sobota 27. září 2014

MOTD: Na vlnách podivna..

Krásný sobotní den!

Po opravdu hodně dlouhé době přináším jedno líčení. Vysvětlení jednoduché, v poslední době se líčím většinou na jedno brdo.. prostě šup sem, šup tam, vyfiknu linku, namaluji řasy a jdu.. Není čas vykreslovat, stínovat a hlavně mýt štětce :D (stydím se!). Ale tento týden jsem se rozhodla to trošku pozměnit a místo zemitých a hnědých tónů, jsem sáhla po stříbrné, modré či zelené nebo jaká je to vlastně barva. Och, jaká změna, že ano :)


Avšak potřebovala jsem prubnout první odstíny paletky Makeup Revolution Chaos a tohle byly barvy, které mi ihned padly do oka.. Stříbrná je krásně pigmentovaná a výrazná, nejlepší, co jsem kdy použila.. ALE problém je nehorázné prášení, kdy mám stříbrné třpytky nejen na očích.. přesto jsem si s ní nakonec trochu vyhrála a jakž takž ji zvládla. Poté jsem použila dva odstíny modré, jeden spíše tmavý zeleno-modrý (co na fotkách vypadá jako šedý) na horní víčko, který jsem rozblendila a spojila se stříbrnou a černou ve vnějším koutku (pro změnu paletka Makeup Revolution Day To Night) a jeden světlejší odstín modré na spodní linku. S těmi už byla práce o mnoho jednodušší, prášily podstatně méně, jsou hezky pigmentované a skvěle na očích drží. Recenze na obě paletky vás určitě neminou :) Celkově je to zvláštní kombinace barev, pro mne dost neobvyklé, že je spodní linka jiná než zbytek oka, ale na očích se mi to líbilo, zvýrazní to barvu očí a prohloubí pohled.




Na rty už jsem použila pouze lesk na rty od Korres (tady). Ano, zase on, ale jsme v poslední době prostě nerozluční! Poté už jen doladit make-up tvářenkou. V tomto případě jsem použila dalšího nováčka ze své sbírky, kterého vám snad brzy představím - Minerální tvářenku značky Regina v odstínu 03. Je naprosto úžasná, ta pigmentace je neodolatelná a výdrž tvářenky nepřekonatelná. Snad jediné mínus je prášení, ale přivřu oči, když umí to, co umí! Recenzi určitě můžete očekávat :)



Použité produkty:

Tvář:

Korektor Maybelline Fit me - odstín 15
Make-up Nude Magique Eau De Teint L'oréal - odstín Ivory
Fixační pudr Dermacol
Minerální tvářenka Regina - odstín 03

Oči:

Paletka očních stínů MakeUp Revolution - Chaos
Paletka očních stínů MakeUp Revolution - Day to Night
Gelové oční linky Gel Intenza L'oréal
Tužka na obočí Essence
Řasenka Big&Daring Avon

Rty:

Lesk na rty Korres


No a výsledek je takový, jaký vidíte a příště třeba nějaká větší divočina s neonovými odstíny paletky Chaos... :D

Tak co na to říkáte? Nosili byste podobné odstíny? Máte někdo zkušenosti s paletkami či tvářenkou?

27 komentářů:

  1. Achjo, zase další blogerka, která je čím dál tím krásnější a roky jí spíš ubývají :D To není fér!
    Jinak tahle teal barva ti ohromně sluší, jsi pro ní jako stvořená :) Mně bohužel moc barevný očka nesluší, takže po podobné barvě sahám jen u moře, které si vyloženě o tyhle barvy říká :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale ty seš taková kecka! :D Roky přibývají a den ode dne je to vidět.. :(

      Vymazat
  2. nádherné líčení, opravdu se k tobě skvěle hodí a moc ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti tohle líčení sluší, ty barvičky tě úplně rozzářily, krásné! :)

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Je vidět, že ta stříbrná asi trochu zlobila, ale výsledek vypadá moc pěkně :)
    A příště divočinu! Jóó!

    OdpovědětVymazat
  5. Líčení se mi moc líbí a rozhodně bych jej nosila do práce i denně, ale jak říkáš, ani já nemám ráno čas na nějaké piplání se s čímkoli :) Každopádně je super a moc ti sluší :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/09/rasenkova-giveaway-insta-post-3.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ho v práci taky měla :) ale bohužel není každý den čas na vytváření takových líčení :(

      Vymazat
  6. Musím říct, že líčení se povedlo, tobě moc sluší :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné, Klárko :) Moc ti to sluší a jsem hrozně ráda, že se ti v práci líbí a hlavně daří.

    Po dlouhé době zdraví,

    Eve.h

    OdpovědětVymazat
  8. To se Ti mooooc povedlo. Jsi kóča! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Wow, tak tohle líčení ti tedy tak neuvěřitelně sedne, že bych se přimlouvala za to, abys ho vyměnila za tvoje klasické hnědé tóny :))

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné líčení! Jsi čím dál krásnější a dobrá nálada z tebe dnes přímo srší :)

    OdpovědětVymazat
  11. Úžasné líčení, barvičky ti sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Moc hezké, sluší ti to víc, než v hnědých odstínech :)

    OdpovědětVymazat
  13. Juj, opravdu ti to moc sluší, ta stříbrná tomu dodává jiskru, ale celkově to nemá chybu, i ta tvářenka ti sluší. Nemám zkušenosti s těmito výrobky, kromě tužky na obočí, tu naopak používám furt :)
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
  14. Tak tohle se moc povedlo, sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  15. Naprosto dokonalá kombinace :-) Kočka

    OdpovědětVymazat
  16. jééé to je parádní líčení :) přesně takové mám ráda a nejčastěji se tak líčím :))
    je to rychlé a vypadá skvěle :) a tobě moc sluší, úplně ti rozzáří pohled a krásně vyniknou oči :)

    OdpovědětVymazat
  17. Moc Ti to sluší Klárko a já bych si tohle líčení očí určitě udělala (jen kdybych to uměla tak krásně jako ty :D)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  18. Všichni jsou takový barevný... Je to moc pěkný, tobě takové barvy jsou k očím :)

    jen bych možná ještě přidala na obočí, ale to záleží, jak se to líbí tobě :)

    Janina

    OdpovědětVymazat
  19. Děkuji vám všem za ty milé komentáře, ani si to nezasloužím! :)

    OdpovědětVymazat
  20. to je opravdu krásný! :) zelenou nemusím, ale v téhle formě se mi moc líbí, na očích vypadá skvěle.

    OdpovědětVymazat
  21. U mě je to teda v posledních dnech fakt jak na houpačce. A o práci, když už se na to ptáte, tak o ní vůbec nemluvím. Přijde mi, že jsem nastoupila do té nejsluníčkovější práce na světě. Ale taková ta toxická pozitivita, to není nic pro mě. Jako já pro nějakou vlastní psychohygienu taky potřebuju občas někoho poslat do háje a ne se s každým bavit s úsměvem i když vím, že je to totální blbost.

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)