sobota 30. června 2012

Video - Nejnovější úlovky.

Pěknou sobotu všem!

Venku je nesnesitelně horko a tak jsem na chvíli zalezla do stínu k počítači, abych vám konečně ukázala nově nahrané video. Tentokráte video ve stylu "new in", kde uvidíte všechny nové kosmetické úlovky. O některých nových věcech v mé sbírce už jste slyšeli nebo jste je viděli na facebooku, ale teprve teď vám je ukáži všechny pohromadě. A že jich je požehnaně. ;-) O všem se pak časem dozvíte podrobněji, až výrobky pořádně vyzkouším.


A já jdu zase ven, když je tam tak krásně. Pěkný zbytek soboty!

FACEBOOK x BLOGLOVIN x FORMSPRING x YOUTUBE

15 komentářů:

  1. Krásne veci si si kúpila :)

    http://dreamaboutstyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. ten šampón od garniéru jsem zkoušela a podle mě je super :)
    od yves rocher jsem ještě nic nezkoušela tak se těším na recenze :) hlavně na ten krém ten mě láká snad nejvíc :D

    OdpovědětVymazat
  3. Krása moc mě baví tvá videa!♥

    OdpovědětVymazat
  4. pěkné video, seš sympoška:D:)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné video :) Přijdeš mi hoodně sympatická :) Prostě, normální holka :)

    OdpovědětVymazat
  6. v jaké cenové relaci se pohybuje ta vazelína od Ziaji? :)

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji vám všem za komentáře! :)

    OdpovědětVymazat
  8. pěkné video, docela ti některé věcičky závidím:P

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkné video, těším se na recenze:)

    OdpovědětVymazat
  10. Působíš moc mile, těším se na další video :)

    OdpovědětVymazat
  11. Mám ráda Tvá videa, těším se až natočíš nějaké další. :)

    OdpovědětVymazat
  12. ahoj, prosím tě kde jsi objednávala tu kosmetiku Lush??? hrozně dlouho jí sháním :D díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, Lush seženeš na stránkách: www.lushcz.cz ;)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)