čtvrtek 27. října 2016

Tělová kosmetika Indulona

Krásný den, moji nejdražší!

Už nějakou dobu pro vás připravuji souhrnnou recenzi na tělovou péči Indulona, která mi přišla k testování někdy z jara. Musíte mne omluvit za delší dobu, ale asi chápete, že otestovat tohle množství produktů, chvíli trvalo. Obzvlášť, když nenačínám spoustu produktů najednou, ale spotřebovávám je postupně :D Takže jdeme na to!



Hydratační tělová mléka

Tělová mléka mi přijdou na mléko trochu hutnější než bych čekala, spíš bych tomu říkala krém. Díky jejich konzistenci je trochu problémovější balení, protože mléko/krém těžce stéká k víčku a ke konci se mizerně doluje. Musíte sklepávat a sklepávat a pokud si nakonec nerozstřihnete lahvičku, tak vám na dně hodně mléka zbývá. Balení je tedy zvoleno trošičku nešťastně. Jinak jsou ale mazadla velmi příjemná. Musí se důkladně rozmazat, ale po rozetření se vstřebávají ihned a zanechávají provoněnou pokožku bez mastného či jakkoliv jinak nepříjemného filmu na ní. Spokojená jsem víceméně i s hydratací. Není to ta nejlepší, jakou jsem kdy zažila, ale pro normální pokožku je naprosto ideální, takže mi neskutečně vyhovuje. Suché pokožce však hydratace těchto mlék stačit nebude. Pokud máte sušší pokožku, tak se mrkněte spíše na krémy níže.




Indulona Olivová

Oficiální popis: Tělové mléko s lehkou konzistencí je vhodné pro každodenní hydrataci suché a namáhané pokožky. Obsahuje olivový olej s antioxidačním účinkem, který je zdrojem vitaminů A a E a chrání pokožku před vysoušením, zaručuje dlouhotrvající hydrataci, hebkost a elasticitu pokožku. Mléko se rychle vstřebává a okamžitě dodá potřebnou dávku hydratace.

Tahle olivová řada se projevuje jednou úžasnou vlastností - dokonalou vůní. Nedokážu posoudit nakolik je a není olivová, každopádně je strašně krásná. Do té jsem se zamilovala rozhodně ze všech nejvíc.




Indulona Meruňková

Oficiální popis: Je se zjemňujícím účinkem vhodné i pro citlivou pokožku. Obsahuje vitaminy A a B a vitaminy skupiny B v meruňkovém oleji, který díky antioxidačním účinkům působí proti stárnutí, udržuje pleť mladou, pevnou a jemnou. Dobře se roztírá a výborně se vstřebává. Pokožce dodává zářivý, zdravě vypadající vzhled a krásně ji provoní.

Vůně meruněk už je mi známější a tak mohu potvrdit, že opravdu mléko voní po nich. Krásně sladce, ovocně.. prostě jste po namazání k nakousnutí.. :D I tahle vůně po namazání cca půl hodinky vydrží. Líbí se mi a baví mě a v období konce léta a začátku podzimu byla naprosto ideální.




Indulona Original

Oficiální popis: Tělové mléko pro intenzivní výživu je díky obsahu šetrných ingrediencí vhodné pro každodenní péči pro všechny typy pokožky. Obsahuje účinné látky a jojobový olej. Tyto látky pokožku vyživují, uzamykají v ní vlhkost, pomáhají uklidnit a působí hojivě. Tělové mléko se skvěle vstřebává, nezanechává pocit mastnoty, jen hebkou, ošetřenou a vyživenou pokožku.

Modrou, klasickou variantu, jsem si nechala až jako poslední a paradoxně je to pro mě největší překvapení. Opět i tato vůně je krásná a ač jsem si myslela, že vím, jaká vůně mne bude čekat, byla jsem překvapená. Ona je totiž daleko hezčí než třeba u krému této varianty. Hodně se mi zalíbila a jelikož je taková jemná a čistá, strašně jsem si ten pocit mazání užívala.. Cítila jsem se "čistě", jak takové ty dámy v reklamách, jak se tak jako lehce mažou a užívají si to :D Navíc mi přijde i o chloupek více hydratační než ostatní. Takže z tělových mlék má za mě největší ano!




Krémy na ruce

Indulona Olivová

Opět stejná vůně, která se vám prostě musí líbit a už jen kvůli ní budete chtít krém používat. Klasiku od Indulony známe všichni, ale tohle je jiná, tohle je netradiční Indulona :) Krém je lehký, bezvadně se roztírá a ihned se vstřebává. Nezanechává ruce s nepříjemnou vrstvou, po chvíli o něm nevíte. Ale to je právě i docela problém, protože hydratace a péče o ty ruce je v tomto případě dost mizerná, bohužel. Já po pár minutkách nevím, že jsem si ruce namazala. Maximálně tak trochou parfemace, ale pocit nenamazaných rukou se dostavuje bohužel až moc rychle. Tohle je pro mě tedy těžký podprůměr a od krému na ruce potřebuji něco víc. Vůně super, ale vlastnostmi to není žádná síla.




Indulona Original

Asi nemusím dlouze představovat, protože podle mě není snad nikdo, kdo by ji za svůj život nepotkal. Tohle znají i ti nejméně poznamenaní kosmetickým průmyslem. Jako třeba můj taťka :D Varianta Original je prostě klasika. Opět stejná tuba, tentokrát v modrém provedení. Je to nejhutnější krém ze všech variant, trochu mastnější, ale rozhodně i výživnější. Po rozetření vám na rukou zanechá mastnou kluzkou vrstvu, která se postupně vstřebává, ale trvá ji to o mnoho déle než jiným variantám, takže ideál použít na noc nebo tehdy, když víte, že nebudete ručičky až tolik potřebovat :D Ta vrstva ale uchová aspoň krém na rukou a po dlouhou dobu, kromě té vnější vrstvy totiž ručičky hydratuje a vyživuje i zevnitř. Pokud tedy potřebujete opravdu náležitou péči o ruce, tahle verze to jistí. A k vůni.. asi vám ji ani představovat nemusím, že? Znáte ji všichni.. Lehká, jemná vůně, která snad nemůže vadit nikomu.




Indulona Ochranná

Indulona a ruce jde k sobě dohromady jako chleba a máslo. A tahle ochranná je jedna z těch, které si pamatuji nejdéle. Samozřejmě až po té klasické modré verzi, že ano. Tenhle kousek je stejně jako všechny další krémy v tubě. Oproti Olivové verzi je trochu hutnější a oproti Original pro změnu zase krémovější. Tak nějak je to zlatý střed mezi nimi. Takový ten krém, po kterém se nebojíte sáhnout během dne kdykoliv potřebujete. Tahle verze se totiž celkem rychle vstřebá, nezanechává umaštěné ruce ani ulepené, jenom chvíli takový lehký film, o kterém během pár minut nevíte. Hydratace je lepší průměr. Není to ta nejhydratačnější varianta, na druhou stranu to ale není ani nijak hrozné. Taková klasika, kterou si ráda namažu ruce, pokud je nemám zrovna extra vysušené. Co mi ale u této varianty trochu vadí? Parfemace. Obvykle nemívám s parfemacemi potíže, obzvlášť u krémů na ruce, ale teda tohle je.. pecka. V tom negativním slova smyslu. Já snad ani nechci říkat, co mi to připomíná, protože to sem úplně nepatří :D Možná jako špatně vyprané prádlo nebo něco takového. Takže tahle varianta sice není vlastnostmi péče nijak špatná, ale já ji kvůli vůni znovu nechci.




Indulona Měsíčková

Tohle je moje aktuálně používaná varianta, kterou jsem si oblíbila asi nejvíc. Vůni má sladkou, trochu mi připomíná i tu meruňku, ač jde o měsíček :D Vůně je příjemná, i když bohužel nevydrží na rukou dlouho. Krémová konzistence i s trochou obsahu vody. Krém se bez potíží rozetře, velmi rychle se vstřebává a zanechává ruce v příjemném stavu. Není extrémně mastný, nezanechává na rukou žádnou nepříjemnou vrstvu, ale přesto o něm víte, protože ruce jsou obstojně hydratované. Namazání tímto kouskem jim stačí. Takže za mě tenhle jo. Je skvěle použitelný na den i noc.




Tělové krémy

Po mlékách jsem nyní sáhla po těchto dvou krémech, které slibují větší výživu než tělová mléka. No a jelikož zima je tady a pokožka potřebuje trochu více péče než přes léto, je to ideál.

Krémy najdete v kelímcích, při nákupu jsou zadělané fólií, takže máte při nákupu jistotu, že se do nich nikdo nedostal. Krém je bílé barvy a poměrně hutné konzistence. Je třeba krém důkladně rozetřít a s tím si musíte trošičku vyhrát, trvá to déle. Krém dělá takovou tu bílou "vrstvu", kterou musíte roztírat a roztírat :D Navíc je dost mastný, takže se připravte na neskutečně dlouhou dobu, kdy se krém vstřebává. Vlastně spíš by bylo lepší říct, že se musíte připravit na to, že se úplně nevstřebá. Mastná vrstva vám na těle zůstane a všechno okolo si tak umastíte a vše se na vás přilepí. Brrr. U olivového je to překvapivě ještě horší než u modrého. Olivový je fakt extra mastný a musím říct, že mi to bylo chvílemi až nepříjemné. Zase ale pro suchou pokožku tohle nebude špatné, protože vyživení se rozhodně dočkáte. Takže záleží na typu pokožky a vašich potřebách. Na mě je tohle opravdu moc a necítila jsem se s krémy úplně nejlíp. Po každém namazání jsem měla hrozně nepříjemný pocit, všechno se na mě lepilo a všechno mě vždycky svědilo.. hrůza :D Po tělových mlékách mi tyhle krémy nesedly a do budoucna po nich nesáhnu.




Olivová

Oficiální popis: Hydratační tělový krém je vhodný pro extrémně vysušenou a unavenou pokožku. Tělový krém s obsahem olivového oleje a bohatou konzistencí poskytuje dlouhotrvající hydrataci pokožky a důkladné promaštění, zanechává pokožku hebkou a vláčnou. Obsažené vitamíny, minerály a antioxidanty pokožku chrání a udržují ji svěží a pružnou.

Krém na ruce, mléko i tento krém s olivami mají naprosto identickou vůni, takže je na vás, co si vyberete ze sortimentu. Vůně je ale jedna z mála věcí, co se mi na krému líbí, protože tato varianta krému je opravdu mega mastná, zanechává to nepříjemnou vrstvu a nevstřebává se vůbec dobře.




Original

Oficiální popis: Hutný tělový krém pro intenzivní výživu. Je určený pro intenzivní péči o velmi suchou a citlivou pokožku. Obsahuje vysoký podíl přírodní vazelíny, která pokožku hydratuje a promašťuje. Krém v pokožce uzamkne potřebnou vlhkost, dodává pružnost, pevnost a chrání ji před poškozením vnějšími vlivy. Zanechá pokožku vyživenou, jemnou a vláčnou. Krém neobsahuje konzervační látky a parabeny.

Má vůni totožnou s krémem na ruce v této variantě, takže se můžete klidně namazat klasickou Indulonou od hlavy až k patě :) Vůně je příjemná a překvapivě je tenhle krém o něco méně mastný a hutný než varianta olivová. Ale přesto je mastný dost, to se zase nebojte :D Na mě prostě moc.




Sečteno podtrženo, jsem moc ráda, že jsem měla možnost tělovou kosmetiku této značky vyzkoušet. Rozhodně omrkněte tělová mléka, která stojí za povšimnutí, ať už svými parfemacemi, tak i svými vlastnostmi. Tělové krémy mne neoslovily, ale těm z vás, kteří trpí na suchou pokožku, by mohly vyhovovat. Krémy na ruce jsou potom kus od kusu, takže tam doporučuji trochu ostražitosti. Veškerou péči Indulona seženete v drogériích, ceny krémů na ruce (85 ml) jsou kolem 60 Kč, tělová mléka (250 ml) potom stojí kolem 130 Kč, krémy (250 ml) tuším ještě o něco více.

Co vy a Indulona? Máte s tělovými produkty zkušenosti?

*PR produkty zaslané zastoupením značky Indulona

18 komentářů:

  1. Meruňkové mléko mně láká už nějakou dobu, teď jsi mně nalákala i na to Original. Jen kdybych na to mazání nebyla takový flákač:-D

    OdpovědětVymazat
  2. No páni, toho je :-D Fakt muselo dát práci to všechno pořádně otestovat, Klári :-) Já měla zatím od Indulony jenom takový ten klasický krém na ruce, co nám dávali kdysi v práci. Tělové mléko možná vyzkouším, až zredukuji své zásoby.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No dalo mi to zabrat a děsí mě, kolik dalších mazadel mi tu mezitím přibylo :D :-O

      Vymazat
    2. Nejradši bych ti s těma ultra hutnýma záležitostma pomohla :) já na tu zelenou ani modrou nedám dopustit...

      Vymazat
    3. Nejradši bych ti s těma ultra hutnýma záležitostma pomohla :) já na tu zelenou ani modrou nedám dopustit...

      Vymazat
    4. Jééé, to kdybych věděla o týden dřív, tak se tím ihned přestanu mazat a posílám dál :D Ale teď už jsem za půlkou, tak to snad dopatlám a druhý jsem narvala ségře :D

      Vymazat
  3. Rozhodně se mi líbí právě ty tělová mléka :))
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  4. zaujímavý set, rada by som vyskúšala to klasické telové mlieko :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  5. Zaujalo mně to měsíčkové mlíko ale dá se používat i mimo měsíčky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To má být vtipné..? :) Navíc žádné měsíčkové mlíko tam nevidím.. :D

      Vymazat
    2. Aha to je krém na nechtíky

      Vymazat
    3. To je měsíčkový (slovensky nechtíkový) krém na ruce ;)

      Vymazat
  6. Indulonu milujem, ale tieto nové výrobky som ešte neskúšala :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  7. Induloona mi vždycky hrozně smrděla :D Jak vidím ale, tak z tohohle budu muset zkusit alespon neco :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)