sobota 25. června 2016

5 let s vámi!

Krásný sobotní den!

Už nějakou chvíli přemýšlím, jak pojmout dnešní kulaté výročí blogu. A nic pořádného mne nenapadá. Nechci tu omílat ty staré známé fráze, žblepty a mega dlouhé děkovačky, které tu na vás házím každý rok.. Ale víte jak to je.. Ono vám to prostě nedá :)


Pět let. Je to dlouhá doba nebo krátká? Na jednu stranu je to jenom zlomek vašeho života, na druhou stranu je to dost dlouhá doba, za kterou se toho může hodně stát. Sem tam přibyde nějaká ta vráska.. Ale myslím si, že větších změn než fyzických, zaznamenáte na psychice a duševním vývoji. A celkově na zkušenostech ze života. Já jsem toho za těch pět let stihla poměrně dost..

dostudovat,
nedostudovat,
vystřídat partnera (a ne jednoho),
ztratit navždy někoho, koho jsem bezmezně milovala,
najít si práci,
začít bydlet sama,
vyrůst, ztratit veškeré iluze,
najít sama sebe a hlavně..

..stále psát blog.


Mých pět let ve společnosti tohoto blogu bylo dlouhých a zároveň krátkých, bolestných a zároveň úsměvných, náročných a zároveň příjemných.. Prostě všechno. Všechno, co k běžnému životu patří. Blog, i když se orientuje převážně na kosmetickou sféru, zaznamenával všechny mé důležité kroky, pocity, nálady a dospíval se mnou. Takže až si za pár let budu chtít něco připomenout, není nic jednoduššího, než si nalistovat stránky blogu, protože tady to všechno je. Vyvíjel se i on samotný a mé smýšlení kolem něho. Jeden čas to bylo to nejdůležitější a vlastně i pomalu jediný, co jsem měla. Mé pomalu jediné spojení se světem. To se změnilo. Samozřejmě pořád je blog mým největším koníčkem, kterému věnuji většinu volného času, ale už vím, že to není věčné a že jednou přijde chvíle, kdy si řeknu, že by to stačilo.. Momentálně jsem do blogu opět zamilovaná a píši ho po večerech s velkou chutí. Vím, že když přijdu unavená z práce domů a zasednu k počítači a spustím ruce po klávesnici, dobije mě. Ten pocit uspokojení je k nezaplacení. Ale i přesto procházím dalším vývojovým stupněm já vs. internet. Čeho chci v současnosti docílit, je nastavit si pravidla a dosáhnout určité rovnováhy mezi reálným a virtuálním světem. Protože je třeba si uvědomit, že tenhle svět, ač do něho dáváte vy osobně kolik chcete a i když blog odráží vás samotné, je pořád smyšlený. A zatímco sedím hodiny a hodiny u bloggeru, facebooku, instagramu a dalších sociálních sítí a sleduji "dokonale vyumělkované" životy ostatních, můj vlastní, dokonalý, ať je jaký je, mi utíká nenávratně pryč.. Co tím chci říct, nezapomeňte na to, žít svůj reálný život a občas místo špehování ostatních na internetu, skočte ven na procházku s vašim mazlíčkem nebo na sklenku s přáteli či rodinou. Uvidíte, že hned bude svět veselejší :)

Takže, dost mouder a tlachání o ničem, nezbývá než si přiťuknout na pět let tohoto virtuálního koutku a poděkovat vám, že tenhle koutek navštěvujete a podporujete. Kdoví, co by bylo, kdyby.. :)

Na zdraví můj vypiplanej mazlíku a zase za rok se tu třeba sejdeme! :) :*

45 komentářů:

  1. Gratuluju Klarko k 5. blogovym narozkam 😃 Rada jsem si precetla Tvoje shrnuti, moc pekne napsano 😃

    OdpovědětVymazat
  2. Klári, veľmi pekne si to napísala ♥ A zároveň tebe a blogu gratulujem k tomuto krásnemu číslu :)
    Candy Grant ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! :) Jsem ráda, že jsem se tohoto okamžiku dočkala a ještě radši, že mám inspiraci a chci pokračovat dál! :)

      Vymazat
  3. Ačkoli píšeš blog o kosmetice, projevují se na něm i proměny tvé osobnosti. 5 let se může zdát jako krátká doba, během které se ale odehrálo neuvěřitelné množství změn, které Ti mohou změnit zbytek tvého života.

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji! 5 let je krásný věk...na blog. Ať se daří, ať máš zajímavé nápady na články a mnoho spokojených čtenářů :-)
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  5. Budem sa opakovať, ale krásne napísané. :) Prajem všetko dobré do ďalších rokov. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluji k blogovým narozeninám, Klárko, ať se blogu dál daří a dál Tě baví:-) Pět let je hodně dlouhá doba a já jsem fakt moc ráda, že jsi do blogu opět zamilovaná a píšeš ho s chutí:-) Nezbývá než popřát, aby to vydrželo:-) Strašně ráda Tě čtu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc moc moc! :) Však si nemysli, já vím, že patříš mezi mé nejvěrnější! ;) A moc si toho vážím!

      Vymazat
  7. Wau 5 rokov to je krasne takze gratulujem a verim, ze aspon dalsich 5 rokov budeme moct uzivat tvoj blog
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak vysoké cíle a plány do budoucna nemám, ale věřím, že ještě příští rok, se tu sejdeme! :D :)

      Vymazat
  8. Gratuluju! a mimochodem na těch fotkách ti to moc sekne;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju mooooc! :) No to nevím, foceno po příchodu v 18 hodin z práce.. :D :D

      Vymazat
  9. Gratuluji k 5.výročí ....a přeji Ti,ať se Ti daří v blogování i ve tvé soukromém životě.

    OdpovědětVymazat
  10. Gratuluji! Moc hezký článek :)
    Určitě s blogováním nepřestávej!

    Petra Bartáková

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prozatím snad ne, teď se toho zase chvíli budu držet! :)

      Vymazat
  11. Tý jo gratuji! :) A věřím ze se tu sejdeme i další roky :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  12. Moc gratuluji a přeji, ať Tě blog ještě dlouho baví :) Moc ráda ho čtu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jak za přání tak za Tvoji dlouhodobou přízeň, Ivanko! <3 :)

      Vymazat
  13. Skvěle napsané Klárko, moc gratuluji a hlavně, ať blog pokračuje dál :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Alenko! :) Snad ještě chvíli pokračovat bude.. ;)

      Vymazat
  14. Gratuluji ke krásnému výročí! :) A těším se na další videa/články!! Ať se ti daří! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brzy snad všechno bude, plánů mám kupu! :) Děkuji za přízeň! <3

      Vymazat
  15. Moc gratuluji ke krásnému výročí a přeji, ať Tě blog naplňuje i nadále :)
    Giveaway / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuuu! :) Zatím je to super, tak snad to ještě dlouuuuho vydrží! :)

      Vymazat
  16. Klarko, gratuluji! Pet let je pekna doba a udelala jsi obrovsky pokrok. Urcite je dulezite zit i vlastni realny zivot a nejen ten virtualni. Take se snazim omezit internet a socialni site.
    Doufam, ze se tu za rok sejdeme a potkame se nekdy i osobne. Ackoliv se mnou je to ted kmplikovanejsi. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, moc děkuji! Obzvlášť Tobě, protože vím, že jsi tu se mnou po celou tu dobu! :) V osobní setkání doufám pořád, až se nám vrátíš z ciziny! ;) Měj se tam krásně a koukej stále psát na blog, ať vím, jak se tam máš! ;)

      Vymazat
  17. Klári, velká gratulace a snad tu s námi bude dalších pět let!
    Pět let je dlouhá doba a je opravdu obdivuhodné, že tě to nepřestalo bavit. Tak ať tě to baví a naplňuje dál ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! <3 Pět let nevím, ale doufám, že ještě nějaký ten rok jo ;)

      Vymazat
  18. Gratuluji k pěti letům a přeji mnoho dalších ;) Jsem ráda, že tvůj blog a vývoj sleduji od začátků :)

    OdpovědětVymazat
  19. Hezké!:) Já teda negratuluji, protože blog vidím tak nějak jako ty oslovení "blogerka".. Ale jinak ti přeji, ať tě to ještě dlouho baví!:) Je to super koníček:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi, děkuji! :D :) Je to fajn koníček, kdo by to byl řekl, že mě to bude bavit tak dlouho.. :)

      Vymazat
  20. Sleduji Tvůj blog od jeho začátků a musím uznat, že ten pokrok je obrovský :)
    Koukala jsem na video na tohle téma a moc se mi líbí přístup, že blog není na prvním místě a dáváš přednost realitě. To je si myslím v dnešní internetové době velmi důležité.
    Gratuluji k pěti završeným rokům a přeji spoustu další radosti z blogování :)
    Z.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Zuzi! :) Jsem vděčná, že mám tak skvělé čtenářky! :) Najít rovnováhu mezi realitou a virtuálním světem je určitě důležité, ale asi si k tomu musí každý dojít sám.. :)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)