neděle 11. prosince 2016

3. Adventní soutěž s Dermacolem - UKONČENO

Krásnou ba přímo nejkrásnější třetí adventní neděli přeji!

Asi vás nepřekvapí, když vám i dnes připravím další soutěž :) Výherce, resp. výherkyni předchozí soutěže máme a jedeme dál! Tentokrát soutěžíme o balíčky plné produktů Aroma Ritual značky Dermacol, která mi pro vás vyčlenila rovnou tři varianty. ALE, rozhodla jsem se těch soutěží uspořádat více a rozdělit ceny na různé platformy. Pro vás, čtenáře mého blogu, mám jeden balíček a další pak najdete na mém Facebooku a Instagramu.


Protože blog je moje srdcovka, tak jsem zde připravila soutěž o balíček v mojí nejoblíbenější vůni - vůni Irské kávy. V balíčku naleznete:

- sprchový gel
- tělové mléko
- krém na ruce


Podmínky nechám opět jednoduché:

1. Zanechat pod tímto článkem komentář se svojí e-mailovou adresou, na které vás budu kontaktovat v případě výhry.
2. A do komentáře k tomu připsat odpověď na otázku: Jaký druh cukroví máte nejraději?

Soutěž ukončím opět za týden, tj. 18. 12. 2016. Výherce vybere Random.org a poté je zveřejním na FB a sama je kontaktuji. Zapojit se mohou všichni z ČR a SR.

Hodně štěstí a krásný předvánoční čas! :)


*Za poskytnutí balíčků děkuji zastoupení značky Dermacol

Výherce:



77 komentářů:

  1. ja nikdy neodolám medovníčkom... :P
    túto variantu mám tiež asi najradšej... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  2. lenka.durcekova@gmail.com
    Najradšej mám perníčky a tie ozdobené ešte viac. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Klárko :), z cukroví mám víc oblíbenců a to: kuličky z Mila oplatek, medové trubičky a išelské cukroví.
    Evik.Hladik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem klasik, a proto u mě vítězí linecké :D

    voneva88@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. vanilkové rohlíčky
    marushenka.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Nejradši mám vosí hnízda a perníčky :-D
    terezkaaa.h@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj,
    Já mám nejraději z cukroví vosí hnízda a rafaelo kuličky.

    spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. miluji všechno kakaové a s krémem :D už se těším :) peckovaveronika@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Nejradeji mam vanilkové rohlíčky
    Ervulenka@seznam.cz
    Přeji krásný advent

    OdpovědětVymazat
  10. Nejradši mám rohlicky :3 lucka.hajkova111@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Ja mam rada klasické perníčky:)🍪🍪

    sima.bellova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Nejraději mám marokánky.
    marcela.lisecko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Já mám nejradši úplnou klasiku Linecké cukroví.

    slancova.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to je těžký, mám ráda spoustu druhů cukroví. Nejvíce asi perníčky a rohlíčky.
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Poslední roku zajisté perníčky z žitné mouky, dříve to bylo linecké :-) petabr2@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  16. ahoj, nejraději mám asi vanilkové rohlíčky. ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  17. vanilkové rohlíčky vždy vyhrajou a pak plněné ořechy

    OdpovědětVymazat
  18. email: simonetablog@seznam.cz
    Nejraději mám perníčky :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Nejradši mám starou dobrou klasiku - linecké :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. :D zakusky a gastanove jazycky :D
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  21. Poslední dobou jsem si oblíbila raw koule, můžu mlsat bez výčitek :)
    va.lucinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Super! Nejvíc zbožňuju vanilkové rohlíčky. :)
    hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Já mám ráda brabaňské! :-) Fiserova.C@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Vanilkové rohlíčky :)
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. ja mam nejradši linecké :)
    bartosova.kamila@email.cz

    OdpovědětVymazat
  26. d.peterkova@seznam.cz
    U nas top cukrovy kokosove muslicky

    OdpovědětVymazat
  27. Ahojky já mám nejraději rumové kuličky obalene v kokosu :-) luckakasp@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj Klárko, tak zase zkusím štěstí :)
    Nejradši mám vosí hnízda, vanilkové rohlíčky a marokánky :)
    lenka_jas@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Nejraději mám tatrankové kuličky.. :D Prostě jsou z rozmixovaných tatranek, trocha rumu a ještě pár věcí a obalené v kokosu... :D Těch se můžu užrat... :D
    janyska13@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Určitě linecké a medovníčkové kuličky :)
    blackfoxxie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Tak s detmi pecieme medovnicky a linecke kolaciky, tie ma cela rodina rada. Katka.lazorova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj, super soutěž :)
    Můj email je prochalucka@seznam.cz
    A mám hrozne moc ráda linecké, perníčky, rohlíčky.

    OdpovědětVymazat
  33. lajiv@seznam.cz
    U mě vedou kokosové kuličky.

    OdpovědětVymazat
  34. pernicky a kokosove kulicky
    tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Najradšej mám klasické perníčky. Sú proste symbolom Vianoc a nikdy nimi nepohrdnem :) :D
    lenkaj123@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Dřív jako malá jsem jedla asi všechno, ale čím jsem starší, tím víc zůstávám jen u perníčků a vosích hnízd :)
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Ahoj,nejraději mám rohlíčky ♥
    Hezké Vánoce,K.
    kamcatrejbalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Ahoj Klárko,
    mám těch favoritů víc- linecké, vanilkové rohlíčky a tmavé kuličky, letos se mi dost povedly :) bez cukroví by to nebyly ty pravé Vánoce.
    lenka.cervenova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Ahoj, já mám nejradši asi perníčky, ikdyž je těžké si vybrat :D
    Užij si krásné Vánoce!
    kackadlouha@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Za mě jsou nepřekonatelné domácí škaredí rohlíčky. Ňam :D

    pechusse@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Ahojky miluju vosí hnízda :)
    zeelvvvicka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Jejky, tyhle produkty s vůní irské kávy jsem si jednou ovoněla a úplně jsem se do nich zamilovala. Já mám nejraději vosí hnízda a veškerý rumový kuličky s kokosem. Sleduji tě jako Jani , jane.racak_gmail.com BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  43. Ahoj,
    já zásadně jím jen linecké s marmeládou. Můj email je hanicka.cica@seznam.cz
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  44. ooooo, Irskou kávu mám taky nejraši, Škodulko :-)
    moc ráda se proto účastnímtakové milé soutěže.
    Nejsem sice velká milovice cukroví....ale nej ze všech druhů mám ráda kokosové kuličky-bílé-....a la Raffaello.....a pak miluju vůni vanilkových rohlíčků a klasických perníčků....bez nich by to nebylo to pravé vánoční/zimní útulno :-)
    Přeji pohodový advent
    mishaoriflame@post.cz (míša šikulová)

    OdpovědětVymazat
  45. maminčiny marokánky a perníčky
    lenboda@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Já miluji kokosky :-) l.jerlingova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Tak to musím zkusit štěstí - řada Irská káva taky patří k mým nej :-). A jinak miluju (pra)babiččiny pařížské rohlíčky, dokážu jich sníst na posezení klidně 10 a to nejsem zrovna milovník vánočního cukroví :-).
    Krásný den všem!
    papaaaya@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Z cukroví mám nejraději vanilkové rohlíčky a perníčky. :) Tuhle řadu Irské kávy mám moc ráda, nádherně voní, tak musím zkusit štěstí! Přeji krásný den. :)
    Klarka.Svojanovska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Tak jdu take zkusit své štěstí :-)
    nejvíce ujíždím asi na perníčcích a kokoskách, pro ty mám vážně slabost!
    anna.vagnerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. Ahoj!
    Z cukroví zbožňuju vosí hnízda a nejrůznější kuličky. Mňam! :) RadushV@email.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Určitě vosí hnízda, ty se u nás doma sní vždy nejrychleji:-)
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Jmenuje se to rumové měsíčky a jsou moc dobré:)
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Klášterské rohlíčky
    macu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Já miluju včelí úlky :) prakticky ani jiný druh cukroví nejím (tedy ještě rohlíčky)
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Nejradši mám perníčky a vosí hnízda :-) Prakticky nejím takové to "suché" cukroví jako různé rohlíčky nebo jiné tvary obalené třeba v cukru. Chutá mi i nepečené cukroví, letos se chystám na čokoládové koule podle receptu z Brandnooz boxu :-)
    USedmikrasky zavináč seznam.cz.

    OdpovědětVymazat
  56. Misa.Pavlikova15@gmail.com
    Já miluji hlavně linecké a perníčky, nic víc já nejím :)

    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  57. sange578@gmail.com

    Ja milujem naozaj všetko sladké, čo sa mihne, takže je ťažké určiť jedno :D no určite sú to medovníky alebo linecké koláčiky :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  58. Včelí úl!
    a.pocepicka@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Mám ráda karamelové oplatky namáčené v čokoládě :)
    můj email: misa.machalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Nejraději ze všeho mám včelí úlky.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Podle mě není nad klasiku - linecké. Stačí mi i suché :-)
    lenosek@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Já mám Klárko úplně nejradši marokánky :)
    VeruKru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Nejraději mám vanilkové rohlíčky :)

    OdpovědětVymazat
  64. Rozhodně vanilkové rohlíčky!
    diaryofgirlythings@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Vanilkové rohlíčky. :-) luciel@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Nejoblíbenější? Rozhodně vanilkové rohlíčky! Zrovna dnes se chystám je péct :)
    janca.holikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Já mám nejradši marcipánové trubičky a marokánky.
    Ivanka.Andryskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Ahoj Klárko,

    sprchové gely od Dermacolu mám strašně ráda, zrovna teď používám ten Višňový. A moc ráda se soutěže zúčastním. Můj email: holka.24@seznam.cz

    Moje nejoblíbenější cukroví jsou vosí hnízda a kokosové kuličky Rafaelo.

    OdpovědětVymazat
  69. nejradši mám linecké :)
    radoslava.20@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Nejraději mám perníčky, krásně při pečení navodí vánoční atmosféru a pokaždé mohou mít jiný tvar a jiné zdobení.
    love.e(@)email.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Vanilkové rohlíčky :)
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Momentálně mi zdraví nedovolí konzumovat žádné cukroví, ale před tím jsem milovala linecké.
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. lucie.kohoutova16@seznam.cz
    Já mám nejraději raffaello, tomu nikdy neodolám a pak ještě perníčky. Maminka od mého přítele je dělá nejlepší, jelikož je plní ještě takovým výborným krémem.

    OdpovědětVymazat
  74. Nelarichterova@gmail.com
    Přímo nejoblíbenější druh cukroví nemám, ale mám ráda cukroví s nějakou náplní :)

    OdpovědětVymazat
  75. vera.p@centrum.cz
    Je to klasika - vanilkové rohlíčky, letos jsem jich upekla víc než obvykle :)

    OdpovědětVymazat
  76. Těžké rozhodování mezi vanilkovými rohlíčky a lineckým, ale asi spíš ty rohlíčky :) annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  77. já mám nejraději perníčky a vosí úly :) MikulkovaVendula@seznam.cz Krásné vánoční svátky přeji

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)