pondělí 13. února 2017

Soutěž s Blistexem! UKONČENO

Krásný začátek nového týdne, moji nejdražší!

Aby vám ten týden hezky začal, přináším vám novou soutěž. Budeme soutěžit o balzámy na rty značky Blistex. Víte, že Blistex je moje srdcovka, takže jsem si nemohla nechat ujít příležitost, podělit se s vámi o další várku balzámů. Nabídka na soutěž mi přišla ku příležitosti představení nové ambasadorky této značky, kterou se stala Kateřina Emmons, kterou asi netřeba představovat, jelikož se jedná o českou chloubu sportovní střelby. Soutěžit budeme o verzi balzámů Triple Butters, která tu už jednou byla, ale věřte, že těchto balzámů není nikdy dost. Triple Butters nyní sama používám, takže vím, co vám nabízím a můžu říci, že to fakt stojí za to!




Podmínky soutěže jsou jednoduché:

1. Zanechat komentář se svým e-mailem.
2. A odpovědí na otázku: Jaký je váš nejoblíbenější balzám na rty?

Soutěž poběží do 19. 2. 2017, následně náhodně vyberu z komentářů tři výherce. Zapojit se mohou všichni z ČR a SR.


Do soutěže o další dva balzámy se můžete zapojit u videa na mém Youtube kanále (zde) a kdyby vám to pořád nestačilo, tak se soutěž objeví u dalších čtyř blogerek, kde ovšem můžete vyhrát jiné druhy těchto balzámů! Takže se skočte mrknout i k holkám, jestli tam náhodou neobjevíte ten váš oblíbený, případně zkuste zvýšit svoji šanci na výhru :) U Verči z blogu a YT kanálu Blueberry Pink si můžete zasoutěžit o balzámy Medplus, na Oh My Beautiful Life můžete vyhrát verzi Lip Classic, u Veru Harnol to bude Lip Balzám a milá Stáňa z blogu Na vlastní kůži pro vás má balzámy Lip Brilliance!

Přeji příjemné soutěžení a hodně štěstí! :)

*Balzámy do soutěže byly poskytnuty zastoupením Blistex

Výherci na blogu:


Výherci na Youtube:


98 komentářů:

  1. Super soutěž, balzámů není nikdy dost a tyto jsem ještě nezkoušela :).
    vymolovak@gmail.com
    A můj nejoblíbenější je momentálně Softlips kostička :)
    Beauty by K. - Valentýnská soutěž

    OdpovědětVymazat
  2. Na noc používám Lip butter Labello, a přes den EOS.
    krobotova.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Momentalne mam nejradeji tresnove Labello.
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Děkujeme moc za skvělou soutěž, Škodulko :-)
    Blistexy pro mě jsou/byly/určitě budou .... láskou .... už na první namazání.... nejradší mám klasický Blistex ve špalíku :-) ....s modrým víčkem. Je mojí stálicí v kabelce, bez něj nevycházím z domu :-) Ale jsem neúnavnou lovkyní nových balzámků....a tak ráda zkouším co mi "cvrnkne" do nosu v drogerce.
    Do soutěže se velmi ráda zapojuji :-) Tenhle balzámek jsem ještě nezkoušela.... hihi
    Přeji pohodové pondělní ránko
    mishaoriflame@post.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, super soutěž. Vzhledem k tomu, že plácám na rty pokaždé něco jiného, mi to přijde celkem osudové - pokusit štěstí :D :) Žádný oblíbený nemám, jsem takový nadšenec, že jsem na větvi z každého nového. Úchylně zbožňuji první tak, kdy naruším ten perfektní povrch. :D Nicméně, nejvíce nadšená jsem byla z homemade balzámem v kalíšku, který jsem zakoupila na jarmarku od velmi šikovné slečny. :)

    len.horakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. ja som práve objavila Carmex a je skvelý (hlavne ten s "príchuťou" :)
    sona.zan@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Pokud mám napsat Klári svůj nejoblíbenější balzám na rty, tak napíšu úplně obyčejný jelení lůj. To je balzám, po kterém rty nemám vůbec suché a když si je natřu, tak nepotřebují natírat, co každou půl hodinu :).

    A dál mezi moje oblíbené balzámy patří zázračné kelímky z Oriflamu a balzámy na rty Yves Rocher.

    VeruKru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj :-) Já mám na noc nejraději Saloos balzám na rty a přes den na osvěžení Labello a na péči Bione konopný :-)

    Fiserova.C@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Muj nejoblibenejsi balzam na rty je asi visnovy od carmexu. :) Pak miluji Hurraw ten nocni a jeste v kelimku od Bath and Body works s prichuti lesniho ovoce. :) Blistex jsem jeste nemela sanci vyzkouset, tak bych byla rada, kdybych mohla. :) Mej se hezky! Muj mail: doslovap@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Jé, soutěže mám ráda :) Blistex, se přiznám, jsem zatím nezkoušela, ale už jsem po nich párkrát pokukovala. Za poslední dobu mám nejradši kokosový EOS a broskvové Labello.
    meggy89@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Tato varianta Blistex sa u nas samozrejme nepredava, takze by ma velmi potesilo ju vyskusat. Moj naj balzam na pery na noc je Nuxe Reve de miel.
    skalinky(zavinac)post.sk

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Klárko, svůj nejoblíbenější balzám stále hledám, ale oblíbené balzámy mám od Balea (klasická verze) nebo Astrid. Od Blistex mě právě tento zaujal nejvíc a tak zkouším štěstí v soutěži :-).
    papaaaya@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Parádní! Balzámek Blistex nemá chybu, hned jsem si ho oblíbila (ten klasický). Moje oblíbená stálice je i Labello, občas ráda zkouším různé přírodní balzámy.
    Přeji krásné zimní dny! :)
    hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Môj najobľúbenejší balzam je určite hojivý zázrak od Oriflame(kokosový). Pekná súťaž.
    bebe36@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  15. Super soutěž, svůj nej pořád hledám, momentálně Lip Butter od The Body shop. kristyna.hnilicova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj, mezi můj nejoblíbenější balzám můžu jednoznačně zařadit zázračný kelímek od Oriflamu. Pokud použiji nějakou rtěnku, tak mám hned popraskané a suché rty, takže je musím hodně hydratovat. A to výše zmiňovaný balzám splňuje. Ráda bych ale vyzkoušela i tento od značky Blistex. Slyšela jsem na něj samou chválu. :)
    denisa.brezinova15@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj preferuju eos a carmex tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj, mám balzámů několik, žádný asi není NEJ, ten jsem zatím neobjevila. V poslední době mě hodně vyhovoval od Urtekramu. Mám raději ty přírodnější.
    katerina.mejstrikova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Skvělá soutěž, tento balzám jsem ještě nezkoušela. Můj nejoblíbenější je Labello lip butter a v kabelce momentálně nosím melounový od Baley.
    Ivanka.Andryskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Můj nejoblíbenější balzám na rty je tyčinkový Carmex.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj, s touto značkou zatím zkušenost nemám a na rty používám ráda zázračný kelímek z Oriflame ;-) PavlikovaRenata@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Heřmánkový Alverde.
    linhartovale@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. marketa.valisova@seznam.cz, labello hydro care - mám citlivé a suché rty a tenhle malý zázrak je super.Ale ráda vyzkouším i jiné...

    OdpovědětVymazat
  24. Mary Kay vanilla mint
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Havlikova apoteka balzám

    Vejvodova.adela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj, mám ráda hodně balzámy, takže mi doma nesmí balzámek chybět, preferuji spíše balzámy,které nebarví rty. Kupuji je převážně v drogerii - vyzkoušela jsem třeba baleu, labelo, astrid. A za mě určitě labelo :-) Blistex jsem ještě neměla možnost vyzkoušet, tak snad se na mě usměje štěstí a budu ho moct zkusit, děkuji ti za skvělou soutěž. Můj e-mail: xxmisulkaxx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. ja nemám nejaký najobľúbenejší balzam na pery... rada ich striedam a hľadám nové poklady... najradšej mám také hutné, mastné, ktoré si nanesiem v hrubej vrstve na noc a potom sa ráno zobudím s krásnymi a vláčnymi perami...

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  28. Pro balzámy na rty mám strašnou slabost, těch prostě není nikdy dost:-) A tyhle nové Blistexy mně hodně lákají:-) Jinak moje nejoblíbenější balzámy na rty jsou lip butter od Labella.
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. já mám nejradši labello med :) peckovaveronika@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. levorkaisbest@seznam.cz
    Momentálně nejraději používám Labello macadamia jinak všem přeji hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  31. Sleduji, jako Erika Uchytilová, eriuchytilova@gmail.com
    Nejraději mám asi Carmex.:-)

    OdpovědětVymazat
  32. Ahojky já mám ráda lobelo a zázračný kelímek od Oriflame na popraskané koutky,ale bLustry mě láká krathana@email.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Ahojky,
    Balzámky mám moc ráda hlavně v zimním období. Docela jsem si oblíbila od firmy Bione.
    Blistex jsem zatím nezkoušela.

    spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Můj nejoblíbenější balzám na rty je ten od mého táty včelaře, vyrobený ze včelích produktů s propolisem. Bohužel ho mám jen občas, už totiž několik let nebydlím doma a tak si ho šetřím vždycky když mám poškozené rty od oparu či v létě od horka a mezi tím používám kupované....

    Drahocam@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Ahojky :-) Oblíbený balzám na rty? Upřímně řečeno, nepohrdnu žádným balzámem, protože ráda balzámy zkouším a stále hledám který by mi vyhovoval na 100% a nestál by hodně peněz, ale zatím je to za mě právě také od značky blistex, a to daily lip conditioner :-) karambwa@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Ahojky :-)
    Tak já teda nemám žádný TOP balzám na rty, jsem prostě skoro pro všechny balzámy :-) Labello a blistex jsou pro mě klasiky už od mala, takže většinou sahám po nich, ale pokud vidím nějaký dobrý ve slevě, už je v košíku :-D
    email: svabovajaja@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Já ráda používám klasický jelení luj a na noc používám Blistex alev@mujmail.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Ahoj :)
    Moje oblíbené balzámy jsou od firmy Astrid, nejraději je mám přes zimu, protože mám stále popraskané rty a tak musím hodně mazat :)
    ghanicka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Jelení lůj, nostalgie z dětství, ten mám nejradéji.
    Barthova.m@email.cz

    OdpovědětVymazat
  40. lajiv@seznam.cz
    Já mám nejraději obyčejný jelení lůj v tubě nebo balzámy od kosmetiky Moje

    OdpovědětVymazat
  41. já mám nejraději balzamy balea
    anetaspinarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Balzámů není nikdy dost, v každé tašce, v každé kapse nějaký najdu :D! Nejraději mám Labelo.
    lenka_jas@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  43. GFC Miška
    Já mám nejraději balzám od Oriflame zázračný kelímek, ale momentálně teď hodně používám balzám na rty od Saloos :)
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Kdybych měla vybrat jeden kalíškový, tak z těch to bude určitě Labello a z tyčinkových to bude balzám od Cien :)
    Evik.Hladik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Moje obľúbené balzamy sú určite Burts Bees,konkretne Beeswax,ale rada by som vyskúšala aj iné príchute:)
    luckap123@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. Nejoblíbenější je kelímek od Oriflame
    ondrackovasimona@post.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Nejradši používám od avonu s shea butter
    wrosied@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Krásný den přeji ;-). Balzámy používám neustále, pokud nemám rtěnku. Nejraději přes den nosím zabarvené, ale v těch nemám zatím oblíbence. Na noc mezi topky patří Zázračný kelímek (Oriflame) a kokosový Topvet. Blistex bych moc ráda vyzkoušela.
    mastem@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Ja milujem balzámy a veľmi rada by som sa zapojila do súťaže, proste len chcem skúsiť šťastie. :) Inak nemám nejaký zvlášť obľúbený balzám či značku. ;)
    annapochybova112@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. Přes zimu jsem permanentně na kosmetické vazelíně od Dr. Max, protože neskutečně rychle opravuje popraskané rty, když už na to dojde, krásně voní a skvěle vyživuje. Přes léto mám nejradši veškeré jelení lůně s lehkou barvou, vůní a občas i příchutí :))
    kamsykorova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. Za mě absolutně top balzám Yves Rocher - macadamia a Labello v kelímku - jak jinak, taky vůně macademia. beata.brest@email.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Teď jsem se zamilovala do balzámu Alterra, granátové jablko. Voní jako cukroví na stromeček (takový ty plněný rybičky - mňam), ufetovala bych se. Strašně bych chtěla vyzkoušet Carmex nebo soutěžní Blistex, protože mám hodně rozpraskané rty a už si s nima nevím rady :-( Výhra by mi udělala ohromnou radost a příště bych neváhala si ho koupit za plnou cenu, kdyby plnil účel :-) J_Kovarikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Momentálně nejvíc používám zázračný kelímek od Oriflame kokos, hezky rty zvláční a krásně voní. zuzkavkostce@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  54. Nejradši mám carmex, jen škoda, že pro něj musím jezdit do Německa. Blistex k němu hodně lidí přirovnává, ale ještě jsem ho nezkoušela.
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Ahoj, tak já si každý rok kupovala klasik jelení lůj ( Astrid, Regina) a byla jsem v podstatě spokojená. Nemám jen moc ráda ty navoněné ovocné...Letos mě zrovna zaujal tenhle Blistex, koupila jsem rovnou dva v lékárně, někomu jeden podstrčím. Je fajnově karamelový na rtech, voní po karamelovém croissantu, na kterém jsem ujížděla dřív :-).

    OdpovědětVymazat
  56. Ahoj, na rty ráda používám různé produkty od Oriflame. Nejraději jejich zázračný kelímek, i když to není jen balzám na rty. Jinak to dost střídám, ale ráda zkouším nové věci, takže mam doma pár druhá balzámů, které jsem od někoho dostala. Blistex jsem ještě nezkoušela, ale ráda bych. Slyšela jsem zatím na něj jen samou chválu, tak bych ráda věděla na vlastní kůži, tedy rty, co je na tom pravda. :-)

    OdpovědětVymazat
  57. Ahoj, já mám asi nejraději balzámy Crazy Rumors. Z příchutí třeba Sladkou mátu:-). ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Ahoj, bez balzámu ani ránu :-). Když ho u sebe nemám, hned se mi rty nejen vysuší a popraskají, ale taky kůže nad nimi zčervená a pálí. Takže jich mám všude zásobu - doma v každém pokoji, v kabelkách, v práci. Mám moc ráda klasický jelení lůj na noc, pak balzámky od kosmetiky moje - těch mám snad 10, taky mám asi 4 eosy a i když to asi není žádná sláva, tak je používám ráda, poslední dobou jsem si oblíbila kokosový od yves rocher. Blistex jsem ještě nikdy nezkoušela. evanyvltova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. O rty se snažím starat pravidelně a k tomu jsou balzámy určitě potřeba. Zkusila jsem jich mnoho, nejoblíbenější je však asi obyčejný Jelení lůj ve formě dvoucentimetrového balzámku za pár kaček z drogerky. Mám jich po kabelkách a bundách asi trilion! Ty lepší kousky mám doma v šuplíku a beru je s sebou na zvláštní příležitosti. :)

    Nikol.Sotolarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Ahoj, nejraději mám balzám od Cienu a nebo klasický jelení luj,nic jiného mi nikdy nepomohlo,možná jsem divná,ale mám to tak.
    email: lenkamichalkova0103@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. Já mám ráda balzámy od Labello
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Carmex v tyčince :) annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  63. slovakovairca95@seznam.cz
    Jahodový eos

    OdpovědětVymazat
  64. U mě se favorité neustále mění, ale nyní je to Neutrogena with nordic berry. :)
    pechusse@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. Já mám nejradši zázračné kelímky z oriflame :)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Nejraději mám Labello.
    brazdova.p@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Miluju Carmex a EOS:)
    karolfurmankova@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  68. Ahoj, miluju balzám na rty od Nuxe Reve de miel, je hrozně příjemný, výživný a ta vůně...žádná umělá :)
    Hezký večer :)
    petrajarosova8@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. Môj najoblúbenejší balzam je od Yves Rocher kokosový.
    mail 00nina@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  70. muj nejoblibenejsi je olivove labello...foto@veronikakovackova.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Ahoj!
    Super soutěž! Ráda bych konečně vychvalovaný Blistex vyzkoušela na vlastní rty! :) Nejoblíbenější balzám nemám, spíš mám pocit, že mé rty si časem jakoby zvyknou na jeden typ a musím změnit značku. Proto na střídačku používám Yves Rocher Macadamia, Alverde měsíčkový, zázračný kelímek od Oriflame, obyčejný Astrid v tubě a na vyzkoušení na mě čeká balzám od Neutrogeny a Balmi. Tak který je ten nejlepší!? :) RadushV@email.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Jeden z nejlepších, co jsem měla byl Carmex. Obecne mam rada (a kor na zimu) takove ty vazelinovější, ne ty, co se špatně otírají (jako je např. eos).
    majikh@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Děkujeme za pěknou soutěž :-) Balzám mám nejraději měsíčkový od Just.Blistex jsem nikdy nezkoušela, takže bych za výhru byla ráda :-) Měj se moc pěkně. l.jerlingova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Miluju balzámy a s Blistexem ještě zkušenost nemám. Co se týče mých největších oblíbenců, je to obyčejný jelení lůj a když mám popraskané rty, tak "zázračný" kelímek od Oriflamu. Jinak na běžné mazání používám co se mi zrovna naskytne a docela jsem si poslední dobou oblíbila balzám od kosmetika Moje :) Měj se pěkně
    pavla.madrova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  75. Můj nejoblíbenější je zatím pomáda na rty Placenta, protože mi rty krásně hojí. Vzhledem k tomu, že mám pořád suché a popraskané rty, tak musím mít stále nějaký produkt na rty u sebe. Ráda bych vyzkoušela i tento :) (hanik.th@seznam.cz) Hezký den :)

    OdpovědětVymazat
  76. Ahoj, já momentálně nejvíc používám eos :), ale moc ráda vyzkouším tento.
    email: lucinkaa005@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Úplně nejradši mám L'OCCITANE - Výživný balzám na rty, perfektně hydratuje, příjemně voní a pomohl mi zhojit moje popraskané a věčně svědící rty, takže za mě jasná jednička, do které se vyplatí investovat. slancova.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Já mám moc ráda Balmi a Eos, i když spousta holek s tím nesouhlasí, tak mě opravdu krásně hydratují rty a navíc nádherně voní, takže jsem s nimi moc spokojená. Pak mám taky ráda takový ten zázračný kelímek od Oriflame, ten je super a používám ho už od malička a společně s mamkou si ho kupujeme pořád dokola. O Blistexu jsem slyšela hodně chvály, takže bych ho určitě moc ráda vyzkoušela. Přeji hezký večer. :)
    Klarka.Svojanovska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  79. Můj nejoblíbenější balzám na rty je Balea sweet manderin.
    Krásně voní a hydratuje.
    (francouzska2464@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  80. Já mám velký problém s parfemací všech produktů na rty, proto když to jde, nejprve si je očichám :-D bohužel u balzámů z drogerie, to právě většinou nejde :-D osvědčilo se mi Labello Hydra care a balzám v kalíšku od TopVet, nedávno jsou zkusila na doporučení kalíškový balzám od Nuxe, ale žádný velký zázrak za ty peníze. Teď jsem chtěla ještě vyzkoušet nové balzámy od Sephory, hlavně ten mandlový, pokud ovšem nebudou moc vonět. Nika.nett@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  81. Juhuuuu, to mám radost s tak krásné soutěže, Blistex je už řadu let mým favoritem. Když už mi rty popraskaly, nejvíce mi vždy pomohl Lip Relief Cream právě od Blistexu, který mi rty zahojil doslova přes noc. Jinak právě dopotřebovávám Classic Lip Protector, který má ještě navíc moc příjemnou chuť. Tento konkrétní soutěžní zatím neznám, ale ráda si rozšířím obzory :) Šárka B. bambs@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  82. Mám ráda balzámy od Astrid, ale teď používám i tento od Blistex a je božííí. Moje první zkušenost s Blistex a jsem naprosto spokojená, nadšená. V zimě používám hodně balzámů. U nás doma jedou teda celoročně, ale v zimě je ho potřeba víc než jindy :) mailík mám marcrazy@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  83. momentálně jsem si nejvíce oblíbila od Dr. Hauschky tyčinku na rty. Od blitexu jsem ještě balzám neměla. MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  84. Jak už jsem psala pod jiný článek, nic se nezměnilo a stále jsem velmi spokojená s balzámem na rty od Bione - Cannabis s olejem z konopí Karité. Opravdu je výborný!
    mail: artepotka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  85. Tento balzam jsem jeste nevyskousela ale co neni muze byt zatim mam jen ty obycejne z obchodu protoze si vzdy koupim na posledni chvily tak si drzim palecky a treba vyzkousim i neco noveho e-mail slunce1213@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  86. Dobrý den, s tímto balzámem bohužel zatím nemám žádné zkušenosti a upřímně jsem o něm doteď nevěděla. Ale vypadá prostě skvělě. Patřím mezi ten typ lidí, co docela trpí na suché a popraskané rty. Na noc používám obyčejný jelinní lůj, který se doma vždy sežene. Přes den používám Třešňové Labello, které jsem si opravdu oblíbila <3

    Email: Luci.necka39@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  87. Skvělá soutěž :) Moc ráda se zúčastním :) Můj nejoblíbenější je Clarins HydraQuench intenzivní hydratační balzám na rty. Ten moje rty dá do pořádku za jakýchkoliv okolností :) Blistex bych velmi ráda vyzkoušela, slyšela jsem na něj taky chválu :) Navíc se mi líbí i praktické balení.

    email: misa.machalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  88. Moje najobľúbenejšie balzámy sú od labela
    65nati65@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  89. Muj nejoblíbenější balzám je od Yves Rocher - kokos ❤❤
    Koglerova.Nikola@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  90. Pro mě to ais bude eos a nebo mám rád balzámi od Balea ♥
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  91. Vzhked je super moc se povedl. A co ja mam na rty nejradeji tak určitě zazracny kelimek od Oriflame. Mam ho ubsebe neustále.. petkakora@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  92. Můj nejoblíbenější balzám na rty je asi Carmex, nebo od Baley takový fialofialový, asi za 30kč

    surikatka000@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  93. Používám různé značky, zkouším a hledám stále ten nej. V každém období mi vyhovuje jiný, teď třeba nejvíce používám od Weledy Everon balzám. S touto značkou zatím zkušenost nemám, takže bych ráda vyzkoušela ;-) petra.sebestova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  94. Misulkaxx@seznam.cz
    Balzamy docela stridam, protoze zadny mi uplne nevyhovuje, tak kdybych mela moznost rada zkusim Blistex :)

    OdpovědětVymazat
  95. andy.nedo@seznam.cz
    Můj nejoblíbenější je originál od Labella nebo Carmex :), ale ráda bych vyzkoušela i tento :).

    OdpovědětVymazat
  96. Můj nej balzám je Blistex med plus
    terezablog0@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)