to jednoznačně Španělsko. Když už jsem strávila několik let učením se španělštiny, tak ať ji taky konečně využiji v praxi. :) sleduji na fb-Marťa Červenková a potěšil by mě balíček č.2. cervenkova.tina@gmail.com Přeji kásný den :)

    OdpovědětVymazat
  27. 2, FB a Instagram, uričtě Filipíny
    krobotova.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. líbil by se mi balíček č. 1 a moji vysněnou destinací je jižní Francie :-) Provance ach
    marushenka.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Sleduji tě přes GFC, FB, i instagram :)
    Více by mě potěšil balíček č. 2 :)
    Mojí vysněnou destinací je Francie :)
    Evik.Hladik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Ahojda, vysněná destinace jsou Filipiny. Baličky se mi moc libi oba, pokud se mám rozhodnout tak 1. nelie.rosi@gmail.com. Krásná další léta na blogu :-)

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj Klárko, volila bych balíček č. 2
    Mne nejvíce lákají severské země, Finsko, Dánsko...♥♥♥
    lenka_jas@centrum.cz
    FB: Lenka Jaskova

    OdpovědětVymazat
  32. Ráda bych se podívala do Španělska a Maroka, tak doufám, že mi to jednou vyjde.
    Vybrala bych si balíček 2
    Ivanka.Andryskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Více by se mi líbil asi balíček č.1, mojí vysněnou destinací je Španělsko :)
    Sleduji tě přes GFC jako Nikola Kotrbová
    nikola.kot@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Nejvíce by mě potěšil balíček č.2.Přes fb. sleduji jako Míša Lisová.Email:misa.lisova@seznam.cz.Chtěla bych se podívat do Turecka.

    OdpovědětVymazat
  35. Mým snem je Irsko, Skotsko.
    zejzen@gmail.com
    GFC: Mem
    fb: Zdeňka V.

    OdpovědětVymazat
  36. Ahojí, já bych se ráda podívala do Skotska nebo na Island, tak snad se to jednou splní...jinak přeji nepřestávající inspiraci a elán pro psaní a točení! a asi dvojka, protože to je moje číslo, gfc: Péťa K.; petabr2@centrum.cz, krásné české léto ;)

    OdpovědětVymazat
  37. Ahoj, sledujem rada na instagrame ako domip a na fb taktiež ako Dominika Pastierová...a samozrejme blahoželám k takému peknemu výročiu...ja by som sa rada išla pozrieť do Chorvatska, ešte som tam nebola a mam veľmi rada more, to by mi uplne stačilo...balíček c.1 dakujem ;))

    OdpovědětVymazat
  38. Moc gratuluji k blogovým narozeninám, také bych si přála, aby se můj blog dočkal šestých narozenin :-)
    Můj sen jsou Maledivy a Bali, tak uvidíme , snad časem, se dvěma dětmi už to není tak jednoduché , na taková místa je brát nechci, už jen kvůli letu ... a udat je babičkám také není lehké, tak snad až vyrostou :-D
    Sleduji jako Tereza blog přes GFC a IG terezablog0
    Líbil by se mi balíček č.1
    terezablog0@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Gratuluji :). Ráda bych se podívala do Thajska nebo na Bali. Vybral abych si balíček č. 1 a sleduji tě přes GFC jako Kateřina Výmolová
    vymolovak@gmail.com
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  40. Velke gratulace k blogonarozkam :-) tve recenze ctu moc rada a na kvalite clanku vubec, ale opravdu vubec nejde poznat, ze by probehla nejaka krize. Sleduji te na FB jako Ella Nová. A rada bych se podivala na Novy Zeland. Balicky jsou moc povedene, zajimave a krasne rozmanite. Potesil by mne asi o trochu vic balicek c.2.
    hm153@email.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Ahoj, vysněným městem je momentálně New York a zemí určitě Nový Zéland. Třeba se mi to někdy splní :)
    Líbí se mi balíček č. 1
    m.kondelkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Sleduji jako Erika Uchytilová, na instagramu jako Monalisabeutyeri , eriuchytilova@gmail.com
    balíček č. 2

    OdpovědětVymazat
  43. Ahoj, já bych se ráda podívala do Izraele (to se mi snad příští rok splní) a na Aljašku. Sleduju tě na instagramu (tardiscola). Líbí se mi balíček č. 2 :)
    vlckovamarty@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Gratulace - 6 let fungování blogu v éře Youtube je fakt něco ;-)!
    Už několik let je mou vysněnou zemí Norsko, což není zase tak nereálné a věřím, že za pár let se mi to splní :-)).
    Jo a k balíčku - je mi jedno který, líbí se mi oba jen u makeupů nejde vidět odstín, ale já jsem fakt hodně světlá, takže ty bych kdyžtak věnovala máti, páč jí stačí párkrát se projít na slunku a už je "černoch" :-D.
    papaaaya@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Zemí, kterou miluju a ráda se do ní vracím, je Řecko. To je pro mě destinace číslo 1, protože v ní najdu vše co miluju - nádherné čisté moře, příroda, výtečná kuchyně, slunce a přátelští lidé. Zemí, kam bych se jednou ráda podívala, ale zatím se mi to nesplnilo je Brazílie, kam bych moc ráda do Ria v době karnevalu a pak také na Kubu.
    Sleduji přes GFC.
    deenov@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. gfc Barbora Soósová
    fb Barborka Soósová
    barborqaaa1@azet.sk
    rada by som navštívila grecko :)

    OdpovědětVymazat
  47. Sleduji přes GFC jako miss.velvet nebo jako Januska K
    Pokud by se na mně usmálo štěstí, tak výběr balíčku nechám na Tobě:-) Mým cestovatelským snem je Island.
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. GFC Markéta Králová
    macu@seznam.cz
    Vždycky jsem si přála navštívit Paříž, ale teď co se všude možně po světě děje, mám docela obavy... Ale to by člověk asi nemohl vyrazit nikam.

    OdpovědětVymazat
  49. Sledujem vsade kde sa da :-) GFC: July V, FB: July Velkova
    Mojou vysnenou krajinou je Francuzsko a mesto Pariz, ale pri aktuálnej situacii si asi pockam kym sa to trosku utrasie.
    july.velkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. Mně zaujal více balíček číslo dvě. :) Je v něm opěvovaný rozjasňovač a rudý lak na nehty, což je moje TOPka. :)

    Já vždy chtěl vidět Island. To asi není úplně destinace na letní povalování na pláži, ale od mala mě tato země Ohně a ledu fascinuje. :)

    Nikol.Sotolarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. GFC: Peťuška
    FB: Peťuška Reichlová
    prajem Všeeetko Najlepšie ku krásnym 6. blogovým narodkám... sledujem ťa už veľmi dlho a veľmi rada... vypracovala si sa a stále na sebe makáš, to sa mi páči... :)
    mňa vždy lákala Amerika - New York, Los Angeles, Las Vegas, Grand Canyon... tak možno sa tam raz dostanem... :)
    viac sa mi páči balíček č. 2 :)

    reichlovapetra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  52. Gratuluji k narozeninám blogu. Přeji ať Ti blogování a točení videí stále baví, protože mně baví Tě sledovat. Vysněná destinace, kam bych se chtěla podívat je do Karibiku.
    Pokud by se na mě usmálo štěstí, více by se mi líbil balíček č. 2, který obsahuje můj oblíbený pudr od Dermacolu. ;)
    mojekosmetika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. Gratuluji k narozeninám blogu :)
    Libí se mi balíček č. 1. Mojí vysněnou destinací je Srí Lanka, tak snad se jednou poštěstí se tam někdy dostat :)
    GFC a FB: Martina Slancová, e-mail: slancova.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. To je ale krásná soutěž! Moc gratuluji k výročí založení blogu a přeji spoustu dalších úspěšných let :-) Mou vysněnou destinací je jednoznačně Paříž, po které mé srdce i duše touží mnoho let, ale stále nepřišla ta pravá chvíle, tak snad někdy :-)
    Ráda bych vyhrála balíček číslo 2
    janca.holikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Gratuluji k výdrži :-) a přeji mnoho spokojených stalkerů. Sleduji tě tady i YT i IG.
    Mail: siraelxy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Ahoj sleduji pres gfc i bloglovin, jinak vysnena destinace je polarni kruh a polarni zare jinak brala bych 2 ale i 1 je krasna tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Sleduji tě kde se dá a moc gratuluji k výročí. Moc se mi líbí balíček číslo 1.
    len.horakova@gmail.com
    A mou vysněnou zemí je Irsko. Chci se procházet vřesovišti, navštívit háje s atmosférou druidů, večer zakotvit v hospůdce s krbem, kde bude málo místa, všichni se budou družně bavit a uvolněnou náladu podpoří typická irská hudba. Třeba když se budu v noci vracet, potkám skřítka a najdu poklad. :)

    OdpovědětVymazat
  58. Momentálně bych ráda kamkoliv do Asie, moc se mi líbí Vietnam nebo Japonsko :)
    nikolik.v@seznam.cz
    balíček č. 1

    OdpovědětVymazat
  59. Sleduji přes GFC jako Anna a z balíčků bych asi radši 2. Mým vysněným cílem je Japonsko a nebo Rottest Island v Austrálii, protože tam žije quokka a to je nejroztomilejší zvíře na světě :) annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. GFC - Kristýna Košuličová
    IG - kiki_kosulicova
    tynka.kosulicova@seznam.cz
    Není to spíš země, ale já si strašně přeji jednou se podívat do New Orleans, miluji tu atmosféru ve městě. Vždycky jsem si představovala ,jak si sednu na lavičku ve městě a zaposlouchám se do zvuků města, protože New Orleans je město jazzu ♥

    OdpovědětVymazat
  61. Měla bych zájem o balíček číslo 2. Mou vysněnou destinací pro dovolenou jsou určitě Maledivy.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Moc se mi líbí balíček č. 2
    Sleduji přes GFC jako Lusy a IG lusyvaclavikova
    Mou vysněnou destinací je teď Slovinsko a Island :)
    va.lucinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Gratulace k blogo narozkám! Líbil by se mi balíček č.2, a mail je crazygingersdiary(at)gmail.com.

    Momentálně je mou vysněnou destinací Nepál, kde se na podzim podívám ;-)

    OdpovědětVymazat
  64. Gratulujem k blogonarodeninam 👑 Dufam, ze ich este oslavime vela 😊
    Paci sa mi balicek c. 2.
    Mail: skalinky(zavinac)post.sk
    Mojou vysnenou krajinou je Island.

    OdpovědětVymazat
  65. Já určitě Nový Zéland, vždy mě fascinoval. Potom Itálii, když se učím už rok (a pokračuji) italsky... :)
    A balíček asi č. 1 protože jsem chtěla vybrat ten, kde jsem nic nezkusila, což v druhém je toho víc, ale jsou to super věci! :)
    gabcai@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. já bych si jednou moc přála vidět Havaj a ty surfaře v akci, volím balíček č. 2, sleduji zoulova.jana@seznam.cz na FB jako Jana Zoulová

    OdpovědětVymazat
  67. GFC a FB: Veronika Pospíchalová
    vera.p@centrum.cz
    balíček č. 2
    Celkově Asie, například Thajsko.

    OdpovědětVymazat
  68. Ahoj, sleduji jako Simona Zahrádková, mail: ssimka@centrum.cz. Mojí vysněnou destinací je Island :-). Balíček č. 1.

    OdpovědětVymazat
  69. Ahoj
    GFC Andrea P
    a.pocepicka@hotmail.cz
    Projet USA křížem krážem. Půjčit si auto a udělat si seznam všech filmových míst, co chci vidět!

    OdpovědětVymazat
  70. Mojí vysněnou destinací je Amerika. Pláže Kalifornie, Miami, Los Angeles..To je můj sen. Naopak vůbec netoužím po takových klasických destinacích jako je Egypt, Řecko apod. :D Balíček č. 2 je pro mě ideální :) Sleduji na FB jako libuska.krizova, na IG jako marcrazy.marcrazy a mailík mám marcrazy@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  71. sledujem je FB a super ste a aak sa pošťastí prosím č. 2 a vysnená destinácia Paríž-Disneyland s mojimi 4 dcérkami,krásne leto prajem, jaanka74@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  72. baliček 1 :)
    gfc nikola benko
    n.pincess@azet.sk
    a vysnena krajina , asi japonsko :) tokyo a taketo

    OdpovědětVymazat
  73. Sleduji tě na insta- pettruskako fb-Petra Korčáková Jiříčková.. Ráda bych se podívala do Francie na Kanárské ostrovy , Karibiku ... petkakora@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  74. hezký den,přeji vše nejlepší k blogovým narozkám :) já jedu v létě do Santiaga de Compostela na Svatojakubskou pouť. Líbí se mi balíček č. 1 :) cervenkova.barbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. Ahoj, moje vysněna země je Srí Lanka❤

    surikatka000@seznam.cz
    Balíček Č.1.

    OdpovědětVymazat
  76. FB Jiřina Malíková, jirulka.malikova@seznam.cz
    Moc ráda bych se někdy zaletěla podívat do Dominikánské republiky, bílý písek, průzračné moře, a vše kolem toho, jiný svět, nádhera :-) Balíček č. 1 :-) ale i ten druhý je parádní :-)

    OdpovědětVymazat
  77. Ahoj Klárko,
    jsem moc ráda, že jsi s blogováním nepřestala, přeji Ti, aby Tě neopouštěla radost a inspirace z toho, co děláš. Ráda si u Tvých videí a článků odpočinu od každodenních povinností, je to takový můj relax, i když jsem maminka dvou malých kluků, sleduji Tě moc ráda.
    Můj sen byl vždycky Nový Zéland :D taková hobití nora na léto by byla fajn dovolená, i když už asi méně pro mého 207cm dlouhého manžela, ale ta příroda, prostě nádhera.
    Více mě zaujal balíček č. 2, ale v případě výhry by mě udělal radost kterýkoliv z nich :)
    E-mail: lenka.cervenova@seznam.cz
    Krásné letní dny :)

    OdpovědětVymazat
  78. Irena Rozsypalová29. června 2017 21:04

    Ahojky:-) ráda bych se podívala na Nový Zéland. Kouzlo té přírody mě uchvátil. Miluju dokumentární filmy :-). Oba balíčky jsou super. Ale jinak bych volila balíček č. 1. irusik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  79. Sleduji přes GFC: MONNIKA
    Moniicka.s(zavinac)gmail.com

    Já bych ráda jela do Japonska! :)

    Balíček č.2 :)

    OdpovědětVymazat
  80. sleduji přes gfc a na fb pod svým jménem. Jednou bych se ráda podívala do USA a Číny :)
    MikulkovaVendula@seznam.cz. Ráda bych balíček č. 1

    OdpovědětVymazat
  81. Ahoj Klári :)
    Sleduji přes GFC jako Markéta Štefková
    email: stefkova.ma@email.cz
    A moje vysněná země je Indie :)

    OdpovědětVymazat
  82. Gratuluji k šestým narozeninám,
    to už je pěkný ranec let....hihi..... a článků, videí, fotek a rad, recenzí....
    Přeji Ti i blogu spoustu dalších blogolet, fantazie, bezva článků, pohodových čtenářů a diváků, dostatek inspirujících podnětů, užitečných spoluprací, kvaitnh výrobků a dobrého/příznivého světla na focení :-)
    Je moc milé, že jsi připravila soutěž.... a o takové príma/hezké ceny. Ráda se zapojím :-)
    Balíčky jsou super oba dva. O něco blíže jsou mi produktíky v balíčku č. 1 (kdyby náhodou, hihi).
    Mou vysněnou lokalitou je Norsko .... před pár lety jsem měla možnost navštívit Švédsko... resp. Stockholm a okolí..... a byla jsem tou oblastí naprosto očarovaná.... Skandinávie mě dostala :-) Určitě ale v letním období.... hihi, ..... v zimě bych zde asi umrzla na rampoucha :-)
    Přeji pohodový, prosluněný víkend a těším se na další Tvé články a videa :-)
    (míša šikulová)

    OdpovědětVymazat
  83. Sleduji přes GFC jako Kriss, kiss.iii(zavinac)seznam.cz, moje vysněné jsou Maledivy nebo Filipíny :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)