pondělí 11. července 2011

Blue shirt.

Přináším fotky z minulého týdne, kdy byla moje malá sestřička ochotná mě blejsknout. Moje výrazy neřešte, vypadám děsně! Moje špeky též neřešte!
A jak si užíváte prázdnin? Doufám, že lépe než já. Ségra mi dnes odjela, takže sem opět osaměla a Ondínek mi zase pro změnu onemocněl, takže nudu zaháním maximálně tak čtením Harryho Pottera. Ale během tohoto týdne by se to mělo změnit a prázdniny by měly začít naplno!
A nakonec bych Vám opět chtěla poděkovat! 15 čtenářů? To je báječné, mám opravdu radost..! A to ani nemluvím o Vašich úžasných komentářích! Děkuji mnohokrát! :)







Košile - Terranova, Tílko - New Yorker, Kraťasy + pásek - C&A, Kabelka - Terranova, Sandálky - Tally Weijl, Prstýnek - New Yorker.

13 komentářů:

  1. Sluší ti to! Ten prstýnek s motýlkem - ach! :) A jak to tak čtu, tak jsou snad teď všichni nemocní...tak ať se ti muž brzy uzdraví! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé, no vidíš, píšu nezbytnosti na vodu a o laku nenapíšu ZÁSADNÍ věc, že jsem ho potřebovala teď hned momentálně strašně rychle včera bylo pozdě na nalakování! :D Ten na vodu nepotáhnu, jen si s ním doma nalakuju nehty na nohou (to se nejvíc hodí, fakt!), ruce na takovýhle akce zásadně nelakuju :) (Ještě jsme teda kupovala takový věci jako tampóny a tak, ale to na blog cpát nebudu :D)

    OdpovědětVymazat
  3. SUper taška. Maximálně nej ;-)

    http://shaki-days.blogspot.com/
    Budu ráda za návštěvu a follow :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Na vodu jedem asi 30.7., pojedeme Vltavu :)

    OdpovědětVymazat
  5. skvělý outfit:)
    http://mumsaidicould.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělé fotky :) Líbí se mi prstýnek, kabelka a sandálky! Tak at ti prázdniny konečně začnou naplno, u mě skoro vůbec nezačaly a moc si je neužívám, netuším proč :(

    OdpovědětVymazat
  7. ta taška se mi moc líbí!! a prstýnek taky, mám moc ráda motýlky :))
    Fashion&Chocolate - Giveaway

    OdpovědětVymazat
  8. Moc ti to sluší. A máš úchvatnou kabelku :)

    OdpovědětVymazat
  9. Sluší ti to;) ..kam jela tvá sestra?

    OdpovědětVymazat
  10. Páni, nevěřím svým očím, takových komentů a chvály! :D No že by mi to slušelo sem si nevšimla, ale děkuji! :)
    Sari-e: Ségra jela zase k sobě domů, byla na pár dní u mě a u babči, kde bydlím.. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Sympaťačka! Máš pěkné sandálky. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Takovej styl mám ráda, je to pohodlný a pěkný a tobě to sluší :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)