čtvrtek 5. července 2012

Body Tip - Zvláčňující krém.

Pěkný sváteční čtvrtek!

Dnes o Zvláčňujícím krému na obličej i tělo od značky BodyTip s vůní granátového jablka. Tento krém byl dárek od mé nejlepší kamarádky. Jelikož jsem tu značku vůbec neznala, tak jsem byla na krém hodně zvědavá.

Krém má zajistit jemnou péči a hydrataci a zároveň má chránit pokožku před nepříznivými vlivy (vítr, UV záření, mráz, apod.). Obsahuje výtažky z granátového jablka, ale také panthenol a vitamin E. Vůně na první čuchnutí celkem příjemná, ale při důkladnějším očichání a po namazání zmizela vůně jablka a zůstal pouze smrad panthenolu (i když více to smrdělo jako kmín :D), což už mi tolik sympatické nebylo.

Konzistence krému byla taková hodně hutná a celkem dost těžce se krém roztíral. Než jsem ho rozetřela do ztracena chvilku to trvalo. Celkem špatně se také vsakoval do pokožky. Zdál se mi jakoby takový těžký, navíc bylo na pořádné namazání třeba hodně krému. Mazala jsem ho dokonce ve dvou vrstvách, abych pokožku pořádně namazala a pořádně hydratovala. Celkově hydratace po tomto krému nebyla nijak závratná. Pokožka se mi zdála i po použití krému docela suchá.

Sama už bych si tento krém asi nepořídila. Nějak mě nepřesvědčil. Navíc jak se ho muselo mazat větší množství, tak velmi rychle mizel.




A co plánujete dělat o prodlouženém víkendu? Vypadá to, že počasí nám bude přát, tak toho musíme náležitě využít.

FACEBOOK x BLOGLOVIN x FORMSPRING

5 komentářů:

  1. Na první pohled vypadal krém celkem dobře :-D Jelikož mám prázdniny,hodlám se opalovat,cpát zrmzlinou a číst bezva články jako je tenhle :-) Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  2. já vyrazím s přítelem na pískovnu, musím se pořádně opálit! :) jinak škoda, že u toho krému ta vůně nevydrží..

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)