pondělí 12. března 2012

Giveaway 03 - Ukončeno

Slíbila jsem vám dnes překvápko... :-) Vím, že jsem o ní mluvila při dosažení 250 čtenářů. ALE číslo podle mě není důležité, navíc dnešní den je pro mě důležitější, takže jsem se rozhodla, že ji zveřejním již dnes. 

Jedna už probíhá na FACEBOOKU, kde se můžete také zapojit. 

A zde vyhlašuji další giveaway. Soutěžit budeme o náramek a lak China Glaze. Vybírala jsem věci, které se mě samotné líbily, tak doufám, že to některou z vás potěší.


Co se pravidel týče, tak opět zůstaneme u klasických podmínek:
  • být pravidelným (veřejným) čtenářem blogu přes GFC,
  • napsat komentář s e-mailem, na kterém vás zastihnu v případě výhry,
  • a tentokrát bych byla ráda, kdybyste mi napsali: Co máte na blogu rádi?

A teď tu mám novinku. V případě, že někde uveřejníte informace o této giveaway (na facebooku, u vás na blogu,..) máte možnost přidat ještě druhý komentář. Do druhého komentáře případně uveďte adresu, na které jste o giveaway napsali.. ;)


Giveaway ukončím přesně za měsíc 12.4. a zapojit se můžou čtenáři z ČR a Slovenska.

A teď už vám jenom popřeji hodně štěstí! :-)

P.S. Přihlásila jsem se na Jsinej.cz se svým outfitem, takže pokud chcete, můžete pro mě hlásnout. Budu ráda za každý hlásek..! :-)

P.S.S. V případě, že někdo nesplní podmínku giveaway bude vyškrtnut ze soutěžících! Takže si to prosím pohlídejte a usnadněte mi práci! ;-)

Výherce: