sobota 27. září 2014

MOTD: Na vlnách podivna..

Krásný sobotní den!

Po opravdu hodně dlouhé době přináším jedno líčení. Vysvětlení jednoduché, v poslední době se líčím většinou na jedno brdo.. prostě šup sem, šup tam, vyfiknu linku, namaluji řasy a jdu.. Není čas vykreslovat, stínovat a hlavně mýt štětce :D (stydím se!). Ale tento týden jsem se rozhodla to trošku pozměnit a místo zemitých a hnědých tónů, jsem sáhla po stříbrné, modré či zelené nebo jaká je to vlastně barva. Och, jaká změna, že ano :)


Avšak potřebovala jsem prubnout první odstíny paletky Makeup Revolution Chaos a tohle byly barvy, které mi ihned padly do oka.. Stříbrná je krásně pigmentovaná a výrazná, nejlepší, co jsem kdy použila.. ALE problém je nehorázné prášení, kdy mám stříbrné třpytky nejen na očích.. přesto jsem si s ní nakonec trochu vyhrála a jakž takž ji zvládla. Poté jsem použila dva odstíny modré, jeden spíše tmavý zeleno-modrý (co na fotkách vypadá jako šedý) na horní víčko, který jsem rozblendila a spojila se stříbrnou a černou ve vnějším koutku (pro změnu paletka Makeup Revolution Day To Night) a jeden světlejší odstín modré na spodní linku. S těmi už byla práce o mnoho jednodušší, prášily podstatně méně, jsou hezky pigmentované a skvěle na očích drží. Recenze na obě paletky vás určitě neminou :) Celkově je to zvláštní kombinace barev, pro mne dost neobvyklé, že je spodní linka jiná než zbytek oka, ale na očích se mi to líbilo, zvýrazní to barvu očí a prohloubí pohled.




Na rty už jsem použila pouze lesk na rty od Korres (tady). Ano, zase on, ale jsme v poslední době prostě nerozluční! Poté už jen doladit make-up tvářenkou. V tomto případě jsem použila dalšího nováčka ze své sbírky, kterého vám snad brzy představím - Minerální tvářenku značky Regina v odstínu 03. Je naprosto úžasná, ta pigmentace je neodolatelná a výdrž tvářenky nepřekonatelná. Snad jediné mínus je prášení, ale přivřu oči, když umí to, co umí! Recenzi určitě můžete očekávat :)



Použité produkty:

Tvář:

Korektor Maybelline Fit me - odstín 15
Make-up Nude Magique Eau De Teint L'oréal - odstín Ivory
Fixační pudr Dermacol
Minerální tvářenka Regina - odstín 03

Oči:

Paletka očních stínů MakeUp Revolution - Chaos
Paletka očních stínů MakeUp Revolution - Day to Night
Gelové oční linky Gel Intenza L'oréal
Tužka na obočí Essence
Řasenka Big&Daring Avon

Rty:

Lesk na rty Korres


No a výsledek je takový, jaký vidíte a příště třeba nějaká větší divočina s neonovými odstíny paletky Chaos... :D

Tak co na to říkáte? Nosili byste podobné odstíny? Máte někdo zkušenosti s paletkami či tvářenkou?

26 komentářů:

  1. Achjo, zase další blogerka, která je čím dál tím krásnější a roky jí spíš ubývají :D To není fér!
    Jinak tahle teal barva ti ohromně sluší, jsi pro ní jako stvořená :) Mně bohužel moc barevný očka nesluší, takže po podobné barvě sahám jen u moře, které si vyloženě o tyhle barvy říká :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale ty seš taková kecka! :D Roky přibývají a den ode dne je to vidět.. :(

      Vymazat
  2. nádherné líčení, opravdu se k tobě skvěle hodí a moc ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti tohle líčení sluší, ty barvičky tě úplně rozzářily, krásné! :)

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Je vidět, že ta stříbrná asi trochu zlobila, ale výsledek vypadá moc pěkně :)
    A příště divočinu! Jóó!

    OdpovědětVymazat
  5. Líčení se mi moc líbí a rozhodně bych jej nosila do práce i denně, ale jak říkáš, ani já nemám ráno čas na nějaké piplání se s čímkoli :) Každopádně je super a moc ti sluší :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/09/rasenkova-giveaway-insta-post-3.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ho v práci taky měla :) ale bohužel není každý den čas na vytváření takových líčení :(

      Vymazat
  6. Musím říct, že líčení se povedlo, tobě moc sluší :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné, Klárko :) Moc ti to sluší a jsem hrozně ráda, že se ti v práci líbí a hlavně daří.

    Po dlouhé době zdraví,

    Eve.h

    OdpovědětVymazat
  8. To se Ti mooooc povedlo. Jsi kóča! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Wow, tak tohle líčení ti tedy tak neuvěřitelně sedne, že bych se přimlouvala za to, abys ho vyměnila za tvoje klasické hnědé tóny :))

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné líčení! Jsi čím dál krásnější a dobrá nálada z tebe dnes přímo srší :)

    OdpovědětVymazat
  11. Úžasné líčení, barvičky ti sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Moc hezké, sluší ti to víc, než v hnědých odstínech :)

    OdpovědětVymazat
  13. Juj, opravdu ti to moc sluší, ta stříbrná tomu dodává jiskru, ale celkově to nemá chybu, i ta tvářenka ti sluší. Nemám zkušenosti s těmito výrobky, kromě tužky na obočí, tu naopak používám furt :)
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
  14. Tak tohle se moc povedlo, sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  15. Naprosto dokonalá kombinace :-) Kočka

    OdpovědětVymazat
  16. jééé to je parádní líčení :) přesně takové mám ráda a nejčastěji se tak líčím :))
    je to rychlé a vypadá skvěle :) a tobě moc sluší, úplně ti rozzáří pohled a krásně vyniknou oči :)

    OdpovědětVymazat
  17. Moc Ti to sluší Klárko a já bych si tohle líčení očí určitě udělala (jen kdybych to uměla tak krásně jako ty :D)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  18. Všichni jsou takový barevný... Je to moc pěkný, tobě takové barvy jsou k očím :)

    jen bych možná ještě přidala na obočí, ale to záleží, jak se to líbí tobě :)

    Janina

    OdpovědětVymazat
  19. Děkuji vám všem za ty milé komentáře, ani si to nezasloužím! :)

    OdpovědětVymazat
  20. to je opravdu krásný! :) zelenou nemusím, ale v téhle formě se mi moc líbí, na očích vypadá skvěle.

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)