sobota 13. srpna 2016

Soutěž o balíčky s Bi-Oilem - UKONČENO

Krásný sobotní den vám přeji!

Venku nic moc, tak si pojďte trochu spravit náladu aspoň soutěží :) Dala jsem dohromady dva balíčky, do kterých jsem rozdělila pár věciček, které jsem si tu pro vás nastřádala. V hlavní roli je v balíčcích Bi-Oil, o kterém mi mnozí z vás psali, že by rádi vyzkoušeli, takže se neváhejte zapojit, máte možnost :) Třeba se štěstí usměje právě na vás.


Podmínky soutěže jsou jednoduché:

1. Stačí mi napsat pod článek komentář s vašim e-mailem, na kterém vás budu v případě výhry kontaktovat. A pokud chcete, tak i číslo balíčku, který by se vám líbil více.
2. A napište mi aspoň krátce, jak si užíváte léto, kde všude jste byli a co jste zažili, ať se můžu aspoň formou komentářů někam podívat a tiše závidět :) :D

Balíček č. 1.: Bi-Oil 200 ml, balzám na rty Love Lips, šátek Frais Monde.


Balíček č. 2.: Bi-Oil 125 ml, balzám na rty Love Lips, kartáč na vlasy Silk Remington.


Soutěž potrvá do příští soboty, tj. 20. 8. 2016, výherce vyberu opět náhodně a zúčastnit se mohou všichni z ČR a SR.

Hodně štěstí!

* Ceny do soutěže poskytlo zastoupení Bi-Oil, Dermacol, Frais Monde a Dove (kartáč Remington).

Výherce: