pátek 28. dubna 2017

Bambucký balzám s propolisem - Pleva

Krásný den vám přeji!

Myslela jsem si, že už máme zimu za sebou, ale dneska jsem vylezla ven se psem a nestačila se divit. Na autech a trávníku zbytky sněhu. Zima letos vážně bojuje, co? Proč o tom ale mluvím. Chci vám totiž představit ještě jeden kousek, který mi v zimě hodně pomáhal. On tedy pomáhá v mnoha případech i nyní, ale já ho považuji za zimního kámoše. A myslela jsem si, že je na něho pozdě.. Ovšem když jsem viděla dnešní spoušť venku, tak na něho vážně není pozdě.

Představím vám přírodní českou značku Pleva, která pochází z mého malebného kraje a ke všemu její produkty částečně pochází ze včelích produktů, k čemuž mám blízko, takže jsem jednoduše nadšená. A určitě chci do budoucna tuto značku nadále poznávat.

Bambucký balzám s propolisem, o kterém to dnes bude, jsem vyhrála na testování na oficiálních stránkách této značky - Pleva.cz. Výhra mne neuvěřitelně potěšila a tak jsem se do jeho prozkoumávání pustila hned jakmile dorazil.





Oficiální popis: Tento balzám nabízí doposud nepoznanou kombinaci celé řady unikátních přísad, které působí nejen na krásný vzhled, ale i celkové zdraví od spodních vrstev pokožky. Má široké možnosti použití pro obličej i celé tělo a navíc nádherně přírodně voní. Obsahuje certifikovaný extrakt propolisu. Vaše pokožka bude už po prvním použití krásně hebká a bude doslova zářit.



Balzám má nádherné balení. Je to umělohmotný kelímek v bílé barvě s jednoduchými popisky a krásně vykreslenými včelkami, což mi přijde úplně roztomilé, takže se mi tenhle kousek na nočním stolku líbí. Balení je bytelné a určitě něco vydrží, díky plastu není nijak těžké, takže je dobré i na cesty. Navíc je balzám multifunkční, což je na cesty tuplem bomba. Lepší tahat jeden krém v lehkém obalu než tři různé výrobky, ne? :) Pokud mluvíme o balzámu, tak bych měla popsat, co to vlastně znamená. Jedná se o tužší mazlavější hmotu, která po doteku polevuje a roztéká se. Je to podobné jako spousta balzámů na rty nebo třeba přírodní balzámy od Saloos. Trochu to připomíná i vazelínu, akorát bych řekla, že to není tak mazlavé. Není to nijak výrazně mastné, ale vytvoří na pokožce/pleti trochu znatelný film. Nemůžu přímo říct, že by byl těžký a zatěžoval, není to nic nepříjemného, ale víte o něm. Navíc i vidíte, leskne se. Postupně se však balzám vstřebává a po nějaké půl hodince až hodince už o něm téměř nevíte, pokud ho nanesete v malém množství. Co se mi u balzámu opravdu líbí je ta lehká vůně propolisu. Jak jsem psala na začátku, mám ke včelařství blízký vztah, takže tohle je jako návrat do dětských let, kdy to u babičky takhle vonělo při stáčení medu a děda měl v kůlně uložen včelí vosk :) Vůně není těžká a na pleti ji necítíte, ale v kalíšku voní hezky, mohla bych se učichat. Nejdůležitější jsou ale účinky. Balzám je multifunkční, takže v podstatě není žádné pravidlo, jak ho musíte používat. Já jsem ho používala jak na vysušené ruce a lokty, tak na obličej nebo třeba i na nohy. Pomáhá hojit menší ranky a nedráždí vysušenou ani citlivou pokožku/pleť, takže by měl být vhodný téměř pro každého. Jak jsem psala, zkoušela jsem ho použít mnoha způsoby a vesměs na žádný způsob mu nemám co vytknout. Mám pocit, že balzám pomáhá udržovat vlhkost, takže nedochází k dalšímu vysušování a suchá místa se jednoduše po pár použitích zhojí. Stačí párkrát namazat a jsou pryč. Na obličej ho používám spíše lokálně pouze na postižená místa, protože přeci jenom je trochu těžší, takže na mastnou t-zónu to není úplně ono. Ale během těch největších mrazů jsem byla na půl vysušená a na půl mastná, takže jsem se s tím nepárala a promazávala celý ksicht. A víte co? Pleť přežila, nijak ji nebylo ublíženo, naopak zůstala hezky pružná a na první pohled spokojená. Takže bych se ho nebála.

Co mohu doporučit vyzkoušet je "zábal" na nohy/ruce. Jelikož se mi z nižších bot opět začaly vysušovat paty, zkusila jsem nedávno balzám použít trochu jinak než obyčejně namazat. Dala jsem silnější vrstvu balzámu a nohy zabalila do ponožek a nechala jsem ho takto působit celou noc. Ráno jsem jen přebytek balzámu otřela a výsledkem byly naprosto nádherné nožičky! To samé by fungovalo i u rukou, tím jsem si jistá. Stačí opět namazat silnější vrstvu a hodit do rukavic ;)



Potřebujete-li pomocníka při problémech se suchou pokožkou/pletí, který vás nejen zahojí, ale nadopuje vaši pleť vitaminy, jděte do něho! Dle mého je tohle super univerzální kousek. Použít ho může žena, muž a klidně i vaše dítě. Na ruce, nohy, lokty, kolena či obličej. Neztratí se v žádné domácnosti.

Najdete ho tady, cena je 170 Kč za 30 g. Ale nedejte na množství, těch 30 gramů je opravdu nekonečných, vůbec to neubývá! :)

A co vy a značka Pleva? Znáte? Zkoušeli jste ji?

18 komentářů:

  1. Já jsem mamce kupovala od Plevy Medový krém proti vráskám a šampon s propolisem a obojí si moc chválí:-) Mně je tahle značka sympatická, tak se rozhlížím, co bych vyzkoušela já a zrovna tenhle balzám by stál za to:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky koukám, co bych dál zkusila :) Firma sídlí kousek od mé rodné hroudy, tak přemýšlím, že bych se zajela podívat přímo do firemní prodejny :)

      Vymazat
  2. Vypadá krásně, já jsem od plevy měla šampony a pak peeling, který mi neseděl....

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá moc dobře , určitě by u mě našel využití :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to šikovná věc, ta najde využití pomalu všude :)

      Vymazat
  4. Cokoliv s propolisem moje pleť zbožňuje.

    OdpovědětVymazat
  5. Medu a dalším včelím produktům věřím, navíc je mi sympatické, že je to česká rodinná firma.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas :) Jsem ráda, že se objevuje stále více lokálních firem, člověk může zase zkoušet něco nového a neokoukaného a nevisí to jenom na těch velkých koncernech :)

      Vymazat
  6. Tak na paty by se mi dost hodil! Vypadá fakt dost dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Skvelý článok, opäť, ako vždy. :))
    Veľmi rada si prečítam každý tvoj nový príspevok, čím ďalej tým zaujímavejšie články.:)

    Izabell zo sydneysleek♥

    OdpovědětVymazat
  8. Super výhra, taky jsem soutěžila, ale bohužel na mě se štěstí neusmálo. Určitě od této značky něco vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se sama divila, že na mě na chvíli štěstí usedlo :D A jsem fakt ráda, je to super pomocník :) Teď jsem okukovala jejich peelingy i mýdla a sprchové gely, tak budu muset něco dalšího ulovit :)

      Vymazat
  9. To vypada moc lákave, od této značky chci něco vyzkoušet, taky se mi mimo jiné líbí že je to ceská firma. Takže děkuji za tip a pokud se tam opravdu pojedeš podívat tak budu ráda za reportáž :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokusím se tam mrknout, až někdy dorazím domů :)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)