úterý 28. srpna 2012

Kokosový sprchový krém.

Pěkné úterý přeji!

Dnes už tu mám zase ryze kosmetický článek. Odpůrce kosmetiky Ziaja varuji, že si z dnešního článku nejspíš nic neodnesou, protože se budu opět věnovat jednomu z produktů této značky.

Nedávno jsem vám psala o kokosovém másle, dnes to bude pro změnu o Kokosovém sprchovém krému právě od Ziaji. Sprchový krém jsem si vybrala k tělovému máslu záměrně, těšila jsem se na kokosovou terapii :-) Ovšem máslo mi už došlo, zatímco sprchový krém stále ještě používám a dlouho používat budu. Jeho množství je totiž nepřekonatelných 500 ml, což mi vystačí hodně dlouho. Hned na úvod řeknu že cena je stejně tak nepřekonatelná - za toto velké balení zaplatíte 79 Kč, což je tedy podle mě vážně paráda. Ale dost už řečí, pojďme na vlastnosti výrobku.

 
Na úvod podám pár informací od výrobce. Sprchový krém má zjemňovat, intenzivně hydratovat a zabraňovat ztrátě vody. Obsahuje lipidy z kokosového ořechu a D-panthenol. Sprchový krém je bohatý na omega 3 a omega 6, které jsou nezbytné pro pravidelnou výživu a hydrataci pokožky. D-panthenol zjemňuje podráždění a hluboko a trvale hydratuje. Sprchový krém je vhodný pro každý typ pleti.



Sprchový krém na první přičichnutí příjemně voní po kokosu. Vůně u sprchového krému mi přijde lepší než u másla, necítím z toho tolik "chemii". Sprchový krém je bílé barvy a řidší konzistence, jak to u sprchových krémů/gelů bývá. Stačí ho opravdu malé množství, aby jste se zbavili nečistot a zároveň bylo vaše tělo příjemně provoněno. Používám ho už pěkně dlouho a přitom vůbec neubývá. Po koupeli bývá kůže nejen krásně provoněná, ale také hebká a jemná a dobře hydratovaná. Já sice dále používám krémy, ale pokud někdo krémům moc neholduje a přesto chce svoji pokožku hydratovat, tohle by mohla být ta správná volba. Vůně postupně slábne, až cca po 2 až 3 hodinách vyprchá úplně, i tak si ale myslím, že tenhle produkt za to rozhodně stojí.

Já jsem sprchovým krémem opravdu nadšená, sprcha s ním je pro mě hned velmi příjemnou záležitostí. Pokud máte rádi kokos, tak by se vám sprchování s ním mohlo líbit, stejně jako mě. :) Pokud byste měli zájem, tak je k sehnání na e-shopu tady, popř. seženete v prodejnách spolupracujících se Ziajou.

A co vy a Ziaja? Máte/nemáte vyzkoušeno? Jakého sprchového gelu si ve sprše užíváte vy?



Produkt mi byl poskytnut k vyzkoušení PR oddělením Ziaji. Tímto jim velice děkuji a vám přísahám, že všechny názory výše uvedené jsou i přes poskytnutí produktu ryze mé vlastní! :)

18 komentářů:

  1. pro mě je tenhle uplně nejoblíbenějším, mám ho asi od jara a už mi skoro došel, beru ho naprosto všude :)
    a ještě je skvělý ten kakaový :)

    OdpovědětVymazat
  2. Velmi dobre spracovany clanok, a aj ten sprchac vyzera super :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Kremy od Ziaji su vazne velmi dobre. Sklamal ma len krem na popraskane chodidla, ale s ostanymi vyrobkami som velmi spokojna, takze mozno sa vrhnem aj na ten kokos :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já ho taktéž miluju, mám ho už někdy od jara a ještě je v něm skoro půlka! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ziaja mě vůbec neláká, miluji sprcháže od Yves Rocher :) teď tam mám kokos a ananas (ach ta vůně, přítel mě chce vždy sníst :D škoda, jen kvůli té vůni :D), citrusové květy, arganový sprchový olej (ta cena je děsně vysoká, tak jsem ráda, že jsem ho dostala jako dárek k nákupu, úúúúžasně voní) a ještě Dove, který hezky hydratuje pleť. Od YR se mi moc líbí krémový sprchový gel s mandlemi (voní jak marcipán) a bavlník (krásně zvláční pokožku, vůně je jemňounká). Měla jsem od nich i broskev, levanduli a ve skříni mi čeká aloe vera, kakaovník a pomeranč (ten taky voní božsky). Takže sprchové gely od YR mám nejraději, hezky voní nevysušují (třeba Balea má moc hezké vůni, ale docela vysušuje, i když já mám kůži hodně suchou navíc s ekzémy) a pak Dove kvůli hydrataci :)
    uf to je teda román, omlouvám se těm, kteří to budou číst :DDD

    OdpovědětVymazat
  6. Kokosovou vůni mám ráda, pokud na něj někde narazím, vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  7. to by se mi občas hodilo, aby můj sprcháč hydratoval, protože někdy bývám pěkně líná :D

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám ráda sprcháče od Yves Rocher - momentálně používám Granátové jablko, ale zbožňuji i kakaový, kávový a z výtažky z bavlníku. :) Dále mám ráda krémové sprchové gely Nivea a růžový s mikriperličkami od Adidasu. Ziaju jsem nezkoušela a kokos mám ráda spíše jen jako tělové mléko. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj granátové jablko jsem měla vlastně taky :) Ten bavlník je úžasně hydratační :)

      Vymazat
  9. Bezva recenze :) Hmmm a vůně kokosu...už vím, co budu v drogerii mimo jiné hledat !

    OdpovědětVymazat
  10. Já chci hrozně moc zkusit ty jejich sprcháče, ale u nás je nemají a z eshopu se mi zatím moc objednávat nechce :D

    OdpovědětVymazat
  11. Tuhle kokosovou řadu bych chtěla taky hrozně moc vyzkoušet, protože vůni kokosu to já můžu :)

    OdpovědětVymazat
  12. Chtěla jsem se zeptat, jestli máš zkušenosti s eshopem www.ruzova10.cz ? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jsem odtamtud nic neobjednávala.. :) ale myslím si že produkty k vyzkoušení jsou posílány také přes e-shop. Komunikace s nimi rychlá, balíček přišel do pár dní, pěkně zabalené a v pořádku :)

      Vymazat
  13. Od Ziaji se chystám v nejbližších dnech něco objednat :) Ráda bych objednala i sprcháč, ale bohužel mám hrozně citlivou pokožku a jediný sprcháč, který mi nevadí je Johnson's baby :)

    OdpovědětVymazat
  14. mám doma tělové mléko od ziaji kokosové docela dobře hydratuje ale ta vůně mi připadá docela chemická :))

    OdpovědětVymazat
  15. Vyzkoušela jsem ten s kozím mlékem, taky půllitrové balení:) Ale musím říct, že mi nevyhovuje. Mělo by být výživující a nevysušovat pokožku, ale já ji mám po jeho použití napnutou (i když ne tak jako po použití jiných sprcháčů - Nivea atd.). Vůně je ale příjemná, taková jemná.

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)