sobota 25. června 2011

Typický sobotní večer..

Ne, netrávím ho na diskotéce, ani na žádné vožírací akci. Trávím ho v klidu ve svém pokojíčku a užívám si "filmový večer". Nejdřív sem plánovala pustit se tady do toho a začít blogovat "naplno", ale z plánů sešlo a já se rozhodla pro zkouknutí pár filmů a při tom lakování nehtíků. Už to bylo potřeba.. :D První sem zkoukla po dlouhé době Zombieland, teďka to vidím na Bacha, kouše! (dlouho sem to neviděla) a možná to završím nějakou komedií na dobrou noc.. :D No nic, užívejte si večera, podle vašeho gusta a zase brzy naviděnou! ;) 

Skodulka

1 komentář:

  1. jojo taky mám ráda když si jednou za čas udělám sobotní večer jen pro sebe.. Já byla na naší soukromí rozlučce ptž jsem v 9.. Docerla vyvedené..:)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)