neděle 18. prosince 2016

4. Adventní soutěž o dárkové balíčky - UKONČENO

Krásnou poslední adventní neděli! ♥

Dneska začínám být vánočně naladěná už i já, takže hurá na to, jdeme na poslední adventní soutěž, která nás čeká! :) Tentokrát jsem pro vás připravila dva balíčky. Sem tam jsem něco z testovacích produktů schovala a nyní to rozdělila, tak snad by mohly někoho potěšit.

Podmínky soutěže nebudou ani tentokrát složitější než obvykle:

1. Zanechat pod tímto článkem komentář se svým e-mailem a číslem balíčku, který by se vám zamlouval více.
2. A připsat odpověď na otázku: Co byste pod stromečkem nejraději našli?


V balíčku č. 1 najdete nový balzám na rty Blistex Triple Butters, balzám na rty Love Lips Dermacol, Linky ve fixu Deep Green Dermacol a sprchový gel Rozpustilý citrón Aroma Ritual Dermacol.


Balíček č. 2 pak ukrývá balzám na rty Blistex Triple Butters, lesk na rty Baby Lips, make-up Selfie (odstín č. 4) a sprchový gel Irská káva Aroma Ritual Dermacol

Soutěž bude trvat do 24. 12. 2016, ať někomu můžu naježit :) Výherce vybere Random.org a poté je kontaktuji sama na e-mail. Zapojit se mohou všichni z ČR a SR.

Hodně štěstí a přeji ten nejkrásnější poslední předvánoční týden! :*


*Produkty mi byly zaslány zastoupením Dermacol, Maybelline a Blistex

Výherci:


74 komentářů:

  1. Já jsem pro balíček 2 a co pod stromeček nevim, co je třeba, to se koupi během roku, ale určitě zdravi, ale to šeneda koupit krathana@email.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Balíček č.1
    Přeji si parfém, pyžamo, a kosmetiku.
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Balíček č.1 by mi urobil radosť pod stromček
    bebe36@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Te-ri-nka@seznam.cz
    1. balíček :)
    Parfém, kosmetika, nějaký šperk :)

    OdpovědětVymazat
  5. Balíček číslo 1 :)
    doubleinfinity.ella@gmail.com
    Já bych si pod stromeček přála pastelky Prismacolor Premier, ale ty jsou hrozně drahé, takže mi je nikdo nekoupí :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky :)
    Velkou radost vy mi udělal balíček č. 2, protože ten roztomilý Baby Lips ♥
    Mně by pod stromečkem udělal velkou radost vysněný parfém Body od Burberry :)
    stefkova.ma@email.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Líbí se mi jednička, ráda bych našla ztracené zdraví :( jinak z materiálních nové náušnice ;) krásnou zlatou neděli, petabr2@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Já žádné přání snad ani neměla, potěší mě i maličkost. Ale za babičku jsem si koupila Temnou věž od Stephena Kinga, kterou jsem už dlouho chtěla :)
    Více se mi líbí druhý balíček
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. viac sa mi páči balíček č. 1 :)
    nemám žiadne špeciálne želanie... čo chcem to si kúpim v priebehu roka... :)
    skôr sa teším na oddych... :P

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj pekna sutaz,paci sa mi balicek cislo dva,ten kavovy sprchac je na zimne obdobie ako stvoreny. Mna vzdy mpotesi nejaka dobra knizka,okrem toho som si nedavno kupila philips lumea ipl odstranovac chlbkov takze najvacsiu radost som si uz urobila.emma300@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  11. Nejraději bych pod stromečkem našla klíče od společného bydlení s přítelem, ale to si budu muset ještě počkat :)

    Balíček č.2
    katerina.kalabova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Balíček číslo 2
    A ráda bych pod stromečkem našla robotický vysavač :)
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Parádní dárečky! Potřebovala bych snad jen nový notebook. :)
    Kdyby se usmálo štěstí, moc by mě potěšil druhý balíček.
    Přeji krásné adventní dny! :)
    hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. balíček č. 2
    vera.p@centrum.cz
    Letos žádné větší dárečkové přání nemám, ale potěšila by mě dobrá knížka, co mi vždycky umí máma vybrat :)

    OdpovědětVymazat
  15. Balíček č.1 a pod stromek bych si přála svíčku yankee candle ve skle :)misa.lisova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Mne úplne stačí oblečenie a kozmetika, ale ani bicykel by nebol zlý darček. :D
    balíček č. 1 :)
    lenka.durcekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Více se mi líbí balíček č.1
    Já už si pod stromeček žádné věcné dárky nepřeji. Přeji si takové dary, které se bohužel za peníze koupit nedají a to je láska, štěstí, zdraví a to nejen pro mě, ale i pro celou rodinu :) Ale z věcných dárků mě potěší třeba nějaký svetr nebo kosmetika :)
    Evik.Hladik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Od včerejška mám jasno, nejraději bych pod stromečkem viděla knihu Obrazová příručka - Přežít :D
    Ráda bych balíček č. 1, pokud by to šlo. :)
    pechusse@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Nemam zadne tajne prani tak uvidime co Jezisek vymysli ;)Hlavne ,ze jsme vsichni zdravi.
    Balicek c.2
    zeelvvvicka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Balíček č.1 ideál :) len.horakova@gmail.com
    Já bych si přála pod strom repete celého dne, vždy mě mrzí, že to rychle uteče :)

    OdpovědětVymazat
  21. lenkaj123@gmail.com
    Pod stromčekom by som si najradšej našla nový mobil, pretože ten terajší už dosluhuje. :)

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj, líbí se mi balíček č.2 :) Můj e-mail je prochalucka@seznam.cz
    Mě by na Vánoce stačilo jenom, že budu se svojí rodinou :). Že spolu budeme u stromečku, budeme se dívat na pohádky a povídat si :).

    OdpovědětVymazat
  23. lajiv@seznam.cz
    balíček č. 2
    Letos jsem si bohužel vyslechla krutou diagnózu o stavu svých očí, takže na přání Ježíškovi jsem si napsala zdraví a nic víc nepotřebuji. Ať už to zní nebo nezní jako klišé.

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj Klárko, mě by nejvíce potěšil balíček č. 1.
    A co bych chtěla najít pod stromečkem? Zásnubní prsten :D Jako už několik let a pořád nic :D
    Krásné svátky! Lenka
    lenka_jas@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Balíček č. 1 :-) Víceméně už vím, co k Vánocům dostanu, ale kdyby to bylo čistě na mně, tak bych si přála kopu vánočních Lush produktů a Yankee svíček :-D USedmikrasky zavináč seznam.cz.

    OdpovědětVymazat
  26. Viac ma zaujal balík číslo 2,aj ked oba vyzerajú super:)
    Na Vianoce si prajem poväčšine kozmetiku,ale taktiež aj oblečenie:)
    luckap123@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj mě by udělal radost balíček č. 1.
    Pod stromeček si přeji protistresové omalovánky.
    e-mail lucka.mra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. balíčk č. 1
    Letos bych si moc přála nové štětce :)
    nikolik.v(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj Klárko!
    Co bych opravdu potřebovala najít pod stromečkem,je zdraví, i když se nedá zabalit do papíru a ovázat mašlí. To je jediná věc, co mi skutečně chybí ke štěstí. Jinak by mi udělaly radost ponožky a pěkná knížka.
    Líbí se mi balíček č. 1.
    Krásné Vánoce!
    lenka.cervenova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Já si letos přála nějakou elegantnější sportovní tašku, abych do práce nemusela s batohem, když jdu odpoledne cvičit.A raději bych asi balíček č.1. annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. 2
    Já ani nevím, ale potřebovala bych domácí pantofle. :D
    zejzen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. prosim dvojku
    potrebovala bych ponozky a vzdy potesi kabelka
    tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  33. 2
    Pod stromečkem bych nejraději našla parfém a elegantní kabelku.
    Ivanka.Andryskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Parfem
    Balicek 1.
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Ahoj,
    já bych chtěla nějaký kosmetický balíček nebo parfém. Líbí se mi balíček č.1. Hanicka.cica@seznam.cz.
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Krásná soutěž:) Moc ráda se zúčastním:) Oba balíčky jsou skvělé.. kdybych si mohla přece jenom vybrat, volila bych variantu č. 1 :) Pod stromeček si nepřeji nic speciálního. Nejspíše nějakou přírodní kosmetiku z těch materiálních věcí.
    misa.machalikova@seznam.cz
    Sleduji tě jako Michaela Machalíková

    OdpovědětVymazat
  37. Líbí se mi druhý balíček, ale škoda toho tmavého make-upu, stejně nechápu, čeho s nimi furt ti výrobci v Česku chtěj dosáhnout, když je většina žen a holek bledá.
    Pod strom si přeji různé vůně, knihy, arganový olej a ponožky.
    philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Děujmeme za milou soutěž, Škodulko :-)
    hmotné "statky" jsou skvělé, ale od určité doby si nejvíc pžeji, abych se se zbatkem rodiny a lidí, které mám ráda....pžes svátky sešla, popovídali si.....a pokud možno byli všichni zdraví a spokojení. Nic důležitějšho a významnějšího pro mě není tak "top". I když na druhou stranu..... hihi takových chundelatých zimních ponožek není nikdy dost...hihi :-)
    Kdybych si mohla vybrat, vítězí balíček č.2...protože Irská káva...... to je "lááááska" :-)
    Přeji pěkné předvánoční dny
    mishaoriflame@post.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Skvělá soutěž opět! :) Pod stromečkem bych si přála najít nějakou kosmetiku a nové hodinky. Hlavní ale je, abychom byli všichni šťastní a zdraví, protože zdraví máme jen jedno a to si nikde nekoupíme. To je těžké rozhodování, líbí se mi oba balíčky, ale asi bych dala přednost balíčku č. 2, protože je tam Irská káva a tu vůni miluju a Blistex bych chtěla vyzkoušet na balzámy jsem ujetá. Přeji krásný předvánoční čas! :)
    Klarka.Svojanovska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. já bych zvolila balíček č.1

    FB zoulova.jana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. ja by som si želala balíček č.1 00nina@azet.sk
    Pod stromčekom ma vždy poteší všetko lebo viem že moja rodina na mňa myslela a chcela ma potešiť keď kupovali darčeky :)

    OdpovědětVymazat
  42. Oba balíčky jsou krásné, ale první balíček by se mi líbil více :) Pod stromečkem bych ráda našla měkké dárky,které mě vždy potěší. RadushV@email.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Ahoj. Já bych nejradši dostala poukaz na kurz kreslení :-)Nejvíc se mi líbí balíček č.2. Přeji ti krásný den. L.jerlingova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Pod stromečkem bych ráda našla štěstí a zdraví :-D ale je jasné , že to asi každý, z těch materiálních věcí asi nějakou kosmetiku,nebo něco hezkého na sebe, jsem přeci ženská :-D
    Více by se mi líbil balíček č.2
    terezkaaa.h@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Balíček číslo 1
    Pod stromečkem bych nejraději našla novou žehličku na vlasy a nějaké výrobky od NYX a Revlonu:-)
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Mně by se líbil víc balíček č. 1, ale oba jsou supr! Ráda bych zkusila nějaké barevné linky na oči, protože ke stínům se pravidelně nedokopu :-D Mně udělá radost kniha vždy, ale ráda se nechám překvapit :) Fiserova.C@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. Ráda bych pod stromečkem našla botky Ugg nebo nějaký zralý kubánský rum :D

    voneva88@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Moc se mi líbí balíček č. 2
    Pod stromečkem bych si moc přála najít smoothie mixer :-)
    anna.vagnerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. Misulkaxx@seznam.cz
    Radost by mi udelal balicek c. 2 :)
    No ja radsi darky davam nez dostavam :D ale prala bych si nejakou tu kosmetiku, te neni nikdy dost :D

    OdpovědětVymazat
  50. p.etra5@seznam.cz
    Vybrala bych si balicek c.2 protoze miluju kavu a cokoliv kavoveho. Ted v zime me zahreje obzvlast. Pod stromeckem bych s prala mit bazi pod ocni stiny od Too Faced a Absolut Vodka na poradny zahrati organismu :)

    OdpovědětVymazat
  51. Mně se líbí 1. balíček a pod stromkem bych chtěla najít lístky na nějaký zajímavý koncert.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Já bych ráda pod stromečkem našla hodinky,nebo peněženku.Líbí se mi balíček č. 2. Jarkanepal@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Oba balíčky jsou moc pěkné, ale asi o trošku více se mi líbí balíček č. 1. :)
    Já bych ráda pod stromečkem našla třeba nějakou pěknou knížku, oblečení, bižuterii a samozřejmě by se mi líbila i nějaká kosmetika.
    lucie.kohoutova16@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Nejradši bych pod stromečkem našla kosmetiku😁 napsal a jsem si o pár kousků, u kterých vím že je využijí a nebudou mi ležet v suplicku😅

    surikatka000@seznam.cz balíček 1

    OdpovědětVymazat
  55. GFC Miška
    Misa.Pavlikova15@gmail.com
    Balíček číslo 2
    Já pod stromečkem najdu kabát červený takže tohle mi opradu stačí :) a jsem spokojená.

    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  56. Líbí se mi balíček č.1.
    Pod stromečkem bych chtěla najít nějakou pěknou jezdeckou mikinu. :)
    zk.nhkladruby(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. 1. lavickovapp@seznam.cz balíček č. 2
    2. Já si velice přeji fitness diář :)

    OdpovědětVymazat
  58. 1) slancova.m@seznam.cz, balíček č. 2
    2) já bych pod stromečkem ráda našla vůni od Chloé. :)

    OdpovědětVymazat
  59. 1. zasitavknihach@gmail.com, je mi úplně jedno, který balíček bych vyhrála, soutěžím hlavně klvůli blistexu :) (Takže se klidně "přizpůsobím", druhé vítězce, i když stejně nevyhraju)
    2, Já bych pod stromečkem ráda našla botičky z časunaboty, ke kterým jsem se dostala právě díky tobě. Přála jsem si buď modré kytičkové tenisky nebo takové černé vyšší zimný boty které má teď každý..

    OdpovědětVymazat
  60. Ahojky :)
    Mně se více líbí balíček č. 2.
    A ráda bych k Vánocům uvítala nějakou zajímavou knížku. Bohužel tu, kterou jsem měla vybranou už nikde nemají :(
    sasabolkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Ahoj :-), mně je lehké dávat dírky, radost mi udělá téměř vše, takže se dotyční vždy trefí :-). A v případě výhry bych preferovala druhý balíček :-).
    Pěkný den všem!
    papaaaya@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  62. já bych raději balíček č. 2. Letos jsem si k vánocům přála samozavlažovací květináč :-D MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Líbí se mi balíček č. 1, pod stromečkem bych chtěla najít zdraví pro celou rodinu :) Nelarichterova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  64. balíček číslo dvě
    pod stromkem chci najít hlavně klid a nemuset o vánocích nic řešit :)
    a.pocepicka@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Balíček č. 1
    Chtěla bych pod stromečkem najít pěknou knížku.
    spajdinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Balíček č.2
    Chtěla bych najít nový kávovar :)
    lpucinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Ahoj,
    krásné balíčky. Asi bych brala dvojku :)
    Jinak samozřejmě nebudu tu psát takové věcí, jako zdraví rodiny, štěstí atd.. To si přejeme každý :) Asi bych ráda pod stromečkem našla nějaký pěkný župan :)
    kaca.val.1996@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Moc se mi líbí balíček č.1 . K Vánocům bych si opravdu nejvíc přála tu rodinnou pohodu, jelikož během roku jí moc nebylo :)
    va.lucinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. Potešil by ma balíček číslo 2 :)
    Na Vianoce? Keby sa dalo zabalit zdravie, priala by som si, aby som sa konečne vyliečila z anorexie a mohla plnohodnotne fungovat a žit život naplno. ANOREXIA JE SVINA :(
    laura.tkacova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  70. Ahoj, ráda bych pod stromkem našla novou zásobu mého oblíbeného parfému:-). ssimka@centrum.cz, balíček č. 1.

    OdpovědětVymazat
  71. Balíčky jsou pěkné oba, ale více se mi líbí ten s číslem 1. Možná to bude znít divně, ale hrozně bych chtěla pod stromečkem najít nějaké super teplé a chlupaté ponožky a pak taky nějaké hezké pyžamo :) Ještě jsem zapomněla napsat email- kosmetika-recenze-blog@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Ahoj, mela bych zájem o balíček č.1 :) lucka.hajkova111@gmail.čím
    A pod stromeckem bych nejraději našla něco týkající se Harryho Pottera 💙

    OdpovědětVymazat
  73. balíček 2 :)
    a ja som si našla notebook ktory som tak surne potrebovala :D
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  74. ďakujeem krasne za výhru:))

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)