úterý 1. listopadu 2016

Video: Otázky & Odpovědi II.

Krásný úterní den vám přeji!

Dnešní článek bude hodně krátký, protože se bude plně opírat o video. Tentokrát něco oddechového, kosmetiku si nechám zase na příště (ale nebojte, bude ji hodně!) a mám tu pro vás Otázky & Odpovědi, to znamená video plné otázek od vás a mých odpovědí na ně. Na Facebooku i Instagramu byla výzva ke kladení otázek, takže jsem je posbírala a výsledek můžete omrknout níže. Otázek se nakonec sešlo docela dost, takže jsem odpovídala co možná nejstručněji, ale snad dostatečně :) Snad vás to bude aspoň trochu bavit a zajímat..



A vás se ptám, jestli se někde shodneme a případně mi piště další otázky, pokud vás nějaké napadají a brzy si můžeme dát pokračování.. ;)

2 komentáře:

  1. Super video :). Vysávání taky nemusím, ale víc mi vadí žehlení :D. Jinak do Ameriky bych se chtěla taky moc podívat, ale to je ve hvězdách :). BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) No u mě je USA celkem nereálná, jelikož se bojím létat a jsem hrozný srab na to vydat se takhle daleko :D Já se žehlení většinou úspěšně vyhnu, kupuji nemačkavé materiály a nechám prádlo vyvěsit a je to :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)