neděle 28. srpna 2011

Make Up Blogger Awards.

Takže i já sem nakonec byla nominovaná do řetězáku MAKE UP BLOGGER AWARDS
Pravidla hry jsou následující:
1.  Napiš kdo tě nominoval.
2.  Napiš 7 make-up faktů o sobě.
3.  Nominuj dalších 15 blogerů.

Nominovala mě: J. 

7 faktů:
1. Z domů téměř nikdy nechodím nenamalovaná. Když už tak jenom někam na skok kvůli čemuž se mi nechce líčit.
2. V posledních měsících se ze mě stal kosmetickej maniak - za zkrášlovací kosmetiku jsem schopná utratit majlant.
3. Poslední dobou hodně experimentuji s líčením - začala sem používat oční stíny v různých barvách, rtěnky a laky na nehty.
4. Základem každého mého líčení je černá řasenka a tužka na oči.
5. Nikdy nestrefím správný odstín make-upu a pudru!
6. Musím si dobarvovat obočí - jakožto blondýna ho mám hodně světlé.
7. Mezi nejvíce používanou kosmetiku patří značky: Oriflame, Avon, Essence a E.L.F.

15 nominovaných:

Doufám, že nominovaní se na mě nebudou hněvat :-)

3 komentáře:

  1. ahoj tak diky,ja uz som nominovana 3x ale ja na taketo retazovky moc niesom cize sa nezapojim..ale diik ze na mna myslis:)

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé, díky :) Sice to moc nemusím, ale zapojím se :)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju, sice řetězovky moc nemusím, ale asi se na to tento týden vrhnu :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)