středa 13. listopadu 2013

Giveaway: Namaž se s Possibility! - UKONČENO

Pěkný den!

Za veškerou podporu, které se mi od vás dostává, tu mám pro vás odměnu v podobě další soutěže. Soutěž jsem spustila ku krásnému kulatému číslu na mém YT kanále, kde se k dnešnímu datu přihlásilo k odběru už na 2.000 lidiček! Pááááni! Jsem z toho vážně naměkko, děkuji! :)


Tentokrát potěším rovnou 3 z vás, budeme totiž soutěžit o 3 balíčky v různých voňavých variantách, obsahující dva výrobky značky Possibility. V každém najdete jeden balzám na rty a jedno tělové máslo, protože kdo maže, ten jede! ;)

Mám tu pro vás:

1. Balzám na rty a bohaté tělové máslo s vůní Vanilla Creme Brulee


2. Balzám na rty a bohaté tělové máslo s vůní Lemon Cheesecake


3. Balzám na rty a bohaté tělové máslo s vůní Raspberry Pavlova.


Podmínky soutěže jsou následující:

1. Sledovat e-shop Galaxie přání na jejich Facebooku,
2. napsat do komentáře e-mail a odpověď na otázku: Kterou variantu byste rádi "ochutnali"?

Toť vše. Soutěž poběží do 30.11, následně vybere Random.org tři výherce, kteří budou zveřejněni na facebooku a v tomto příspěvku. Soutěž je pro čtenáře z ČR a SR.

Hodně štěstí!

A tady ještě na závěr videopozvánka :)


Výherci: