úterý 11. listopadu 2014

Giveaway: Vyhraj novinku Flawless Skin Foundation

Krásný úterní den!

Dnes tu mám pro vás další odměnu za to, že mi zůstáváte věrní i přes to, že se občas zaseknu :) Zastoupení značky Gabriella Salvete bylo natolik hodné, že mi pro vás do soutěže opět věnovalo nějaké novinky. Tentokrát budeme soutěžit o nový make-up na trhu Flawless Skin, pečující make-up, který aktivně bojuje proti vzniku pigmentových skvrn. Plusem je SPF 15 a minerály, vzácné oleje a extrakty, které napomáhají při hojení akné, uvolňování pórů a regulaci tvorby kožního mazu. Jednoduše zní to skvěle a já budu ráda, když někdo z vás otestuje novinku se mnou!


Co pro to musíte udělat?

1. Být fanouškem FB Gabriella Salvete.
2. Napsat pod tento článek komentář se svým e-mailem a odstínem make-upu, který byste chtěli.

Jméno pod kterým sledujete na FB uvádět v komentáři nemusíte, ověřím si to poté u vítězů při losování. 

Odstíny make-upů tu pro vás mám dva, na výběr je buď:

- 02 Beige
- 04 Vanilla


Soutěž potrvá do 21. 11. 2014, výherce vylosuje Random.org jako tradičně. Zúčastnit se mohou všichni z ČR a SR, kteří splňují podmínky výše.

Hodně štěstí!