středa 1. dubna 2015

Karin Herzog, těší mě!

Krásný den přeji, moji milí čtenáři!

Dnešní recenze bude trochu jiná než obvykle, z části totiž bude psaná mnou, z části (té větší) se na ní podílela moje kamarádka, která měla možnost testovat. Před nedávnem mi přišla nabídka na vyzkoušení kosmetické značky Karin Herzog. Značka pro mě byla naprosto neznámá a tak jsem se rozhodla rozšířit kosmetické obzory (a to nejen sobě). Bohužel jsem netušila, že oslovena bude další desítka blogerek, takže nakonec se značka rozšířila trochu více, než jsem čekala :) Naštěstí však každá blogerka obdržela jiný produkt, takže alespoň nebudete číst stále o tom samém.


Karin Herzog kosmetika pochází ze Švýcarska a jejich produkty prý údajně ráda používá i Kate Middleton. No neberte to! Nabídnut mi byl set tří produktů, tzv. Beauty Booster Box, který obsahuje tři cestovní balení pleťové kosmetiky. V balíčku byla maska, peeling a čistící gel. No a jelikož maska u mne bohužel neuspěje a peelingy momentálně také moc nevyužívám, rozhodla jsem se podělit a do testování zapojit i moji kamarádku Elišku. Eliška si pořád stěžuje na špatnou aknózní pleť a masky a všemožné vylepšovací přípravky má ráda, tak proč ji to nepřenechat? Pro sebe jsem si nechala jednu tubičku a to s čistícím gelem, o kterém se dočtete o pár odstavců níže :) Co bych ještě ráda vypíchla je to, že se nejedná o plnohodnotnou recenzi, jelikož balení je o tak malém obsahu, že ho nelze testovat dlouhodobě.. proto to berte spíše jako takové první dojmy z testování během několika týdnů (cca 4)..


Všechny tři produkty mají totožné balení a to jednoduchou černou tubu o obsahu 25 ml. Bílo-zlaté popisky dodávají obalu trochu nádech luxusního zboží. Obaly jednoduché, ale přesto elegantní a působivé. Produkty je doporučené používat současně a to v pořadí: čistící gel - peeling - maska. To je sice hezké, ale na mě je to prostě až moc produktů a nikdo a nic mne nedonutí si patlat na obličej tolik věcí :D Proto zneužití Elišky coby pokusného králíka :D


1. Facial Cleansing Gel

Jsem si ponechala, protože čistící gely jsou jedna z mála věcí, která v mé kosmetické rutině zůstala zachována. Ovšem, jsem si měla nejdříve přečíst, jak se gel používá. Není to totiž klasický gel, který použijete v kombinaci s vodou.. Tady je to jinak. Malé množství (píší množství lískového oříšku, což se mi zdá moc) rozehřát mezi prsty (v dlaních), poté aplikovat na vlhký nebo i suchý obličej a chvíli masírovat. Nakonec setřít tampónkem či vatou. Bez mučení přiznávám, že na mě moc složité :D Ale dobře, rozhodla jsem se do toho jít a občas si udělat na vyčištění obličeje více času než je u mne zvykem :) Gel je tužší konzistence, gelové textury a takové zkalené bílé barvy. Parfemace se mi moc líbí, přijde mi hrozně povědomá, jak kdybych něco s podobnou parfemací už kdysi měla (jenom vědět co!). Je taková jemná, svěží a cítím z ní kokos. Z těchto tří produktů je tady vůně rozhodně nejjemnější. Gel vždy před použitím párkrát promnu v rukou a poté jím masíruji obličej, stírám klasicky vatovým tampónkem.. a jde to ztuha. Fakt. Gel je takový dost tuhý, hodně mi připomíná vazelínu, i když je to snad ještě těžší kalibr. To si asi dovedete představit, jak těžce to jde potom sundat :) Vatový tamponek to většinou nepřežije vcelku a já taky většinou málem nepřežiju :D Faktem je, že jsem po použití ulepená a ani omytí vodou (nepomáhá) ani micelárkou mi nezajistí příjemný a neulepený pocit. Na druhou stranu musím říci, že na špínu je to skutečně expert, stáhne i špínu, o které jste ani nevěděli. Většinou ho používám jako poslední krok odličovacího rituálu než jdu do sprchy a stáhnu jím ještě spoustu nečistot, takže v tomhle kroku je fajn. To je ale bohužel asi i celé, protože dlouho potom mám na pleti nepříjemný pocit, cítím na pleti zátěž a musím se hodně snažit, aby se mi to podařilo většinu sundat :D zas jsem si pak díky tomu nemusela mazat obličej krémem, vyživený po tom zůstal, to jo.. ale jako to není to, co od čistícího gelu chci.. možná proto, abych ze sebe dostala ten gel, tam je druhý krok - peeling..


A tady už předávám slovo Elišce:


2. Face Scrub

Peeling má zvláštní vůni (těžko k něčemu přirovnat, nejvíc mi připomíná nějakou pánskou vůni :D), ovšem pro mne příjemnou. Parfemace osvěžující a jelikož se peeling smývá, tak mi nevadí. Peeling je bílé barvy, obsahuje bílý "písek", který pleť krásně vyčistí, ale zároveň vám nesedře kůži :D Hrubost je tedy tak akorát pro pleťový peeling. Po prvním vyzkoušení to byla naprostá bomba! Po umytí byla pleť tak hebká a krásně vyčištěná, že mi to skutečně uhranulo! Žádné pnutí ani zarudnutí se nedostavilo, jenom ta skvělá pleť.. To chci! :)




3. Nourishing Face Mask

Má stejnou vůni jako peeling, akorát o poznání více intenzivní. Jak jsem psala výše, je mi vůně vcelku příjemná. Konzistence je krémová, barva bílá. S maskami mám celkem dost zkušeností, neustále nějaké používám, takže jsem se těšila. Některé štípou, jiné ne (ty mám o poznání raději), po některých jsem se i osypala.. S touto jsem však neměla sebemenší problém, vůbec neštípala, ani na sušších místech, které se na mém obličeji sem tam vyskytují. Po smytí byla pleť jemnější, "čistší", bez pnutí a začervenání. To se mi neskutečně ulevilo :D


Po několika prvních použitích obou produktů jsem měla pleť o poznání v lepším stavu. Především jsem se zbavila suchých míst na tvářích a částečně i kolem nosu a zdálo se mi, že mám i méně pórů a akné se léčí mnohem rychleji než normálně. Byla jsem tedy nadmíru spokojená. Jenomže asi po třech týdnech jsem péči přestala na nějaký čas používat, objevila se mi totiž menší vyrážka v okolí nosu. Nevím, jestli je to způsobeno přímo těmito věcmi a vadí mi u nich nějaká složka nebo je to jinými produkty (například odličovacími) či prostředím, ale na chvíli jsem se lekla, že se mi vrátila perorální dermatitida, která rozhodně není nic příjemného. Naštěstí se po chvíli vše začalo vracet do normálu, takže teď plánuji spotřebovat zbytky (mám na dně cca na 2 použití) :D Kdyby se dělo něco zásadního, řeknu blogeríně, ať to tu zedituje :D


Takže, Eliška mi pěkně poděkovala, za to, že jsem z ní udělala pokusného králíka :D Pleťovou kosmetiku už ji radši dávat nebudu, ona je totiž vážně hrozná cíťa, co se pleti týče :D Takže to, že ji z toho naskákala vyrážka není pro vás, s normální a bezproblémovou pletí tolik směrodatné :) ALE, lepší když o tom víte :) Ani já bohužel nejsem s gelem stoprocentně spokojená, což mě mrzí.. avšak jsem prostě na jiný druh kosmetiky.. já radši klasický gel/pěnu či něco na ten způsob, co se dá využít ve sprše.. pro tohle moc využití nemám, sáhnu po něm párkrát do měsíce, když si chci fakt dát práci a tu pleť vyčistit něčím lepším.. Jsem si však jistá, že plné balení by mi tu zbytečně leželo.

Koupit se dá celá sada tady, na Amazonu. Více informací o značce jako takové najdete na jejich oficiálních stránkách tu. Cena není přímo lidová, set seženete za 42.84 liber (cca 1600 Kč, pokud se nepletu s kurzem), což není málo a možná proto bych od produktů čekala více..

Co vy a Karin Herzog? Máte zkušenosti? Potkali jste již někde tuto kosmetiku?

7 komentářů:

  1. S touto značkou zkušenost nemám, na pár blozích jsem už recenze četla, ale zatím mě nijak výrazně nezaujala, no a ta cena tomu taky moc nepomohla :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám jejich krém na oči a naprostá spokojenost. Chci zkusit jejich set 7 Creams of the week, ikdyž ta cena je děsivá

    OdpovědětVymazat
  3. Teda to jsou ceny :-D že mi to ani neláká vyzkoušet...

    OdpovědětVymazat
  4. Značku vůbec neznám, produkty určo zajímavé, ale ta cena.. :(

    OdpovědětVymazat
  5. Petrolatum je obyčejná vazelína, ropný produkt, se nedivím, že Ti to nešlo dolů :-D A sakra drahá vazelína :-D Tím peelingem bys to dala dolů víc, ale ona je obsažená i v ostatních produktech, takže si jí hezky doplníš zpět. Občas ji požívám na ruce před peelingem jako ochranu. Dala bych si pozor to matlat na obličej..zvlášť na akné, pokud někdo má, může dost ucpávat. Nechápu u takto drahých "luxusních značek" použití obyčejné vazelíny.. existují mnohem lepší a vhodnější složky, ale to by ta výroba byla zřejmě dražší a tolik by nevydělali..

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)