čtvrtek 8. prosince 2016

Krásné nožky s Dermacolem?

Krásný čtvrteční den vám přeji!

Tyhle modré krasotinky přišly už v létě, ale došla jsem k nim až nyní. Omluvte tedy "mírné" zpoždění. Ovšem ve finále to až tak nevadí, protože k dostání jsou pořád a ani se nenadějeme a máte tu další léto, takže se tipy na péči o nohy budou hodit :D Budeme to tedy brát pro změnu jako recenzi s předstihem. Protože víte, co se říká: Štěstí přeje připraveným. A proto tu mám Zvláčňující krém na nohy, Změkčující krém na paty a Osvěžující sprej na nohy a do bot od Dermacolu.


Změkčující balzám na paty 

Oficiální popis: Změkčující balzám na paty s olivovým olejem a panthenolem účinně ošetřuje, zvláčňuje a regeneruje suchou a popraskanou pokožku chodidel. Kyselina salicylová chrání před vznikem drsné pokožky a zmírňuje svědění. Krém má deodorační účinek, svěží vůně nohy příjemně provoní a uvolní. Pokožka zůstává hebká, hydratovaná a zklidněná.

Balzám jsem používala v kombinaci se zvláčňujícím krémem na nohy. A přiznám se, že občas jeden krém zaskočil za druhý a obráceně. Přijdou mi totiž až na pár drobností téměř totožné. Modrá tuba je tu v obou případech, liší se pouze názvem. Aplikace jednoduchá, krém díky lehčí krémové konzistenci stéká k víčku, takže ho nemusíte nijak složitě dolovat, pak ke konci teda trochu dolování třeba, ale žádná tragédie, jde o měkký poddajný plast, se kterým se dá pracovat. To dolování už je prostě úděl těch tub. Vůně je příjemná, lehká, svěží a nevtíravá. Ke krému na nohy je myslím skvělá. Oproti Zvláčňujícímu krému je trochu lehčí konzistenčně, přijde mi, že obsahuje víc vody, takže se rychle vstřebá a je nenápadnější. No a díky té jeho nenápadnosti o něm za chvíli ani nevíte. Výrazný efekt na patách nezvládá, jen je tak lehce "obejme" a dodá jim trochu hydratace. Ovšem že by nějak výrazně změkčil paty? Kdepak. Za mě tohle není nic přesvědčujícího a nutně asi nepotřebuji tenhle kousek vlastnit znovu.




Zvláčňující krém na nohy

Oficiální popis: Zvláčňující krém na nohy s výživným olivovým olejem, panthenolem a vitaminem E zvláčňuje a vyživuje namáhanou pokožku nohou. Účinně zvyšuje elasticitu pokožky, podporuje regeneraci a hydrataci. Krém má deodorační účinek, svěží vůně nohy příjemně provoní a uvolní.

Kdybych měla popisovat celý krém, tak se budu opakovat, protože ve většině vlastností je to v bledě modrém to samé jako Změkčující balzám. Balení totožné. Vůně jakbysmet. Jen v tomhle případě je krém o chloupek hutnější (jen velmi nepatrně) a nohám dá o něco více péče. Nečekejte ale, že vám ze ztvrdlých pat a suchých chodidel udělá najednou nejměkčí a nejkrásnější nohy. Je to spíš odlehčenější krém, který se bude hodit těm, kteří nemají problémy a nehledají extra výživu a hydrataci. Krém spíše nohám dodá svěžest, oživení a vůni než velkou péči. Takže pokud nepotřebujete nic extra a používáte krém spíše pro lepší pocit, bude pro vás tohle ideál. Ovšem chcete-li toho od krému víc, tak raději doporučuji zabrousit jinam. Seženete ho zde nebo tuším i v drogériích, cena je 69 Kč za 100 ml.




Poznáte snad, který je který? :)



Osvěžující sprej na nohy a do bot

Oficiální popis: Osvěžující sprej na nohy a do bot poskytuje 24 hodinovou ochranu před nepříjemným zápachem, zatímco osvěžuje vaše nohy. Aktivní látka Sensidin zabraňuje množení i růstu mikroorganismů, které rozkládají pot. Chladivý mentol uvolňuje unavená chodidla. Sprej zanechává nohy i obuv ošetřené, provoněné a chráněné před zápachem.

Nedávno jsem vyhodila jeden sprej, takže náhrada se hodí. Je to sice záležitost spíše letní, ale zrovna tenhle kousek jsem stihla otestovat ještě v teplech a náhodou se mi hodí i teď, protože v botách se mi nohy potí celoročně :D Sprej má praktickou pumpičku s dobrým rozstřikovačem, takže stačí 2x pumpnout a nohy máte osvěžené. Vůně je velmi příjemná a víceméně totožná s krémy, jen podle mého očekávání o něco intenzivnější. V létě vám sprej chodidla příjemně osvěží a mírně i ochladí, což je jako bomba, protože při přehřátých chodidlech to oceníte. A boty vám to hezky provoní a osvěží. Nečekejte tedy zázraky, jako zápachu to stoprocentně nezabrání a zase osvěžení taky netrvá věčně, ale úplně se tenhle sprej neztratí. Já jsem ráda, že ho tu mám a v budoucnu by mi nevadilo ani další balení. Seženete ho zde, cena je 99 Kč za 130 ml.





Takže, krémy vám asi doporučovat nebudu. Maximálně tehdy, máte-li nohy v pěkném stavu a jen jim chcete pro lepší pocit dodat šmrnc. Pro mě to úplně není. Za to sprej určitě využiji a hodí se mi. V nabídce moc osvěžujících sprejů není, takže je fajn, že se dá sehnat nějaký další.

A co vy a péče o nohy? Máte někdo s těmito produkty zkušenosti? Používáte spreje na nohy?

*PR produkty zaslané zastoupením Dermacol

12 komentářů:

  1. Mě zaujal ten sprej i když takové spreje používám spíše v létě.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je taky používám v létě víc, ale ani v zimě do kozaček se občas nebráním ho použít :D

      Vymazat
  2. Ten sprej by nemusel být marný, takový produkt se vyplatí mít doma celoročně, u mně by využití určitě našel:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Měla jsem spreje na nohy z Avonu, vždycky v létě mají voňavé limitky :) a teď jsem si z Avonu hodně oblíbila levandulový krém. Nemám ráda pocit suchých nohou a už se i těším, až půjdu na pedikuru :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo Avon mívá super spreje :) Jeden jsem letos taky spotřebovala.. tohle mi přijde hodně podobné, možná o chlup více chladí :)

      Vymazat
  4. Já mám pocit, že jsem v minulosti měla ten krém a nebyl nic moc :( Teď nepoužívám žádný krém, který by byl určený přímo na nohy, ale normálně krém na ruce. Jinak mám ráda připravky od Avonu, v létě měli super ananasové produkty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já krém už právě kdysi taky měla a pořád je stejný, též znám lepší.. Ale ten sprej je super :)

      Vymazat
  5. A jaký krém na tvrdé paty bys doporučila?

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)