čtvrtek 29. prosince 2011

Cocoa Butter.

Dnes bych vám ráda představila tento krém. Mnozí z vás ho jistě znají a už o něm slyšeli či četli, já se o něm  dozvěděla z blogu a jelikož sem hledala něco nového rozhodla sem se ho vyzkoušet. Jde o kakaové máslo - krém od značky Ziaja. Krém obsahuje kakaové máslo a vitamín E. Po kakau také nádherně voní, natolik, že mám co dělat, abych neochutnala :D Krém je mastné konzistence, takže se hodí především pro suchou pokožku, pro mastnější typ pleti rozhodně nedoporučuji. Já mám smíšenou pleť a po pár dnech používání na obličeji, jsem musela s používáním přestat, protože sem měla příšerně mastnou pleť a začaly se mi ucpávat póry. Začala sem proto krém používat na nohy, které mívám naopak hodně vysušené a na ty mi opravdu pomáhá, mám je krásně jemné a vysušená pokožka je pryč. Takže při nákupu pozor na typ pleti! Kamarádka zkouší od stejné značky okurkový krém a ten je naopak pro smíšenou pleť, takže v případě smíšené pleti se zaměřte spíše na okurkový. Krém seženete v jakémkoliv Rossmannovi či Tescu a s cenou se pohybuje kolem 50 Kč. Více se o něm můžete dozvědět tady, i o spoustě dalších produktů Ziaja. Myslím, že cena je velmi příznivá a krém je za tu cenu úžasný, proto mohu opravdu doporučit.



Máte zkušenosti s těmito produkty?


P.S. Toto není žádná placená reklama! Nejsem nikým sponzorována a všechny výrobky, které vám na svém blogu uvádím mám placené ze své kapsy a zkoušené z vlastní iniciativy... :-)

11 komentářů:

  1. Mam od Ziaja okurkový pleťový krém a je moc příjemný :) voní fakt naprosto okurkově, což úplně super vůně není, ale rozhodně krásně osvěží, nemastí a docela pomáhá třeba i když si s ním namažu podrážděnou pokožku na nohou po holení atd

    OdpovědětVymazat
  2. Kdysi jsem ho měla:) je super ! Za tu cenu opravdu dobrý . A navíc nádherně voní .

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá zajímavě a určitě bude hezky vonět. Já mám, ale smíšenou pleť, takže pro mě to asi není.

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá hezky, ale já mám smíšenou pleť, takže pro mě není. Měla jsem od této značky olivový krém na ruce byla jsem s ním spokojená.

    OdpovědětVymazat
  5. tuhle značku můžeš najít i v normální tetě, teda aspoň my jí tam máme. už jsem na krém taky koukala, tak uvidím jestli pořídím nebo ne.. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nejak sa priznám že krémy moc nepoužívam ...hlavne na tvár ...ani neviem pre čo asi to nemám zaužívané ...na telo to áno ale na tvár tak na to zabúdam

    OdpovědětVymazat
  7. Voní moc hezky, a používala jsem ho na tělo :))

    OdpovědětVymazat
  8. Věřím, že musí vonět božsky :)

    OdpovědětVymazat
  9. opravdu zlepšuje barvu pleti nebo je to jenom výmysl"? :)

    OdpovědětVymazat
  10. měla jsem přesně stejný problém jako ty:) mám smíšenou pleť a tak jsem přešla na okurkový krém Ziaja. A kakaový si teď mažu na ruce

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)