čtvrtek 30. ledna 2014

O maskách

Pěkný den!

To je vám tak, před pár dny, kdy jsem měla nejvíce napilno a čekalo mě nejvíc učení a nejvíc zkoušek během týdne, jsem měla najednou hroznou chuť dát si na obličej masku. Jenže obličejem to neskončilo, nakonec jsem použila i svojí oficiálně první masku na ruce a ještě tomu předcházel peeling.. Prostě znáte to, v rámci prokrastinace... :D


Masek na obličej tu mám již nasbíranou pěknou hromádku, ale nakonec to vyhrála Natura Siberica - Extra-Firming Facial Mask. Anti-age masku snad ještě tolik nepotřebuji, ale nic se tím asi nezkazí, tak jsem do ní šla. Měla jsem již druhé balení této masky, takže jsem věděla do čeho jdu. Maska má krásně jemnou parfemaci, cítím z ní trochu žvýkačky a trochu se mi zdá i mentolová.. taková zvláštní parfemace. Pytlíček je na jedno pořádné namazání obličeje a krku. Maska jde krásně rozetřít, působí 10 - 15 minut. Za tu dobu zprůhlední a velká její část se do obličeje vstřebá, poté se zbytek opláchne. Neměla jsem s ní nejmenší problém, obličej mne neštípal, nepálil ani nezarudnul. Po opláchnutí jsem měla pleť nádherně jemnou a hebkou, ale zároveň vyživenější. Celkově se mi tedy zamlouvala a určitě ani dalším balením bych nepohrdla. Plné balení je k sehnání tady.


Druhý kousek byl pro mě premiérou a to maska na ruce od značky Eveline Cosmetics. Dostala jsem ji před nějakým časem od nejlepší kamarádky a opravdu jsem se na ni těšila a byla zvědavá. Pořád jsem ale nenašla tu správnou chvíli, kdy ji použít, asi jsem čekala na zkouškové.. :D Pytlíček je rozdělen na dvě části - v první je peeling, ve druhé maska. Nejdříve jsem použila peeling, který byl celkem hrubý se spoustou zrníček a měl citrónovou parfemaci. Poté jsem na ruce nanesla masku, která mi vydržela dokonce na dvě použití. Maska má nádhernou květinovou parfemaci, která zůstává i po opláchnutí. Masku jsem vždy rozetřela a snažila se do rukou vmasírovat, vcelku se vstřebala, nechala jsem ji 10 minut působit a poté jsem ruce opláchla. Výsledkem této dvoufázové péče mi byly krásně jemné a hladké ruce, zbavené šupinek a suché kůže, prostě nádhera! Opravdu velmi příjemná záležitost :) Netvrdím, že se bez toho člověk neobejde, ale jen tak pro zpestření je to celkem fajn věc. A ve chvíli, kdy vás trápí suché ruce, by vám mohla maska skutečně prospět :) Našla jsem ji třeba tady za 29 Kč.


Co vy a masky? Zkoušeli jste masku Natura Siberica? Používáte masku na ruce?

4 komentáře:

  1. Tuhle masku ani neznám a masku na ruce ? :D tý jo tak to jsem ještě neviděla jenom parafín teplý zábal na ruce co děláme na praxi :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já už kdysi masku na ruce někde viděla, ale je to celkem zajímavá a neobvyklá záležitost, to jo :) ale není to špatné!

      Vymazat
  2. Ja som od Natury este nic neskusala ale laka ma :) a masky na ruky si niekedy davam je to super vec!

    Pozývam na giveaway o značkové plavky, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Natura mě vždy láká svými obaly :) výrobky mi sedly jak co, něco je moc fajn, něco už bych si znovu nekoupila..

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)