neděle 7. srpna 2011

Coral Rose.

Pro dnešek přináším ještě jeden článeček. Tentokrát recenzi dalšího kousku z mé sbírky laků na nehty. Mohli jste tento lak vidět při mých nákupech z minulého týdne, kdy sem po spoustě přečtených recenzí neodolala a zašla do DM, kde sem si koupila Mini Coloramu od Maybelline. Navíc sem potřebovala nějakou oranžovou barvu, takže Coral Rose, odst. 56 byl jasnou volbou. A jak si u mne tento lak stojí? Lak je v malém, ale velmi praktickém balení, alespoň nebudu později zbytečně vyhazovat, až zatuhne. Navíc má nádhernou jemně perleťovou barvu. Nanášela sem ve 2 vrstvách, ale musím říci, že třetí by to ještě s klidem sneslo, občas prosvitne světlý nehet. Co se doby schnutí týče nebyl žádný velký problém, schnul vcelku rychle. První vrstva snad ihned, druhá také do pár minut. Ale co se výdrže týče, to už je trochu horší. Na nehtech ho mám teprve druhý den a už se mírně odlupuje, takže půjde brzy dolů. To mě trochu mrzí. Ovšem na druhou stranu, za 29 Kč, nemohu chtít zázraky a mohu říci, že za tu cenu sem spokojená. Jenom sem od Maybelline čekala trochu víc.




6 komentářů:

  1. Taky ho mám a zhruba stejná zkušenost. Ale barva je to moc hezká, jdu ho nalakovat:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Takovéhle barvy, broskvové, miluju! :)

    OdpovědětVymazat
  3. úplně stejný mám také doma..má super barvu

    OdpovědětVymazat
  4. Ta barva je vážně naprosto úžasná.. jen škoda, že dlouho nevydrží.. :(

    OdpovědětVymazat
  5. ja tyhle merunkove /broskvove moc nemusim, ale tento lak jsem zaznamenala, hodle holek je z nej paf:PP

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)